تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشت رؤیایی در شیراز و ‌بناهای دیدنی آن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گشت رؤیایی در شیراز و ‌بناهای دیدنی آن
جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ - 29 June 2015



گشت رؤیایی در شیراز و ‌بناهای دیدنی آن
سایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

و اما گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر و بیشتر بخوانید آن ببینید و بخوانید؛

** گشت رؤیایی در شیراز و بناهای بسیار دیدنی آن




بیشتر بخوانید و ببینید

** رضا عنایتی: آرزوی داشتن یک دختر به‌ دلم مانده! 


رضا عنایتی از زندگی شخصی اش می گوید،آرزوی داشتن یک دختر به‌دلم مانده!


تنبیه‌ها در خانه ما متنوع است؛ یك‌بار بچه‌ها را از دیدن تلویزیون منع می‌كنم و گاهی به آنها می‌گویم بروند در اتاق‌شان و به كاری كه انجام داده‌اند، فكر كنند اما گاهی اوقات با وجود اینكه به تنبیه فیزیكی عقیده‌‌ای ندارم مجبورم پشت دست بچه‌ها بزنم؛ یعنی گاهی اوقات می‌بینم كه از حد گذرانده‌اند و تنها این كار می‌تواند عمق ناراحتی را به آنها نشان دهد.

بیشتر بخوانید

** انضباط بی‌دسته‌اش قشنگ است!





اصلاً من اگر جای فرهنگستان زبان فارسی بودم، اعلام می‌کردم که ملت بی‌خیال «انضباط» بشوند و از این پس همه به جای «انضباط» با ضاد بنویسند «انظباط» با ظ. از بس این کلمه را غلط می‌نویسند. همه هم می‌نویسند: دبستانی و دانشجو و سیاستمدار و حتا روزنامه‌نگار و نویسنده.

من هم می‌دانم که وقتی به شتر گفتند چرا گردنت کج است، جواب داد کجایم راست است که گردنم راست باشد! اما اگر قرار باشد غرِ بی‌انضباطیِ ملی بزنیم ولی خودِ «انضباط» را به غلط با دسته بنویسیم که نمی‌شود.

بیشتر بخوانید و بدانید



** ساختار زندگی و برنامه‌ریزی امور‌





استفاده از تکنیک سؤال کردن باعث می‌شود بتوان موقعیت را سازمان داد و از سردرگمی رهایی یافت. به نظر می‌رسد یکی از تفاوت‌های عمده بین افراد موفق و ناموفق این است که افراد موفق سؤال‌های بیشتر و بهتری از خود و دیگران پرسیده و در نتیجه پاسخ‌های بیشتر و بهتری به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید و بدانید

** تصاویر بسیار جذاب و زیبای خطای دید‌ (3)


تصاویر بسیار جذاب و زیبای خطای دید‌ (3)


بیشتر ببینید

** نان‌های حلقه‌ایِ رنگارنگ درخانه درست کنید


نان‌های حلقه‌ای رنگارنگ


برای تهیه این نان خوشمزه به اینجا بروید

** علائم ونشانه های سرطان لوزالمعده


علائم ونشانه های سرطان لوزالمعده


لوزالمعده در پشت معده قرار دارد. عملکرد و موقعیت لوزالمعده می تواند شناسایی سرطان آن را مشکل کند، به ویژه در مراحل اولیه بیماری و نشانه های آن، سرطان لوزالمعده ممکنست برحسب نوع یاخته هایی که تحت تاثیر قرار گرفته اند، متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید و بدانید

** ساعت‌های اسکلتی، محبوب خانم‌های مدرن





 نکته بااهمیت در رابطه با این ساعت‌های مکانیکی جذاب این است که در طراحی آنها المان‌های جذابیت و زنانگی فدای پیچیدگی‌های تکنیکی نشده‌ است و به پیچیدگی طراحی و جذابیت زنانگی به یک اندازه اهمیت داده شده‌ است.

بیشتر بخوانید و ببینید

** شامپو رنگ چه عوارضی دارد؟


شامپو رنگ چه عوارضی دارد؟


شامپوهای رنگ مو تنوع چندانی ندارند و معمولاً کسانی که تصمیم دارند موهای خود را یک یا دو درجه تیره یا روشن کنند، از آن ها استفاده می کنند. استفاده از شامپوهای رنگ مو در بین کسانی که موهای سفید زیادی دارند نیز شایع است.
امّا با وجود همه ی مزایایی که گفته شد، چرا نباید از شامپوی رنگ مو استفاده کنیم؟

بیشتر بخوانید و بدانید

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «[email protected]» ارسال فرمایید.


برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن