تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال مرکز بهداشتي درماني بانه وره راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۵۵ب.ظ)
امسال مرکز بهداشتي درماني بانه وره راه اندازي مي شود موج - امسال مرکز بهداشتي درماني بانه وره در بخش باينگان شهرستان پاوه راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با اعلام اين مطلب گفت:اين درمانگاه با زيربناي 800متر مربع علاوه بر فعاليت هاي بهداشتي و درماني معمول خدمات دندانپزشکي و زايشگاه را در اختيار مردم منطقه خواهد گذاشت .
دکتر جهانگير ولدبيگي با اعلام انجام تشريفات مناقصه ساخت اين مرکز بهداشتي درماني افزود: پيمانکار اين پروژه بزودي معرفي مي شود و قرار است عمليات ساخت و راه اندازي آن در سال 1394 پايان يابد تا بتوانيم خدمت رساني به مردم در اين منطقه پرجمعيت را به نحو مطلوبتري ساماندهي کنيم.
وي با اعلام راه اندازي کلينيک بيمارستان قدس پاوه از وجود متخصصين ENT ،قلب ، زنان ،جراحي، داخلي ، اطفال و بيهوشي در آن خبر داد و اعلام کرد که اين کلينيک همه روزه آماده پذيرش مراجعان مي باشد.
دکتر ولدبيگي همچنين از نصب و راه اندازي دستگاه زباله سوز در بيمارستان پاوه خبر داد و افزود اکنون زباله هاي بيمارستاني در شهرستان پاوه با بالاترين استانداردها ضدعفوني مي شوند و پس از آن در اختيار شبکه جمع آوري زباله شهرستان قرار مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن