تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مسابقه نوشتاری نماز جمعه در شهرکرد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین مسابقه نوشتاری نماز جمعه در شهرکرد برگزار می شود شهرکرد-ایرنا- نخستین مسابقه نوشتاری "پاورپونت سازی " با موضوع نماز و نماز جمعه امسال در شهرکرد برگزار می شود.


رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت:این مسابقه از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرکرد با موضوع نماز و نماز جمعه
برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد کریمی ،روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:
شرکت برای عموم در این مسابقه آزاد است و هر پاورپونت حداقل باید 30اسلاید ،به همراه نام اثر ،طراحی زیبا با گرافیک بالا داشته باشد.
به گفته وی،این مسابقه با محورهای اسرار و چرائی نمازجمعه، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز جمعه،احکام نماز جمعه، آلبوم تصاویر نمازجمعه،اشعار نمازجمعه و داستانهای نمازجمعه برگزار خواهد شد.
وی افزود:مقالات این مسابقه با موضوع شیوه های دعوت به نماز، نماز از دیدگاه علوم پزشکی، خاطرات نماز و نماز جمعه، نماز جمعه و پیامبر(ص) و ائمه، آیات و روایات نماز و نماز جمعه، نماز اول وقت، نمازهای مستحبی و مساجد، نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.
به گفته وی، هر اثر باید فقط دارای یک نویسنده باشد و معرفی عنوان، شرح مختصر و معرفی مناسب اثر،موضوع بندی مطالب پاورپونت و ارائه ایده ها و استفاده از افکتهای زیبا،داشتن ایمیل برای ثبت نام در این مسابقه است.
رییس ستاد نماز جمعه چهارمحال و بختیاری گفت:تمامی علاقه مندان آثار خود را به آدرس الکترونیکی ایمیل ستاد نماز جمعه شهرکرد به نشانی [email protected] ارسال کنند و یا در قالبCDبه ستاد نماز جمعه شهرکرد واقع در طبقه دوم مصلای ضلع شرقی تحویل دهند.
کریمی یادآور شد:آخرین مهلت ارسال آثار پانزدهم مردادماه می باشد و این مهلت تمدید نخواهد شد.
به گزارش ایرنا،هم اکنون نماز جمعه در هر 9 شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
2097



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن