تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799210021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان در سراسر استان در حال برگزاری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی فارس: اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان در سراسر استان در حال برگزاری است خبرگزاری پانا: اعتکاف رمضانیه با حضور پرشور بیش از ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان شیراز در مسجد جامع شهدای این شهر در حال برگزاری است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير ساعت 14:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، در غروب هفتم تیرماه مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان بیش از 600 نفر از دانش‌آموزان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز وارد مسجد جامع شهدای این شهر شدند تا خود را برای حضور در خانه خدا در راستای تقویت معنوی آماده و مهیا سازند.
مهندس محسن کلاری اظهار داشت: برای حضور در این آئین معنوی بیش از 600 نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در شهر شیراز با مراجعه به مدارس خود برای حضور در این اعتکاف اعلام آمادگی کردند در حالی که اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تنها ظرفیت ثبت‌نام و پذیرش 450 نفر از دانش‌آموزان را داشت.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به اینکه بیش از 600 نفر از دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم نواحی چهارگانه شهر شیراز برای حضور در اعتکاف رمضانیه ثبت‌نام کردند افزود: دانش‌آموزان با حضور در اعتکاف نه تنها به تقویت ابعاد معنوی شخصیت خود می‌پردازند در برنامه‌های مختلف از جمله حلقه صالحین، برگزاری مسابقات قرآنی، نمایشگاه شهدای لشکر 19 فجر استان فارس، نمایشگاه کتاب و کلاس‌های آموزش خبرنگاری که در ایام اعتکاف برای آنها اجرا می‌شود نیز شرکت می‌کنند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با بیان اینکه امسال هشتمین سالی است که اعتکاف دانش‌آموزان استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این اعتکاف هر سال در بین روزهای 12 تا 15 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کلاری هدف از برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی را افزایش فضای معنوی، تقویت روحیه عبادت و بندگی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان‌های استان نیز برای حضور در اعتکاف رمضانیه اعلام آمادگی کردند و امسال استقبال دانش‌آموزان استان از این آئین معنوی 20 درصد افزایش یافته است.
محمد نظری، معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس، نیز دلیل برگزاری اعتکاف دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان را عدم حضور آنها در اعتکاف ایام‌البیض در ماه رجب عنوان کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان باید از این فرصت استفاده بهینه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه استقبال دانش‌آموزان برای حضور در اعتکاف رمضانیه امسال بسیار بیشتر از سال‌های گذشته بوده است خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های محتوایی، مهارتی و معنوی برای روزهای اعتکاف برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است تا خودسازی بیشتری برای آنها در بر داشته باشد.
معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس تأکید کرد: شورای فرهنگ عمومی استان برای تقویت این برنامه و گسترش آن باید امکانات بیشتری در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد تا بتوان ظرفیت آن را افزایش داد و دانش‌آموزان بیشتری را پذیرش کرد.
عیسی ملک‌پور، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان فارس، در جمع دانش‌آموزان معتکف در اعتکاف رمضانیه این دانش‌آموزان را خوبان و برترین‌های جمع همسالان آنها دانست خطاب به معتکفان در حریم امن الهی اظهار داشت: شما در ایام اعتکاف در کنار بهترین، کامل‌ترین و نمونه‌ترین همسالان خود قرار دارید.
وی با بیان اینکه شما باید برای دیگر همسالان و دوستان خود الگو باشید افزود: دوستان شما باید از رفتار و کردار شما که متأثر از حضورتان در اعتکاف است درس بگیرند و رسالت شما نسبت به دوستانتان سنگین است.  

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن