تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کهنوج تأکید کرد لزوم اجرای طرح حجاب و عفاف توسط قوه قضائیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کهنوج تأکید کرد
لزوم اجرای طرح حجاب و عفاف توسط قوه قضائیه
امام جمعه کهنوج گفت: انتظاری که از قوه قضائیه وجود دارد، اجرایی کردن طرح حجاب و عفاف و برخورد جدی با سران فتنه است.

خبرگزاری فارس: لزوم اجرای طرح حجاب و عفاف توسط قوه قضائیه



به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از فلسفه‌ها و دلایل روزه در این ماه طبق آیات و روایات اهل بیت(ع) صیانت از نفس، حفظ تقوا و آلوده نکردن دل و جان به معاصی کوچک و بزرگ است. امام جمعه کهنوج با بیان اینکه یکی از ابعاد تقوا، تقوای سیاسی است، افزود: منظور از تقوای سیاسی رعایت اصول و موازین اخلاقی و قواعد و ارزش‌های انسانی است که یک سیاستمدار مسلمان در عرصه عمل سیاسی به آن توجه دارد.
افشارمنش با تأکید بر نگهداشتن حریم ماه مبارک رمضان عنوان کرد: اگر کسی به هر دلیل موفق به روزه گرفتن نمی‌شود نباید روزه‌خواری علنی کند و مردم وظیفه دارند با احترام تذکر دهند.
وی بیان داشت: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، آبادانی مساجد در ماه مبارک رمضان است که حتی‌الامکان سعی شود نمازها را در مساجد و به صورت جماعت بخوانید. افشارمنش با اشاره به تشییع باشکوه 270 شهید از جمله شهدای غواص در تهران تصریح کرد: تشییع پیکر شهیدان همچون هدیه‌ای آسمانی بر فضای کشور نازل می‌شود، تذکری برای انسان‌ها است که موجب به‌وجود آمدن یک فضای روحانی و معنوی است.
امام جمعه کهنوج گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدا در لحظه نیاز غبارها را زدودند و درس مجاهدت و ایستادگی در راه آرمان‌ها و مرعوب نشدن در مقابل دشمن به ما دادند که راه و هدف را فراموش نکنیم.
افشارمنش ادامه داد: روز دوشنبه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 است که همه ما به نقش مهم تبلیغات واقف هستیم. وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی بسیار مناسب است که نقاط قوت و ضعف و عملکرد این قوه مورد بررسی قرار گیرد.
افشارمنش با بیان اینکه با حادثه هفتم تیر حقانیت انقلاب اسلامی به اثبات رسید، بیان داشت:
وظیفه اصلی قوه قضائیه آن است که بتواند از همه مظلومان در جامعه حمایت کند و پناه همه مظلومان و همه کسانی که حقی از آنها ضایع شده است، باشد.
وی با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد قوه قضائیه به‌تنهایی نمی‌تواند، عمل کند، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، سهم قوه قضائیه در مقابله با مفاسد اقتصادی سهم بسیار سنگین و مهمی است.
امام جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: انتظاری که از قوه قضائیه وجود دارد، اجرایی کردن طرح حجاب و عفاف و مبارزه با عوامل آن و برخورد جدی با سران فتنه است. انتهای پیام/80031/ک40

94/03/29 - 14:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن