تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798350552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش پسر قالیباف به شایعات/ اعلام اولین رقیب لاریجانی/ درد دل‌های تلخ یک نماینده/ جایزه اردوغان به دوست بابک زنجانی/ تیراژ کتاب از دوره ناصرالدین شاه هم کمتر است/ ادبیات منافقین در سایت حامی احمدی‌نژاد! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واکنش پسر قالیباف به شایعات/ اعلام اولین رقیب لاریجانی/ درد دل‌های تلخ یک نماینده/ جایزه اردوغان به دوست بابک زنجانی/ تیراژ کتاب از دوره ناصرالدین شاه هم کمتر است/ ادبیات منافقین در سایت حامی احمدی‌نژاد!
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند«وقتی مخالفت دولت صدای لاریجانی را درآورد»،« بازداشت یک کارگر ساده با شکایت فرماندار گیلانی»،« انتقاد از هزینه‌های سنگین شهرداری برای ماه رمضان»،« احمدی نژاد خوش تیپ نبود، مشایی که خوشتیپ هم هست» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۱۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ - 23 June 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
ماجرای هشدار رهبر انقلاب به رهبر کره شمالی « در جریان بازدید مقام معظم رهبری که آن زمان رییس جمهور بودند از کره شمالی، وقتی هواپیما به فرودگاه رسید اطلاع دادند که کیم ایل سونگ که قرار بود برای استقبال بیاید، نخواهد آمد و کس دیگری جایگزین او می‌شود. همان جا آیت‌الله خامنه‌ای دستور دادند که هواپیما برگردد و ما به کره‌ای ها اطلاع دادیم که برخواهیم گشت. بدین ترتیب کیم ایل سونگ خودش را به سرعت به فرودگاه رساند تا به استقبال ایشان بیاید.»

وقتی مخالفت دولت صدای لاریجانی را درآورد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان جزئیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای را با 213 رأی موافق به تصویب رساندند. لاریجانی در جلسه غیرعلنی پارلمان گفته بود همانطور که آمریکایی‌ها (کنگره و رئیس‌جمهور) این کشور پیام واحدی را به ایران دادند، ما نیز در مجلس شورای اسلامی باید پیام واحدی را درباره موضوع هسته‌ای به بیرون منتقل کنیم تا نشان دهد که ما در بحث هسته‌ای دارای وحدت هستیم.پس از آغاز جلسه علنی، طرح هسته‌ای مجلس به تصویب رسید اما پیش از رأی‌گیری برای طرح مذکور، هنگامی که تعدادی از نمایندگان مجلس در جایگاه هیأت رئیسه به همین منظور حضور داشتند، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز اصرار داشت تا نکته‌ای را در این زمینه بیان کند.در این هنگام علی لاریجانی رئیس مجلس ضمن واکنش به اقدام انصاری و با بیان اینکه «دولت مخالف است»، گفت: یک ساعت است داریم حرف می‌زنیم تا مشکلات کشور را حل کنیم آقای انصاری آمده‌اند و می‌خواهند نکته‌شان را بگویند!
روایت نوبخت از تأییدیه کتبی نعمت‌زاده برای یارانه‌ها محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به تسنیم مبنی بر اینکه آقای نعمت‌زاده در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود: "به ما یارانه تولید داده نشده است و اینکه ما یارانه نگرفتیم به‌دلیل بی‌عرضگی ما نبوده بلکه ته کاسه چیزی نمانده بود که به ما دهند" گفت: آقای نعمت‌زاده اینکه فرمودند آن 30 درصد به تولید پرداخت نشد، حرف واقعاً درستی است. چرا که در سالهای گذشته پولی برای ما باقی نماند، چون مجموع منابعی که از سال 89 تا امروز (خردادماه) از محل افزایش قیمت‌ها کسب شد حدود 135هزار میلیارد تومان بود. خوب، چقدر باید به خانوارها تقسیم می‌شد؟ نصف این مبلغ را باید پرداخت می‌کردیم اما ما بیش از 180هزار میلیارد تومان بین خانوارها پرداخت کردیم. سخنگوی دولت با بیان اینکه گفته شد آقای وزیر این را تأیید نکرده، نامه مکتوبی از وزیر صنعت و معدن را به خبرنگاران نشان داد، افزود: من حتی قبل از این جلسه به آقای مهندس نعمت‌زاده زنگ زدم: چطور توزیع کردید؟ گفت: "خیلی خوب توزیع کردیم و تشکر می‌کنیم". گفتم: برخی رسانه‌ها گفتند که شما این مبلغ را دریافت نکردید، گفت: "منظور من آن تولید بوده است؟" گفتم: کدام تولید؟ یک تولید است! و ایشان آن 1200 میلیارد تومان را که اصلاً قرار نبود پول نقد به وزارت بدهیم مطرح کردند. سخنگوی دولت با بیان اینکه گفته شد آقای وزیر این را تأیید نکرده، نامه مکتوبی از وزیر صنعت و معدن را به خبرنگاران نشان داد، افزود: من حتی قبل از این جلسه به آقای مهندس نعمت‌زاده زنگ زدم: چطور توزیع کردید؟ گفت: "خیلی خوب توزیع کردیم و تشکر می‌کنیم". گفتم: برخی رسانه‌ها گفتند که شما این مبلغ را دریافت نکردید، گفت: "منظور من آن تولید بوده است؟" گفتم: کدام تولید؟ یک تولید است! و ایشان آن 1200 میلیارد تومان را که اصلاً قرار نبود پول نقد به وزارت بدهیم مطرح کردند.
انتقاد از هزینه‌های سنگین شهرداری برای ماه رمضان مرتضی طلایی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اهمیت حذف پیمانکاری از برنامه‌های فرهنگی، گفت: قرار است برنامه‌ای در فرهنگسرای توچال برگزار شود که پیش‌بینی هزینه برای پک پذیرایی آن دو میلیارد تومان است و برای برنامه‌ای تحت عنوان شبی با کهکشان‌ها بودجه‌ای حدود 6 الی 8 میلیارد تومان برآورد شده است، جای سوال است که چرا این هزینه‌های سنگین قرار است صرف شود.
واکنش اینستاگرامی فرزند قالیباف به برخی شایعات الیاس قالیباف، فرزند ارشد محمدباقر قالیباف شهردار تهران در واکنش به برخی شایعات و اتهامات مطرح شده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد که متن آن به این شرح است:من هرگز به نوشتن اين متن راضي نبودم اما ديگر نيست كسي از دوستان و اطرافيانم كه از من نخواسته باشد مطلبي بنويسم و يا توصيه نكرده باشد كه سكوت جايز نيست. اما به همين عزيزان و دلسوزان هم عرض كردم، شما كه خوب ميدانيد متن پيام سراسر كذب عليه من و خانواده ام با چه هدفي نوشته شده و نشر داده مي شود.آخر من چه چيزي را بايد بنويسم؟ چه چيزي را بايد توضيح بدهم؟ بنويسم كه دزد نيستم؟ بنويسم كه آقا يا خانم محترم، ميداني رقم هشت هزار ميليارد تومان يعني چه؟! بنويسم كه هيچگاه تا كنون احضار و بازداشت نشده ام؟ بنويسم كه فرار نكرده ام؟ بنويسم كه لندن نيستم؟ بنويسم كه جزيره نخريده ام؟ ! يا حتى همين عكس هم من نيستم؟! كساني كه اين شايعات را منتشر مي كنند كه با توضيح من از كرده خود پشيمان نمي شوند آنها ماموريتي فراتر از الياس قاليباف دارند و امروز من هدف آنها هستم و فردا داستان چيز ديگري است چرا كه خواب زده بيدار نمي شود . اما تنها يك عامل بنده را قانع كرد كه حتي همين چند خط را بنويسم و آن هم ذهن حقيقت جوي هم وطناني بود كه نه از بودجه شهرداري خبر دارند نه از جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام، سرشان به زندگي خودشان گرم است و شبانه روز براي يك لقمه نان حلال تلاش مي كنند و حالا به چنين پيامي هم بر مي خورند، من به احترام آنها توضيح ميدهم.هم وطن عزيز! من الياس قاليباف، دانشجوي رشته مديريت فرهنگي هستم كه در يك مجتمع آموزشي فعاليت مي كنم. زندگي اعياني ندارم. نه خارج از كشورم و نه زندان. نه دزدي كرده ام نه اختلاس. من يقين دارم كه افراد بسياري نادانسته اين شايعه سراسر كذب را در گروه هاي مختلف منتشر كرده اند و اميدوارم اين درخواست جسارت نباشد كه از آنها تقاضا كنم كه به همان ميزان براي انتشار اين متن توضيحي بنده نيز وقت و انرژي بگذارند. خدا همه ما را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد.
سه شنبه

احمدی نژاد خوش تیپ نبود، مشایی که خوشتیپ هم هست حجت الاسلام بهمن شریف زاده در گفت و گو با نامه نیوز گفت: آقای احمدی نژاد گفت من گاهی عصبانی می شوم، ولی یکبار عصبانیت مشایی را ندیدم، در حالیکه خیلی به مشایی حمله شد. این هجم از حملات در انقلاب ما بی نظیر است. اینکه به کسی از هر جهتی اقتصادی، امنیتی، جاسوسی، رمالی، سحر، جادو، کفر و ...بهتان و تهمت بزنند و در اخر یکی از این بهتان ها پرونده نشود چون همه آنها بی محتوا و دروغ بود، چیزی نبود که به ایشان نبسته باشند، ولی ایشان عصبانی نمی شد.وی افزود: جالب است که ایشان از این همه بهتان و بهتان زنندگان بدگویی هم نمی کرد. این خیلی خارق العاده است. این یعنی همان سعه صدری که یک رییس باید داشته باشد تا بتواند با مردمش و مردم جهان تعامل داشته باشد. حجت الاسلام شریف زاده از حامیان مشایی ادامه داد: رییس جمهوری که یک خبرنگار را تاب نیاورد و سرش داد بزند چه جوری می تواند با مردم جهان ارتباط برقرار کنند؟ بنابراین پاسخ سوال شما که آقای مشایی را شایسته ریاست جمهوری باشد این است که ایشان فوق العاده است. ویژگی هایی که یک رییس باید داشته باشد از خوش فکری، و سعه صدر و باز بودن و عمیق بودن و... دارد و فرد برازنده ای است. خوش تیپ هم که هست(خنده). ممکن است بگویید این فضیلت در احمدی نژاد نبود ولی در مشایی هست)
خواهش منتجب نیا از مسئولان نظام رسول منتجب نیا در یادداشتی که در اختیار روزنامه قانون قرار داده با عنوان «خودسرها بی سر نیستند» آورده است:ما فكر مي كنيم اگر بگوييم اين افراد نيروهاي خودسر هستند به نفع نظام است در صورتي كه اين‌گونه نيست.من مطمئنم و قبلا هم بارها گفته ام كه اين واژه و استفاده از آن به معناي اظهار ضعف و عدم اقتدار نظام است و نبايدآن را مطرح كرد.نظامي كه قانون اساسي،رهبري،قواي سه گانه و نيرو ی انتظامي دارد و اين افراد نتوانند تعدادي خودسر را شناسايي كنند و جلوي حركات آن ها را بگيرند ضعف دارد. در اين‌جا خواهش من از مسئولان نظام اين است كه اين تعبير را به كار نبرند. اين تعبير در دنيا به شكل ديگري برداشت مي شود و رسانه هاي خارجي روي آن تحليلي بر ضد و ضعف نظام ارائه مي دهند.چرا بايد بگوييم نيروهاي برهم زننده مراسمات خودسر و گاهي اوقات ناشناخته هستند.
توافق قطعی با 5 + 1 نخواهیم داشت میر محمود موسوی از دیپلمات های قدیمی و با سابقه کشور در گفتگویی با جماران اشاره کرده است: دولت اوباما در یک تعاملی با مجموعه کنگره بعد از انتخابات که غلبه با جمهوری خواهان است یک مسیر و راهی را برای خودش انتخاب کرده که در جهت سیاست های خود و همچنین حفظ منافع حزب خودش مایل نیست از این مسیر خارج بشود. بنابراین در این مسیر می خواهد به موفقیت برسد. در ایران هم به همین ترتیب با توجه به جوی که همه ما می شناسیم و در رسانه ها هم مشاهده می شود توقع نتیجه گیری را دارند. توافق نسبی ممکن است، اما من تردید دارم که توافق قطعی حاصل شود. از لحاظ اینکه یک توافق قطعی میان طرفین بدست اید به معنای اینکه همه موارد نهایی شود. روشن بشود و ما آن چیزی که می خواهیم به دست بیاوریم و آنها هم آن چیزی که می خواهند به دست بیاورند. ما چه چیزی می خواهیم به دست بیاوریم؟ آنچه ما می خواهیم، برداشتن تحریم هاست. برای من سخت است که باور کنم تمام تحریم ها، تاکید می کنم تمام تحریم ها در کوتاه مدت برداشته شود.توافق نسبی تا درجه ای را ممکن ، مقدور و محتمل می بینم. اما توافق قطعی که مشکلات ما را رفع کند و تحریم ها برداشته بشود من بعید می دانم.
مذاکرات مخفیانه و التماس از پژو برای حضور در ایران منابع خبری می گویند این مذاکرات به صورت محرمانه بوده است. مدیران میانی شرکت ایران خودرو می گویند،مذاکرات آنها با پژو به نتیجه قطعی رسیده اما پژو منتظر نتیجه مذاکرات هسته ای برای ورود به بازار ایران است. در مذاکرات انجام گرفته بین مدیران ایران خودرو با پژو، توافق برای تولید یک محصول مشترک و دو محصول مونتاژ نهایی شده است.این درحالی است که مدیران ایران خودرو می گویند،مذاکره کنندگان شرکت پژو با وجود تمایل برای ورود به بازار ایران منتظر تصمیم دولت فرانسه هستند.آنها به مدیران ایران خودرو گفته اند،شرکت پژو جلساتی برای کسب اجازه برای حضور در ایران با فرانسوا اولاند رییس جمهور و لوران فابیوس وزیرخارجه فرانسه داشته اند.آنها گفته اند که دولت فرانسه منتظر مشخص شدن نتیجه مذاکرات هسته ای با ایران است.
توضیحات رئیس دادگشتری ایلام در مورد جرم خیزترین استان کشور رییس کل دادگستری ایلام در مورد انتشار اخباری مبنی بر اینکه ایلام جرم خیز ترین استان کشور است گفت: سخنان رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در این خصوص بدرستی منعکس نشده و حجت الاسلام شهریاری در سخنان خود تنها به آمار پرونده های ورودی پرداخته است. نوری روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: این آمار بر اساس شاخص جمعیتی و به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت اعلام شده در حالیکه جمعیت 2 میلیونی زائران اربعین حسینی که بخش قابل توجهی از آنان از ایلام تردد کرده اند، در این آمار لحاظ نشده است. وی خاطر نشان کرد: در ایام اربعین پارسال جرایم متعددی صورت گرفت که به شمار پرونده های ورودی به دادگستری های استان افزود، ضمن اینکه روزانه بیش از هفت هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران تردد می کنند که تردد این افراد در سال به بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر می رسد که مشکلات ناشی از خود را به همراه دارد ولی در آمارها لحاظ نشده است. رییس کل دادگستری ایلام گفت: بخش زیادی از پرونده های تشکیل شده در شهرستان مرزی مهران در زمینه ورود غیر مجاز است در حالیکه این وضعیت در سال های گذشته وجود نداشته است.
تیراژ کتاب از دوره ناصرالدین شاه هم کمتر است سیدعلی آل داوود مدیر دفتر مشاوره حقوقی اهل قلم ایران گفت: تیراژ کتاب در ایران منفک از خود مسئله کتاب است و به اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت جیب مردم بستگی دارد که کاهش آن در مقطع فعلی، قطعاً مقطعی است و اینگونه نخواهد ماند. در ۲۰۰ سال اخیر هم اُفت و خیز زیادی در تیراژ کتاب کاغذی داشته ایم؛ در دوره ناصرالدین شاه هم که کتاب به صورت چاپ سنگی چاپ می شده، در حدود ۷۵۰ نسخه بوده است و این زمانی بوده که جمعیت ایران فقط ۷ میلیون نفر بوده و ما درآمدی به نام نفت نداشته ایم و مالیاتی از مردم گرفته نمی شده است. ولی الان می بینیم که تیراژ به ۵۰۰ و ۳۰۰ و ۱۵۰ نسخه رسیده است. البته در مقطعی بعد از انقلاب هم شاهد بودیم که تیراژ کتاب های معمولی هم ۵۰۰۰ نسخه کمتر نبود.
نیاز به مهر عزیزان نبود یکی از کاربران تابناک در تماس با ما نوشت: سلام . قرار بود اقساط مسکن مهر یکسال پس از واگذاری شروع شود ولی فاز 11 مسکن مهر پردیس که هنوز آماده نشده و هیچگونه زیر ساختی هم ندارد و حتی یک زمین خالی هم به عنوان دلخوشی به ما نشان نداده اند اقدام به تحویل دفترچه اقساط نموده است .و ما هم بالاجبار هم باید اجاره خانه بدهیم هم قسط 300000 تومانی . اگر این امکان برایمان فراهم بود که نیازی به مسکن پر مهر عزیزان نبود.
کنایه والیبالی ضرغامی به مدیران عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی ضمن تمجید از سعید معروف پاسور تیم ملی مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.وی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت پاسور! کایپتان سعید معروف، بهترین پاسور دنیاست و در دو بازی اخیر هم نقش تعیین کننده ای در این پیروزی تاریخی داشت.دو برد پیاپی با نتیجه سه بر هیچ، سقف افتخار آفرینی جوانان با انگیزه و با ایمانی بود که مزد استقامت و خودباوری خود را گرفتند! آقای کواچ سرمربی ایران گفته بود: "انتظار برد از امریکا، ناشی از عدم درک واقعیات والیبال است!"ولی به لطف الهی و حمایت یکپارچه تماشاگران در آزادی، این ناممکن، ممکن شد! همه خوب بازی کردند و از آن مهمتر خوب همکاری کردند. حرف مربی را گوش کرده و نقش خود را به خوبی شناختند و عمل کردند. رمز موفقیت همین است!پاسور، کسی است که در حالتی نامتعادل از بازیکن قبلی توپ را می گیرد، آن را آرام می کند و با حالتی پایدار روی تور ارسال می کند تا نفر بعدی با همه قوا به آن ضربه بزند و در زمین حریف بخواباند!ضربه نهایی را کس دیگری می زند ولی نقش پاسور و آماده سازی برای ضربه ی تمام کننده، غیرقابل انکار است. این را همه می فهمند!نمی دانم چرا در زندگی اجتماعی، سیاسی و اجرایی، مدیران با سواد ما این مسأله را نمی فهمند. هر کس می خواهد موفقیت را به نفع خودش ثبت کند! در توصیه های رهبری هست که می فرمایند سعی کنید کارها را اساسی و زیربنایی انجام دهید هر چند در زمان شما و به نام شما بهره برداری نشود. اصل خداست که می بیند و تشکر می کند. ... فأن الله شاکر علیم.

دولت ترکیه به رضا ضراب جایزه صادرات داد

حضور اردوغان در مراسم اهداء جایزه به تاجر ایرانی خشم مخالفان را برانگیخت.به گزارش پارسینه، رضا ضراب،تاجر ایرانی که متهم به پولشویی در کشور ترکیه بوده و در جریان عملیات دسامبر 2013 دستگیر و مدتی را در زندان استانبول گذرانده،جایزه گرفت.رضا ضراب این جایزه را در بخش صادرات دریافت کرده است.آن هم از سوی مقامات ارشد حزب حاکم عدالت و توسعه که رجب طیب اردوغان،رییس جمهور نیز در آن حضور داشت.معاون نخست وزیر،وزیر اقتصاد و رییس صادرات ترکیه از جمله این مقامات بودند که به تاجر ایرانی جایزه دادند.رسانه های وابسته به احزاب جمهوری خلق و ملی گرا در این رابطه حضور رجب طیب اردوغان در مراسم اهدای جایزه به رضا ضراب را برجسته کرده و این حرکت او را زیر سوال برده اند.

آقاي مصباح‌؛ «زرتشتيان» آتش پرست نیستند آیت الله مصباح یزدی پیشتر گفته بود: نباید به آتش‌پرستی پدران خود افتخار کنیم، چرا که آن فضیلتی نیست، باید به ایران به دلیل منسوب بودن به اهل‌بیت افتخار کنیم. به نوشته عصرقانون در همین رابطه دکتر اسفندیار اختیاری طی نامه ای به دفتر آیت الله مصباح نوشت: «منسوب کردن پدران خود، به آتش‌پرستی موجب آزردگی ایرانیان شده چرا که بر هیچکس پوشیده نیست که ایرانیان در درازنای تاریخ هماره یکتاپرست و پرستنده خداوند یکتا بوده‌اند.» متن کامل این نامه بدین شرح است: به نام دانای بزرگ هستی بخش جناب آقای آیت الله محمد تقی مصباح یزدی نماینده محترم مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با درود فراوان احتراما، بدینوسیله ضمن انتقاد معنادار به سخنان اخیر جنابعالی در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) و منسوب کردن "پدران خود به آتش پرستی” که سبب آزرده خاطر شدن ایرانیان شده است، یادآوری می نمایم. افتخار ایرانیان این است که در درازنای تاریخ یکتاپرست و پرستنده خداوند یکتا و بی همتا بوده اند. ایرانیان همچنین بر اساس آموزه های الهی خود، ارزش های انسانی و انسانیت را نیز همواره در سرلوحه کاری خود قرار داده اند. در تاریخ یک کشور فرازها و فرودهایی وجود داشته که خوشبختانه در این کشور اهورایی سهم افتخارات در تمدن سازی، بسیار بیش از دیگر سهم های آن بوده است. ایرانیان با کشف و شناختن آتش، این فروغ اهورایی و عنصر با ارزش، آغاز کننده عصر تمدن و پدید آورنده تحولات عظیم در زندگی بشر بوده اند و با نگهداری، آن را به جهانیان عرضه کردند که این یک افتخار غیر قابل انکار ایرانیان است. همانگونه که جنابعالی در سخنان خود به خوبی بیان داشته اید "نباید هر هدفی را با هر وسیله ای بدست آورد” و اینجانب نیز به آن باور دارم. در شرایطی کنونی کشور، همه گروه ها، ادیان، اقوام و نژادها نیاز به همدلی و همراهی دارند، نکته ای که بارها در سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری نیز بدان تاکید شده است. اینگونه اظهار نظرها که شائبه رسیدن به اهداف سیاسی خاص را در بر دارد و در این راه بدیهیات تاریخ این کشور پرافتخار را به زیر سئوال می برد، به هیچ عنوان به صلاح نمی باشد. با سپاس دکتر اسفندیار اختیاری نماینده ایرانیان زرتشتی
بعيد است استيضاح آقاي فاني راي بياورد شجاعي کياسري ،عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرگزاري آريا از بررسي استيضاح فاني در جلسه فردا صبح اين فراکسيون خبر داد .وي گفت:من بعيد مي دانم استيضاح آقاي فاني راي بياورد.اين نماينده مجلس استيضاح «فاني »را در حل مشکلات آموزش و پرورش بي تاثير خواند و افزود:دولت بايد خودش به پاي کار آيد و براي حل مشکلات معيشتي فرهنگيان راه حلي ارائه دهد .نماينده مردم ساري تاکيد کرد:با استيضاح وزير مشکلات وزارتخانه بيشتر مي شود چراکه بااين کار شش ماه آموزش و پرورش با سرپرست اداره خواهد شد و بعد از آن هم نمايندگان درگير انتخابات مجلس مي شوند بنابراين مشخص نيست که چه اتفاقي بيفتد.وي با اشاره به صحبت هاي رييس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس ،گفت:ازآنجايي که درخواست رييس جمهور اين بود که در سال همدلي و همزباني به دولت و آقاي فاني براي حل مشکلات فرهنگيان و اين وزارتخانه کمک شود قطعا در راي نمايندگان به عدم استيضاح «فاني» تاثير گذار خواهد بود البته دغدغه فرهنگيان همچنان بجاست و بايد براي حل آن راهکاري انديشيد.
بازداشت یک کارگر ساده با شکایت فرماندار گیلانی! کارگر ساده یکی از شرکتها که در صف نانوایی حضور داشت با مشاهده نماینده های فرماندار فرصتی برای خود بر شمرد و جملاتی انتقادی نسبت به آقای فرماندار بیان کرد که در نهایت منجر به بازداشتش شد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از 8دی نیوز، جمعی از کارکنان فرمانداری یکی از شهرستانهای گیلان جهت سرکشی از عملکرد نانوایان به مغازه هایشان رفته و از نزدیک شاهد نحوه فروش نان به مردم بودند.در این بین کارگر ساده یکی از شرکتها که در صف نانوایی حضور داشت با مشاهده نماینده های فرماندار فرصتی برای خود بر شمرد و جملاتی تند و انتقادی نسبت به آقای فرماندار بیان کرد و ضمن دلخور بودن از وضعیت اقتصادی و گرانی نان گفت: معلوم نیست فرماندار چکار می کند و آردهای سهمیه ای را کجا می برد؟!بعد از این ماجرا رئیس عالی دولت در این شهرستان طاقت نیاورد و فورا دست به شکایت از این کارگر ۳۰ ساله زد.هم اکنون ۳ روز است که فرد انتقاد کننده در بازداشت به سر می برد و فرماندار نیز رضایتی برای آزاد شدنش نداده است.
بساط افطاری‌های مجلل پهن شد بسیاری از تالارهای پذیرایی این شب‌ها میزبان مجالس افطاری هستند؛ افطاری‌هایی که گاه از مجاس عروسی پرخرج‌ترند.به گزارش خبرگزاری آنا، برخی تجملات برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی به افطاری‌های ماه مبارک رمضان نیز کشیده شده و اغلب تالارهای لوکس و مجلل برگزاری مراسم جشن ازدواج در این ماه برنامه‌های متنوعی برای جذب مشتری و برگزاری مراسم افطاری دارند.به عنوان مثال در حالی که منوی کامل افطار شامل سوپ، نان، پنیر، کره، مربا، چای و زولبیا و بامیه برای هر نفر در سفره‌خانه‌ها یا تالارهای متوسط شهر بین 7 هزار تومان تا 15 هزار تومان قیمت دارند، منوی شام در این گونه مراکز نیز بین 20 تا 30 هزار تومان متغیر است.با این حال برخی هتل‌ها و تالارهای لوکس منوهای افطاری عجیب و غریبی برای مشتریان در نظر گرفته‌اند. یکی از هتل‌های بزرگ مرکز شهر تهران که این‌روزها بیشتر پذیرای افطاری‌های مجلل دولتی است، دو منوی گران قیمت را به مشتریان ارائه می‌کند.همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود، منوی افطاری این هتل در دو شکل 164 هزار تومانی و 185 هزار تومان ارائه می‌شود.در این گونه مراسم نیز در صورت درخواست متقاضی سیستم‌های صوتی به راه است، به طوری که برای هر یک ساعت پخش مولودی با سیستم پخش حدود 200 هزار تومان هزینه دریافت می‌شود.
واکنش پسر قالیباف به شایعات/ اعلام اولین رقیب لاریجانی/ درد دل‌های تلخ یک نماینده/ جایزه اردوغان به دوست بابک زنجانی/ تیراژ کتاب از دوره ناصرالدین شاه هم کمتر است/ ادبیات منافقین در سایت حامی احمدی‌نژاد!

ظریف: مردم پول این بنرها را ندارند وزیر خارجه در پاسخ به این سوال نشریه طلوع که «در مراسم تشییع شهدا، بنرهایی علیه مذاکرات هسته ای و شما پخش شد، اولا نظرتان در مورد این اتفاق چیست؟ دوما اینکه به نظر شما این اقدام خودجوش بوده یا هدایت شده؟» گفته: بعید است که مردم عادی چنین بودجه ای داشته باشند که بتوانند اینقدر هزینه کنند، اولین بارهم نیست، من در تظاهرات 22 بهمن هم دیدم که پوسترهای رنگی، که خیلی هزینه تولیدش بالاست، از عکس بنده و آقای کری پخش می شد. خب معلوم است که اینها یک جایی دارد هزینه می شود. من بیشتر امیدوارم کسانی که ممکن است برای ادامه شرایطی خاص، منافع اقتصادی داشته باشند، از جیب شان این خرج را بکنند. خیلی باعث تاسف خواهد بود که چنین پوسترهایی از بودجه بیت المال تولید و پخش شود اما حتما کسانی که این کارها را می کنند یک توجیه شرعی و قانونی برای خود و وجدان شان دارند، باز هم گفتم من وارد نیت خوانی مردم نمی شوم، اما احساس می کنم بین خودم و خدا که این کارهایی که دوستان دارند می کنند توشه ی آخرت من است و وزر و وبال آخرت آنها، ولی بازهم این مورد را هم به خدا واگذار می کنم، چون تنها کسی که در دنیا می تواند حساب بکند، خود خداست، همه ما در آن زمان محتاجیم، الان هم ماه مبارک رمضان است در مناجات حضرت امیر(ع) می خوانیم: «اللّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ الأمانَ یَوْمَ لا یَنْفَعُ مالٌ وَلا بَنُونَ إِلاّ مَنْ أَتی الله بِقَلْبٍ سَلِیمٍ» البته این، آیه ای از قرآن است، اما در مناجات حضرت امیر هم هست. بالاخره باید ببینیم این پوسترهایی که تولید شده که اگر از بیت المال باشد، حرام است و اگر از پول مشخصی باشد اسراف بوده، آیا اینها به آن قلب سلیم که قرار است با آن پیش خدا برویم، کمکی می کند؟
اعلام حضور اولین رقیب لاریجانی در انتخابات مجلس دهم حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش به منظور شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفای خود را به رحمانی فضلی وزیر کشور تقدیم کرد.
۴۰۰هزار خانه خالی درتهران بازار مسکن یک معادله چند مجهولی است و بازاری که در آن خانه های خالی غوغا می کند و فقط در شهر تهران ۴۰۰ هزار خانه خالی وجود داره اما از طرف دیگر خیلی ها در حسرت اختیار یک چهاردیواری مانده اند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این در حالی است که به گفته وزیر راه و شهرسازی بیش از یک میلیون خانوار در یک اتاق زندگی می کنند و وضع بد مسکن در بسیاری از شهرها بسیار ناراحت کننده است.
درد دل‌های تلخ یک نماینده حمیدرضا پشنگ نماینده خاش در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت توسعه‌ نیافتگی استان سیستان و بلوچستان، گفته: بالای 70 درصد مردم این استان زیر فقر مطلق زندگی می‌کنند.سرشماری سال 85 و 90 کشور حاکی از شکاف عمیق میان استان ما و تهران دارد. سرشماری سال 90 حاکی از نرخ بالای بیکاری در استان دارد. 51 درصد استان ما روستایی است اما درآمد استان کمتر از 1 درصد تولید ناخالص ملی است،‌ دو سوم جمعیت استان از آب شرب محروم‌اند. ماندگاری تحصیل در سیستان و بلوچستان 50 درصد است و 150 تا 200 هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم. متوسط فاصله مدارس روستایی 30 کیلومتر است و یک سوم از کلاس‌های درس در فضاهای غیراستاندارد برگزار می‌شود. نهیب گلوله و تفنگ با مدرسه‌سازی خاموش خواهد شد. قدرت باقی قدرت علم و دانش است نه قدرت کاذب حمل اسلحه.
ارائه اینترنت ۸ مگابیتی به طلبه‌های کشور با نصف قیمت اینترنت43کلیه طلاب سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا نسبت به دریافت اینترنت پرسرعت ۸ مگا بیت بر ثانیه‌ای به شکل نیم بهاء اقدام کنند. اداره کل فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور به جهت ارج نهادن به درخواست‌های مکرر طلاب نسبت به ارائه اینترنت پرسرعت و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به طلاب سراسر کشور طی تفاهم‌نامه‌ای با یک شرکت خصوصی ارائه خدمات ADSL، اقدام به ارائه اینترنت پرسرعت ۸ مگابیت بر ثانیه با ۵۰ درصد تخفیف نموده است. کلیه مراحل استعلام، ثبت‌نام و پرداخت هزینه کاملا غیرحضوری و در لحظه انجام می‌شود. ثبت‌نام آن نیز تنها از طریق سامانه سخا (سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه) انجام می‌شود.
سفر روحانی به اتریش در ویکی لیکس سعودی‌ها رئیس‌جمهور روحانی در فروردین ماه 91 در سفری شخصی برای دیدار دختر و داماد خود به اتریش رفت که در همان زمان خبر این سفر در رسانه‌های ایران منتشر شد. این سفر در اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس از مکاتبات بین مقامات سعودی مورد توجه قرار گرفته است. یکی از از این اسناد، گزارشی است که از دیدار حسن روحانی با طرف آمریکا خبر می دهد. در این گزارش ویکی لیکس ادعا شده است که حسن روحانى از طريق طرف سومى با آمريكا ديدار داشته است. سند ادعا می کند که وی قبل از شروع مذاكرات ٥+١ تمايل ايران براى ارتباط با آمريكا و رسيدن به توافق حتى به صورت موقت داشته است.
اصلی‌ترین تذکرات نمایندگان به وزرا و رئیس جمهور در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حسین مظفر معاون نظارتی مجلس شورای اسلامی گزارشی از اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه سوم مجلس نهم ارائه داد. در این گزارش آمده است نمایندگان مجلس از خردادماه سال ۹۳ تا اردیبهشت ماه سال ۹۴ در مجموع ۳ هزار و ۳۲۴ مرتبه به اعضای هیات وزیران تذکر کتبی داده اند که از آن میان رئیس جمهور مخاطب بیشترین تذکر (۴۵۰ فقره) و وزیر دفاع مخاطب کمترین تذکر (۱۳ فقره) بوده است. بررسی مقایسه ای عملکرد نظارتی مجلس نشان می دهد تذکرات کتبی نمایندگان ۲۳ درصد کاهش یافته است. تفکیک موضوعی تذکرات کتبی نشان می دهد که موضوع جاده های شهری و روستایی و کشاورزی با ۶ درصد فراوانی کل تذکرات به وزیران و حوزه منابع انسانی و رفاهی وزارت آموزش و پرورش با ۵ درصد فراوانی کل تذکرات به وزرا، بیشترین تعداد تذکرات نمایندگان را به خود اختصاص داده است.
محدودیتی که وکلا از آن نگرانند مطابق قانون جدید آیین دادرسی کیفری ، در جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور و جرایم سازمان یافته، متهمان باید وکیل یا وکلای خود را در مرحله تحقیقات مقدماتی از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تأیید رئیس قوه‌قضاییه باشند انتخاب کنند. تبصره ماده ۴۸ این قانون، ضمن تاکید بر این محدودیت جدید می افزاید: "اسامی وکلای مزبور توسط رئیس قوه‌قضاییه اعلام می‌گردد." عیسی کشوری حقوقدان در این باره به روزنامه قانون گفته: "این بدعت، صرف‌نظر از اینکه موجب دخالت مستقیم قاضی در امر دفاع می‌شود، اصل بی‌طرفی قوه قضاییه را نقض و اعتبار دستگاه قضا و احکام صادره در این مراجع را زیر سو ال می‌برد و عدلیه را متهم به اعمال نظر خاص در نتیجه این گونه پرونده‌هاى مهم و خبر ساز مى‌کند و حق دفاع متهمان بى دفاع را ضایع می‌کند."

هشدار تحریف امام با صندلی سلطنتی! حساب اینستاگرام مقام معظم رهبری با انتشار تصویر زیر در خصوص «تحریف امام» بخشی از شخنان ایشان در این خصوص را بازنشر داد: « اگر ملّت ايران بخواهد به هدفهاي بزرگ خود برسد، بخواهد اين راه را ادامه بدهد، بايد راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصيّت امام را تحريف کنند...[امام] به مسئولان کشور هشدار ميداد درباره‌ي خوي کاخ‌نشيني و همه را از خوي کاخ‌نشيني برحذر ميداشت، تأکيد مکرّر ميکرد بر اينکه به وفاداري طبقات ضعيف اعتماد کنيد. اين يکي از خطوط اساسي است. ۹۴/۳/۱۴»

سه شنبه


آقای هاشمی! کسی که احمدی‌نژاد را رئیس‌جمهور کرد شما بودی محمدرضا زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نكته اي كه آقاي هاشمي رفسنجاني در باره مقصر بودن روحانيت در مورد روي كار آمدن دكتر احمدي نژاد گفتند يكي از دقيق ترين حرف هايي بود كه اين روزها شنيده ام. اتفاقا سالها بود كه مي خواستم اين حرف را به ايشان بزنم و بگويم كه آقاي هاشمي ، كسي كه احمدي نژاد را رييس جمهوري كرد شما بوديد ! كسي كه همه ما را گرفتار او و جريانش كرد فقط شماييد ! كافي است تا در ذهن خود كمي به عقب برگرديد و خطبه هاي آخرين نمازجمعه اي را كه قبل از انتخابات سال ٨٤ اقامه كرديد مرور كنيد ؛ يادتان هست با چه لحني از افتخارات دوره سازندگي صحبت مي كرديد و حتى حاضر نبوديد ايرادهاي دوران رياست خود را بپذيريد ؟ يادتان هست اگر جايي در اعلاميه و نامه و پارچه و تابلو براي عنوان شما آيت الله را نمي نوشتند دفتر شما چه مي كرد ؟ يادتان هست چگونه پاي اشرافيت و رفاه طلبي را در فضاي انقلابي و ارزشي جامعه بعد از دوره دفاع مقدس باز كرديد ؟ يادتان هست با تركتازي هاي فرزندتان چگونه مسير سوء استفاده ها و قانون گريزي ها را هموار كرديد ؟آري ، حضرت آقاي هاشمي ، واقعا راست گفتيد كه روحانيت در روي كارآمدن احمدي نژاد مقصر است. مطمئن باشيد در همان نماز جمعه آخر اگر بدون غرور و تكبر و با فروتني و تواضع به زباني ساده و صميمي به كاستي ها و كج رفتاري ها اعتراف مي كرديد و از مردم پوزش مي خواستيد من يكي حتما به جاي احمدي نژاد به شما رأي مي دادم. مطمئن باشيد اگر ديگران هم در رياست و حكومت شما خاكساري و رأفت و معنويت مي يافتند و در منش شما و اطرافيانتان فضايي ساده و صميمي و مردمي مي ديدند به شما رأي مي دادند
برنامه ماه عسل قربانی گرفتجوانی به ظاهر عاشق‌پیشه در شهر بابل ، با الگوبرداری غلط از مهمان برنامه ماه عسل، سعی داشت با نمایش خودکشی از بالای یک ساختمان ، خود را در مقابل چشمان دختری که قصد ازدواج با او را داشت نشان دهد!
ادعای گم‌شدن نامه‌ رهبر انقلاب در نهاد ریاست‌جمهوری تکذیب شد بدالرضا شیخ‌الاسلامی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در سال 88 با صدور اطلاعیه‌ای ادعای گم شدن نامه رهبر انقلاب در دفتر محمود احمدی‌نژاد را تکذیب کرد. متن این تکذیبیه به شرح ذیل است: پیرو انعکاس مطلبی با عنوان "گم شدن نامه رهبر انقلاب در نهاد ریاست جمهوری" که به نقل از جناب آقای ری‌شهری در برخی پایگاه‌های خبری بازتاب یافت، به اطلاع می‌رساند که همه کسانی که اندک آشنایی با سیستم مکاتبات اداری دارند، می‌دانند که اساساً مفقود شدن مکاتبات رسمی و اداری در دفتر رئیس جمهور وجود ندارد چرا که همه نامه‌های اداری ابتدائاً در سیستم دبیرخانه ثبت می‌شود و هرگونه اقدام بر روی نامه‌های واصله پس از ثبت در سیستم به عمل می‌آید. بنابراین ادعای مذکور عاری از حقیقت می‌باشد. کما اینکه ما تاکنون هیچ گزارشی از مفقودی نامه‌ها در این سیستم نداشته‌ایم. بدیهی است که اینگونه اظهارات که موجب تشویش اذهان عمومی است، قابل پیگیری و تعقیب قضایی می‌باشد. شایسته است تمامی افراد به ویژه افراد صاحب نام و متشخص در بیان مطالب، موازین اخلاقی را رعایت نمایند. عبدالرضا شیخ‌الاسلامی رئیس دفتر رئیس جمهور در سال 88
حرف‌های هاشمی خلاف تاریخ است حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی که دولت ۸ ساله احمدی‌نژاد را به مرض های تشبیه کرده بود، گفت: به نظرم بعد از آنکه شورای نگهبان، صلاحیت آقای هاشمی را به دلیل ناتوانی جسمی و کهولت احراز نکرد، دیگر ضرورتی ندارد که به اظهارات آقای هاشمی اعتراض کنیم چرا که ایشان چندین وقت است که حرف‌های خلاف تاریخ و عقل می‌زند که نشان می‌دهد هیچ فکری پشت آن نیست. طائب با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی که روحانیت را به دلیل حمایت از احمدی‌نژاد متهم کرده بود، تاکید کرد: همان روحانیتی که سال ۸۴ از آقای احمدی‌نژاد حمایت کرده بود، در انتخابات که هاشمی پیروز شد نیز از ایشان حمایت کرده بودند لذا متهم کردن روحانیت قابل قبول نیست. روحانیت از نقاط قوت دولت احمدی‌نژاد حمایت کرد. این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر آقای هاشمی مطالعه‌اش را بیشتر کند متوجه خواهد شد که روحانیت در مواجهه با دولت ایشان و احمدی‌نژاد، بیشترین تسامح را با دولت سازندگی داشتند و انصافاً در مقابل اشتباهات احمدی‌نژاد هیچ تسامحی نکردند در حالی درباره سیاست‌های غلط هاشمی، تسامح زیادی کرده بودند.
ادبیات منافقین در سایت حامی احمدی‌نژاد سایت دولت بهار برای بازنشر سخنان حجت‌الاسلام نقویان از تیتر نامتعارفی استفاده کرده است.
سه شنبه















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن