تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلی از قول رییس مجلس: لازم نیست پشت رهبری مخفی شوید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همدلی از قول رییس مجلس: لازم نیست پشت رهبری مخفی شوید تهران- ایرنا- روزنامه همدلی در توضیح تیتر یک شماره روز شنبه سیزدهم تیر، نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی از بیان مطالب خلاف واقع و بدون اطلاع وآگاهی پیرامون مذاکرات هسته ای انتقاد کرده وآن را خلاف سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست.


این روزنامه با بررسی موضوع تشیعی که به خلفا توهین می کند تشیع انگلیسی است، نوشت: خطیب نماز جمعه دیروز تهران گفت: عربستان اسم اسلام دارد اما صهیونست ها آن را اداره می کنند. آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت جمعه تهران گفت: تکفیری ها به دروغ می گویند سلفی هستیم. او همچنین گفت، ایران در مذاکرات هسته ای از مواضع خود به هیچ وجه عقب نشینی نمی کند.
روزنامه همدلی با بازتاب خبر شعر شرافتمندانه در دعوای حق و باطل بی طرف نیست، نوشت: در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و تعدادی از شاعران کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، اثرگذاری کم نظیر شعر را زمینه ساز ایجاد مسوولیت های سنگین برای شاعر خواندند و با تاکید بر ضرورت دفاع صریح شعر شرافتمندانه از جبهه حق در مقابل جبهه باطل و سلطه دستگاه های تبلیغاتی آن در دنیا، خاطر نشان کردند: شعر انقلاب، شعری است که در همین جهت و در خدمت اهداف انقلاب یعنی عدالت، انسانیت، وحدت، رفعت ملی، پیشرفت همه جانبه کشور و انسان سازی باشد.
این روزنامه با انعکاس عنوان رییس جمهور: تصمیم گیری برای صلح، سخت تر از تصمیم گیری برای جنگ است، نوشت: حجت الاسلام حسن روحانی پنج شنبه شب در ضیافت افطار با استانداران و معاونین وزرا با اشاره به قرارگرفتن در آستانه 2سالگی آغاز به کار دولت تدبیر و امید گفت: دولت در شرایطی کار خود را آغاز کرد که با انبوهی از تعهدات و بدهی مواجه بود و شاهد معضلات متعددی در بخش اقتصاد از جمله رکود، تورم، ناپایداری و نبود آرامش در بازار بودیم. هنوز هم معضلات فراوانی باقی مانده است که حل و فصل آنها به زمان زیادی نیاز دارد. زمانی که امام حسن مجتبی (ع) تصمیم به صلح می گیرند یکی از یاران امام علی (ع) پیش ایشان آمد و گفت ای کاش من مرده بودم و این منظره را نمی دیدیم و امام در پاسخ وی گفت وقتی دیدم اکثریت مردم این را می خواهند نخواستم چیزی که مردم نمی خواهند بر آن ها تحمیل شود. برخی تصور می کنند تصمیم گیری برای صلح، سخت تر از تصمیم گیری برای جنگ است و آمادگی برای نثار آبرو مهم تر از نثار جان و خون و راه خداست.
روزنامه همدلی با اشاره به موضوع سخنگوی دولت: کاهش 23 درصدی اتکای بودجه به نفت، نوشت: محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دیروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به تشریح سیاست های دولت در اجرای اقتصاد مقاومت پرداخت و با طرح این سوال که اساسا چرا اقتصاد ما باید مقاومتی باشد و دستاوردهای آن ها چه خواهد بود گفت: پس از پایان جنگ جهانی دوم دنیا جمعا 2 جنگ 10 ساله را تجربه کرد در این 2 جنگ دنیای به اصطلاح متمدن به ویژه اروپا بیش از 185 میلیون نفر را پاره پاره و مفقود الاثر کردند. وی افزود: در نیمه دوم قرن بیستم جهان به این نتیجه رسید که رویکرد جدیدی را باید برای تقسیم غنائم در پیش بگیرند تا در قالب پیمان های جهانی این غنائم را تقسیم بندی کنند که از دل این سیاست سازمان تجارت جهانی تاسیس شد و قرار بود هر کشوری که از این نظم خارج می شود مورد تحریم قرار گیرد. به گفته سخنگوی دولت، دولت موفق شده است در شرایط تحریم 23 درصد وابستگی خود به نفت را کاهش دهد.
این روزنامه با بازتاب عنوان سفر مقامات شرکت انگلیسی به تهران، نوشت: مقامات شرکت انگلیسی گلنکور در آستانه سفر به توافق احتمالی هسته ای به تهران سفر کردند تا در مورد فرصت های احتمالی تجارت با ایران با مقامات نفتی این کشور دیدار و مذاکره کنند. مقامات ارشد شرکت گلنکور در آستانه توافق احتمالی هسته ای، در تهران با مقامات ایرانی دیدار کرده اند. این اولین نشانه از تلاش شرکت بازرگانی انگلیسی سوئیسی گلنکور برای کمک به ایران جهت بازگشت به بازار نفت است.
روزنامه همدلی با انتخاب موضوع صدا و سیما پول ندارد! نوشت: «صداو سیما پول ندارد!» این جمله ای است که بارها و بارها در سال های اخیر و از زبان مسوولان این سازمان عریض و طویل شنیده ایم. بهانه ای که حالا منجر به قطع پخش شبکه های صدا و سیما در آفریقا شده است. به گفته روابط عمومی رسانه ملی «سیگنال رسانی به علاقه مندان ایران در دورترین نقاط جهان مستلزم حمایت های مالی است.» این چندمین بار است که بهانه مشکلات مالی صدا و سیما مانع از دادن خدمات این سازمان می شود. از معلق ماندن برنامه های تلویزیونی و متوقف شدن ساخت سریال های با محتوا گرفته تا حتی احتمال قطع پخش لیگ فوتبال. این در حالیست که بارها به این سازمان لقب بنگاه پول سازی داده شده است.
روزنامه همدلی عنوان های «آتش بس 5 روزه در یمن» و «رونمایی از نفتکش غول پیکر ایرانی» را مورد بررسی قرار داد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9160**2002**9131



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن