تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح آخرين وضعيت بيماري مرس در کره جنوبي و پيشگيري هاي آن در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
تشريح آخرين وضعيت بيماري مرس در کره جنوبي و پيشگيري هاي آن در ايران موج - کارشناس بيماري هاي واگير وزارت بهداشت آخرين وضعيت بيماري مرس در کره جنوبي را تشريح و بار ديگر بر توصيه هاي پزشکي تأکيد کرد.
دکتر محمود سروش، رئيس اداره مراقبت بيماري هاي واگير وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بين الملل موج درباره آخرين وضعيت بيماري مرس در کره جنوبي گفت: آمار رسمي که وزارت بهداشت کره جنوبي منتشر کرده است از ابتلاي 183 نفر به بيماري مرس در اين کشور با 19 مورد مرگ حکايت دارد.
گفتني است، قبلاً دکتر سروش در گفتگو با موج اعلام کرده بود که در تاريخ 7 ژوئن 2015 (19 خرداد 1394)، وزارت بهداشت کره جنوبي ابتلاي 14 مورد به بيماري مرس را در اين کشور با يک مورد مرگ اعلام کرد.
وي در اين باره همچنين توضيح داد: وزارت بهداشت کره جنوبي همچنين تعداد مبتلايان به بيماري مرس را در اين کشور در بازه زماني 20 مي 2015 (30 ارديبهشت 1394) تا تاريخ بيستم خرداد ماه سال جاري شمسي، 64 مورد با 5 مورد مرگ اعلام کرده بود.
دکتر سروش بار ديگر تأکيد کرد: آنچه وزارت بهداشت از دستگاه هاي مختلف انتظار دارد اين است که تعداد اتباع کره جنوبي و افرادي که از کره جنوبي به ايران وارد شده اند به اطلاع وزارت بهداشت برسد.
وي خاطرنشان کرد: افرادي که از کره جنوبي وارد ايران مي شوند، لازم است تا 14 روز اصول بهداشتي مانند روبوسي نکردن با افراد ديگر را رعايت کنند.
سروش ادامه داد: در صورت بروز علائمي مانند آنفولانزا و يا بيماري شديدتر حتماً اين افراد لازم است که به پزشک مراجعه کنند.
وي در پايان در مورد شيوع اين بيماري در کشورهاي ديگر گفت: در اين مورد خبر خاصي که توسط وزارت بهداشت کره جنوبي تأييد شود، مخابره نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن