تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سارقان مسلح در جم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انهدام باند سارقان مسلح در جم
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم از دستگیری پنج سارق مسلح در جم خبر داد و گفت: باند سارقان مسلح در این شهرستان منهدم شد.
کد خبر: ۵۱۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ - 02 July 2015




فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم از دستگیری پنج سارق مسلح در جم خبر داد و گفت: باند سارقان مسلح در این شهرستان منهدم شد.

روح الله گراوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اردیبهشت و خردادماه سال جاری گزارش سه سرقت مسلحانه در بخش ریز به نیروی انتظامی رسید و این موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بالای این پرونده، اضافه کرد: این سرقت‌ها همراه با تیراندازی انجام شده بود و سرقت‌ها از افاغنه صورت گرفته بود.

فرمانده انتظامی جم با بیان اینکه این سارقان مسلح با لباس کارگری دست به سرقت زده بودند، افزود: بعد از یک ماه کار اطلاعاتی، ساعت ۱۵امروز طی عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیس آگاهی و ماموران، سارقان در کوه‌های احمد سلمان ریز در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

روح الله گراوند بیان داشت: از سارقان یک اسلحه کلاشینکف، دو قبضه خشاب، ۱۳ گوشی موبایل، ۷۳ تیر جنگی و چندین قطعه مربوط به خودرو و موتورسیکلت ثبت و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی جم بیان کرد: این پنج سارق مسلح با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن