تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین فن بازار فناوری های نوین شهری مرداد ماه در تهران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دومین فن بازار فناوری های نوین شهری مرداد ماه در تهران برگزار می شود تهران- ایرنا - رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: دومین دوره فن بازار فناوری های نوین شهری، 12 تا 14 مرداد ماه سال جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، بابک نگاهداری روز شنبه در نشست خبری فن بازار فناوری های شهری افزود: 130 شرکت دانش بنیان در نخستین دوره فن بازار فناوری های نوین شهری شرکت کردند که با تلاش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در مجموع 30 قرارداد میان شرکت های دانش بنیان و سازمان های مختلف شهرداری تهران منعقد شد.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی یکی از مهمترین اهداف شهرداری تهران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و شهردار تهران بر رفع موانع حقوقی، ساختاری، اقتصادی و فرهنگی در این زمینه تاکید ویژه دارد.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران حضور غرفه های کارفرمایی شهرداری های کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور در دومین دوره فن بازار، دعوت از پیمانکاران بزرگی که با شهرداری همکاری می کنند، هماهنگی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تقویت کریدور علم و فناوری فن بازار، هماهنگی با صندوق نوآوری، حضور فن بازار ملی ایران و ارایه مشاوره تخصصی رایگان، برگزاری نشست های تخصصی و شکوفایی به منظور استقرار در فن بازار و دادن تسهیلات لازم را از وجوه تمایز دومین دوره فن بازار فناوری های نوین شهری برشمرد.
وی افزود: قصد داریم تا میزان قراردادها در این دوره از فن بازار را تا سه برابر افزایش دهیم.
نگاهداری گفت: سال گذشته 240 شرکت دانش بنیان برای حضور در نخستین دوره فن بازار ثبت نام کردند که پس از انجام ارزیابی های لازم 130 شرکت موفق به کسب امتیاز لازم برای ارایه محصولاتشان شدند.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در دومین دوره فن بازار تا بیستم تیر ماه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون حدود 350 شرکت ثبت نام کرده اند که پس از اتمام مهلت ثبت نام و انجام ارزیابی ها 150 شرکت برای حضور در دومین دوره فن بازار انتخاب می شوند.
وی کیفیت تولیدات شرکت های دانش بنیان را یکی از مهمترین عوامل موثر در ارزیابی ها ذکر کرد و قاعده حاکم بر فن بازار را رقابت تخصصی برشمرد.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به تقاضای شرکت های خارجی برای حضور در این دوره از فن بازار تصریح کرد: هیچ شرکت خارجی در این دوره از فن بازار حضور ندارد.
به گفته نگاهداری، سازمان بازرسی شهرداری تهران به منظور نظارت بر قراردادها و جلوگیری از رقابت ناسالم در این دوره از فن بازار حضور خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی بوستان فناوری شهر در مرداد ماه خبر داد و گفت: منتخبان فن بازار به منظور ارتباط دائمی در این بوستان مستقر می شوند.
نگاهداری در ادامه به همکاری شورای اسلامی شهر تهران با مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تصریح کرد: بر این اساس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران درخصوص تمامی طرح های شورای شهر نظر خود را اعلام کرده و به نیازهای کارشناسی اعضای شورای شهر پاسخ می دهد.
وی افزود: درهمین ارتباط کارهای آینده پژوهی در زمینه چالش های شهر تهران در آینده و پیشگیری از آنها در حال انجام است.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: موضوع سامانه پژوهش یار در تبصره 20 بودجه شهرداری در نظر گرفته شده و سازمان های مختلف شهرداری تهران موظف به ثبت پژوهش های خود در این سامانه هستند تا از موازی کاری ها جلوگیری شود.
تهرام**9350/ 1625



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن