تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805632297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری میلیاردی در Airbnb و Uber


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرمایه گذاری میلیاردی در Airbnb و Uber




دو غول بزرگ دنیای کسب و کار آنلاین آمریکا اعلام کرده‌اند، قصد دارند بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه برای توسعه ظرفیت‌های کارآفرینی دیجیتالی خود در سال جاری میلادی، جذب کنند.








 
 
 



برترین ها: سومین پرتال برتر خانه یابی جهان، Airbnb اخیراً اعلام کرد که قصد دارد تا 1.5 میلیارد دلار برای توسعه قابلیت‌های اطلاع رسانی، عملیاتی و بازاریابی خود در مناطق آسیا و آمریکای لاتین، توسط سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در عرصه کسب و کار آنلاین محل اقامت، جذب کند. در همین حال، Uber که از برترین شرکت‌های حمل و نقل در آمریکا می‌باشد نیز، از جذب قریب الوقوع سرمایه برای توسعه فعالیت‌های آنلاین خود د عرصه حمل و نقل خبر داد. جذب سرمایه توسط بزرگان فناوری اطلاعات آمریکا، نشان دهنده بازار پر سود این صنعت در فضای رکودی حاکم بر اقتصاد جهان دارد.



تداوم سرمایه گذاری میلیاردی در Airbnb و Uber




شرکت خانه یابی آنلاین ایر بی ان بی، در حال مذاکره با سرمایه گذاران بین المللی است تا سطح جدیدی از سرمایه را برای توسعه فعالیت‌های خود در آسیا و گسترش ظرفیت‌های عملیاتی در منطقه آمریکای لاتین که با استقبال گردشگران مواجه شده است، جذب کند. این خبر، برای نخستین بار، چند روز قبل توسط نشریه فایننشیال تایمز آمریکا منتشر شد که سبب خواهد شد تا ارزش این شرکت سانفرانسیسکویی را به 24 میلیارد دلار افزایش دهد. جذب این سرمایه منجر به این موضوع خواهد شد که ایر بی ان بی، غول خانه یابی اینترنتی، در رتبه سوم ارزشمندترین شرکت خطر پذیر most-valuable venture-backed company جهان شود. جایگاهی که رتبه‌های بالاتر آن، متعلق به شرکت رزرواسیون آنلاین حمل و نقل، Uber و غول لوازم الکترونیکی خانگی چینی Xiaomi شود.

 این رقم سرمایه گذاری جدید که ایر بی ان بی به دنبال جذب آن هست، بالاترین رقم سرمایه گذاری است که این شرکت تا کنون تجربه کرده است. پیش تر، 800 میلیون دلار توسط سرمایه گذاران وارد این شرکت شد که ارزش بازاری آن را به 10 میلیارد دلار رساند. سه شرکت جنرال آتلانتیک آمریکا در کنار شرکای مهمش: Hillhouse Capital چینی و شرکت سرمایه گذاری Tiger Global، به عنوان سرمایه گذاران جدید Airbnb معرفی شده‌اند. شرکت Hillhouse بنا به گفته ژانگ لی، مدیرعاملش، از کمک‌های دانشگاه ییل امریکا برای توسعه استارت آپ خود استفاده کرد که اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت‌های سرمایه گذار در دنیای فناوری اطلاعات جهان شناخته می‌شود.


تداوم سرمایه گذاری میلیاردی در Airbnb و Uber


 
(گزارش جدید فایننشیال تایمز آمریکا درباره سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری جدید در ایر بی ان بی)


در کنار غول جست و جوی خانه آنلاین در آمریکا، شرکت جست و جوی حمل و نقل در امریکا نیز به دنبال ظرفیت‌های سرمایه گذاری جدید به ارزش 1.5 میلیارد دلار می‌باشد. شبکه خبری مرکوری نیوز گزارش داد که علاقه مدیران اوبر به جذب سرمایه جدید، ارزش بازاری این شرکت را به 50 میلیارد دلار می‌رساند و این شرکت را به عنوان برترین کسب و کار خطر پذیر جهان فناوری، معرفی خواهد داد. اگر چه ایر بی ان بی تا کنون میزان سرمایه گذاری 10 رقمی را تجربه نکرده است، اما اوبر، در سه ماهه اول سال گذشته میلادی، توانست 1 میلیارد دلار جذب کند و در اواخر سال قبل نیز 1.8 میلیارد دلار وارد این شرکت در حال رشد شد. بیش از 1.2 میلیارد دلار نیز توسط سرمایه گذاران، در تابستان 2014 میلادی در اوبر سرمایه گذاری شد که رقم قابل توجهی برای یک کارآفرینی دیجیتالی در امریکا می‌باشد.

تحلیل گران معتقدند، اگر هر دو غول کسب و کار آنلاین آمریکا، ایر بی ان بی و اوبر، بتوانند این حجم عظیم سرمایه گذاری را در شرکت‌های خود جذب کنند، این دو شرکت در کنار فیس بوک، بزرگ‌ترین میزان سرمایه گذاری در شرکت‌های خطر پذیر جهان را تجربه خواهند کرد. فیسبوک توانست بیش از 1.5 میلیارد دلار نقدینگی را در سال 2011 دریافت کند.

افزایش میزان سرمایه گذاری‌های عظیم در غول‌های کسب و کار دیجیتالی جهان نشان دهنده بازار ممتاز و فوق العاده جذاب اقتصاد آنلاین برای شرکت‌های سرمایه گذاری است که افق‌های خوبی را پیش رویان‌ها قرار داده است. امروزه در فهرست برترین برندهای جهان که توسط فوربس 500 اعلام می‌شود، شرکت‌های فعال حوزه کسب و کار دیجیتالی در فهرست 100 شرکت برتر جهان قرار دارند که ارزش بازاری برخی از آن ها ماند گوگل و آمازون، به صدها میلیارد دلار رسیده است.

گفتنی است، ایر بی ان بی، سومین سایت خانه یابی آنلاین امریکا است که توسط سه جوان، چند سال پیش در این کشور راه اندازی شد و اکنون بیش از 6 میلیون مشترک دارد. سبک خلاقانه اجاره محل اقامت در صدها شهر جهان توسط این پرتال، روش جدیدی را در اجاره محل اقامت در دنیای وب ایجاد کرده است که مخاطبان زیادی دارد.
 

تداوم سرمایه گذاری میلیاردی در Airbnb و Uber



تصویر ایندکس سایت ایر بی ان بی


 سایت اوبر نیز که در حوزه رزرواسیون تاکسی و ماشین در آمریکا فعالیت دارد، یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است.
 

تداوم سرمایه گذاری میلیاردی در Airbnb و Uber



(تصویر ایندکس سایت رزرو تاکسی آنلاین، اوبر)


اپلیکیشن تلفن هوشمند آن، مسافرین را با رانندگان مرتبط می‌سازد. مشتریان از طریق اپ تلفن، تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند. با افزایش محبوبیت شرکت‌هایی چون اوبر، در بسیاری جاها آنان مورد حملات شدید صنعت تاکسیرانی قرار گرفته‌اند که آنان را به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم می‌کنند. باشگاه کارآفرینی دیجیتالی برترین‌ها، بزودی درباره کسب و کار آنلاین اوبر، مقاله مفصلی ارائه خواهد کرد.







تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن