تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805467799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت ادعایی ندارد که همه امور درست است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر دادگستری: دولت ادعایی ندارد که همه امور درست است خبرگزاری پانا: وزیر دادگستری گفت: هر روز که از مذاکرات تیم هسته ای کشورمان با گروه 1+5 می گذرد منطق ملت و نظام ما به جهانیان بیشتر نمایان می شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير ساعت 08:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دوشنبه شب درمراسم یادواره شهید بهشتی، شهید صدوقی وشهدای قوه قضاییه در روضه محمدیه (حظیره) یزد افزود: تیم هسته ای با قدرت برای حفظ مصالح کشور کوشیده و تلاش می کند.
وی ادامه داد: انتقاد، حرف و شعار قطعا کاری ندارد؛ سختی این است که در میدان عمل چگونه ظاهر شویم و تیم مذاکره کننده ما تلاش خود را در این مدت انجام داده است.
وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: مذاکرات تیم هسته ای خودمان را نباید هیچ گاه کوچک بشماریم، الان چند کشور بزرگ جهان، شورای امنیت سازمان ملل، اتحادیه اروپا پای مذاکره با ایران آمده اند. پورمحمدی تاکید کرد: امروز کسی نمی تواند بگوید که ایران ذلیل و ملت ایران تو سری خور و خوار است.
این مسوول یادآور شد: دولت ادعا ندارد که همه امور درست است اما در شرایطی که آمریکا می گوید شدیدترین تحریم های هوشمند و فلج کننده تاریخ را علیه ایران اعمال کردیم همچنان روی پای خود ایستاده ایم. وزیر دادگستری بیان کرد: ملت ایران صبور و به خودش متکی است و مسوولان هم در حال خدمت به آن ها هستند و برای رفع مشکل مردم دغدغه دارند.
پورمحمدی افزود: اگر آمریکایی ها می دیدند که ما با این تحریم ها به قهقرا می رویم و تسلیم می شویم یک ساعت هم با ما پشت میز مذاکره نمی نشستند اما حالا با مشاهده ایستادگی ملت ما بر مذاکره اصرار دارند.
وی اظهار کرد: امروز ملت های مظلوم جهان و امت اسلام به خوبی در یافته اند که یک فریادرس برای آن ها پیدا شده و آن جمهوری اسلامی ایران است .
این مسوول با اشاره به این که غیر از ملت قهرمان ایران در وضعیت کنونی هیچ ملتی فریادرس مردم فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه، یمن و دیگر مظلومان جهان نیست بر تداوم حمایت از آن ها تاکید کرد.
وزیر دادگستری گفت : میانگین نفت سال 90 بالای 107 دلار بوده و بیش از 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت صادر می کردیم اما امروز ما یک میلیون بشکه نفت با قیمت حداکثر 52 تا 53 دلار صادر می کنیم.
پورمحمدی افزود: این نشان دهنده این است که بودجه ما از نفت 23 درصد شده است و ملت ما با این شرائط پذیرفته وصبر وتحمل می کند وبه حمایت ازمظلومان می پردازد.
وزیر دادگستری اضافه کرد: باید بصورت جدی برای اشتغال فعالیت و از ورود کالاهای خارجی که به اشتغال کشور مان آسیب می زند جلوگیری کنیم همچنین باید اقتصاد، صنعت واشتغال را رونق دهیم تا مشکلات مردم کمتر شود.
وزیر دادگستری با اشاره به وجود امنیت درکشورخاطر نشان کرد:همه نا امنی ها که در اطراف ایران برای ما ایجاد شده نتیجه عملکرد کسانی است که به کشتار مردم دست می زنند .
پور محمدی گفت : تمام اهداف تروریست های آدم کش بدون شک ملت ایران و شیعیان هستند ومی خواهند درمنطقه وجهان اسلام نا امنی ایجاد کنند و لذا باید خیلی هوشیار بود .
وی افزود : به برکت خون شهیدان وولایت فقیه وهمدلی وهمکاری مسوولان، جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای منطقه و جهان محسوب می شود و لذا باید قدر این نظام و انقلاب را دانست.
این مسوول با اشاره به این که نظام و ملت ما در فضای بصیرت و آگاهی، جهاد، ایثار، خودباوری، دفاع از حق و ارزش های الهی سیر و زندگی می کنند، گفت: امروز نقش ملت ایران در جهان و منطقه ممتاز و فوق العاده است.
وزیر دادگستری با اشاره به جایگاه و منزلت شهدایی همچون مطهری و بهشتی اظهارکرد: چنین افرادی تکرار نشدنی هستند.
این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار ، مردم و خانواده های شاهد و ایثارگر بعد از نماز مغرب واعشا در مسجد روضه محمدیه برگزار شد .
استان یزد با یک میلیون و70هزار نفر جمعیت سه هزار و800 شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده است . 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن