تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کوهبنان تأکید کرد لزوم رسیدگی به وضعیت حقوقی کارگران معادن زغال‌سنگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کوهبنان تأکید کرد
لزوم رسیدگی به وضعیت حقوقی کارگران معادن زغال‌سنگ
امام جمعه کوهبنان گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران باید به وضعیت حقوقی کارگران و پرداخت به‌موقع حقوق بازنشستگان شرکت زغال‌سنگ رسیدگی کنند.

خبرگزاری فارس: لزوم رسیدگی به وضعیت حقوقی کارگران معادن زغال‌سنگ



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در تمام مسائل سیاسی، اقتصادی و خانوادگی باید همدلی و همزبانی مد نظر باشد، چراکه قرآن کریم هم به این مهم توجه خاصی داشته است.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم بیان کرد: خداوند توصیه می‌کند در مسیر سیاسی هم باید هدف اصلی را فراموش نکنید و همگی به حبل‌الله متصل شوید، حبل‌الله که مصداقش قرآن شریف، نبی مکرم اسلام (ص)، ولایت و رهبری و ائمه اطهار است.
وی خاطرنشان کرد: باید در زندگی به‌دنبال اصلاح و سازندگی خود حرکت کنیم و هیچ‌چیز را بر بندگی خداوند و مسلمانی ترجیح ندهیم و سعی کنیم حدود الهی را رعایت و فقط از خداوند اطاعت کنیم.
جعفری ابراز داشت: امت اسلامی نباید به حرف دشمن گوش کند و امت واحده اسلامی را خدشه‌دار کند چراکه دشمن جمعی را مشغول تعصبات مذهبی، رنگ و نژاد و... کرده و نباید مانند امت یهود باشیم که با دیدن معجزه و کتاب باز هم تفرقه بین آنان جدایی انداخت.
امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: انسان نباید خود را از جماعت مسلمین جدا سازد، چون کم‌کم از ایمان فاصله می‌گیرد در حالی که ما مرام فاطمی، اندیشه حسنی و حسینی و امامی بزرگوار همچون مولای متقیان داریم و همواره دست خداوند با جماعت است.
وی با توجه به قرار گرفتن در هفته اطعام و اکرام عنوان کرد: مردم روزه‌دار کوهبنان از قرار دادن کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به کمیته امداد، بهزیستی، مرکز نیکوکاری و... غفلت نورزند و خود نیز با شناسایی افراد نیازمند به کمک آنان بشتابند.
جعفری افزود: یکی از افتخاراتی که خداوند به مردم دیار کریمان ارزانی داشته ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) است، لذا جا دارد که مردم ولایتمدار و بسیجی کوهبنان تمام توان و تلاش خود را به‌کار گیرند و با کمک‌های نقدی و اهدای طلا در ساخت این بارگاه منور شریک باشند. وی اظهار کرد: مسجد جامع کوهبنان که به همت مرحوم آیت‌الله حائری ساخته شده جزو بهترین و زیباترین مساجد شهر است، اما محوطه این مسجد نیاز به کمک‌های مردمی دارد البته مردم باید در ساخت و تکمیل تمام مساجد شهر اقدام کنند.
جعفری بیان داشت: شهرستان کوهبنان با داشتن معادن غنی زغال‌سنگ نقش مهمی در گردش چرخ‌های صنعت کشور دارد که ضمن خسته نباشید به کارگران معادن از مسئولان و دست‌اندرکاران درخواست رسیدگی به وضعیت حقوقی کارگران و پرداخت به‌موقع حقوق بازنشستگان شرکت زغال‌سنگ را داریم.
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: باید قدر شب‌های باعظمت قدر را بیشتر بدانیم و دعا برای  رفع خشکسالی، رونق کسب و کار، ازدواج و اشتغال جوانان و ... را مد نظر داشته باشیم.
وی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی این روز با حضور گسترده مردم روزه‌دار از ساعت 11 صبح از میدان شهدا آغاز و نمازگزاران پس از پیمودن مسیرهای تعیین شده در مسجد حضرت امام خمینی (ره) گردهم می‌آیند.
انتهای پیام/80012

94/04/12 - 16:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن