تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم مذاکره کننده هسته اي را خائن نمي دانيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۸:۱۱ب.ظ)
مسوول سازمان بسيج دانشجويي کشور: تيم مذاکره کننده هسته اي را خائن نمي دانيم موج - مسوول سازمان بسيج دانشجويي کشور با بيان اينکه ما تيم مذاکره کننده را خائن نمي دانيم، گفت: مسوولان تيم مذاکره کننده، طبق بيانات مقام معظم رهبري افرادي مومن و متدين و شجاع هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، منطقه اردبيل، داوود گودرزي با بيان اينکه امروز رسالت دانشجويان درک صحيح انديشه هاي امام و انتقال آن به نسل هاي آينده است، افزود: يکي از مصاديق تقواي جمعي مد نظر مقام معظم رهبري طلب مغفرت و دعا براي هم، بخصوص در ماه مبارک رمضان است، که در اين راستا از سال گذشته عنوان دوره هاي آموزشي بسيج دانشجويي مزين به نام خط امام شد تا دوره هاي آموزشي که بصورت متمرکز در سازمان و همچنين در نواحي انجام مي گيرد در راستاي راه و روش مکتب امام خميني(ره) باشد.
وي به مباحث مبنايي در خصوص خط امام پرداخت و در مورد اهميت زنده نگه داشتن مکتب امام گفت: بعد از گذشت سال ها هنوز هم ما نياز به يادگيري مفاهيم انقلاب داريم، تا بتوانيم آرمان هاي انقلاب را به پيش ببريم.
مسوول سازمان بسيج دانشجويي کشور با بيان اينکه ما هر چه داريم از مجاهدت امام خميني (ره) و يارانشان است که عرصه مجاهدت را درنورديدند، افزود: خط انديشه و اصول و مرام امام خميني(ره) باعث شد تا امروز نيز همچنان محکم و استوار بتوانيم روي چارچوب هاي نظام بايستيم و در اين راه هزينه هاي سنگيني نيز داده شده است.
گودرزي نکته دوم در مورد اهميت خط امام را در معيار و شاخص بودن سخنان امام(ره) دانست و تصريح کرد: اگر بخواهيم بدانيم که حرف چه کسي درست است مراجعه به آثار امام(ره) تعيين کننده است.
وي بهترين معيار براي انتخاب گزينه سازش يا جنگ با آمريکا را مراجعه به بيانات امام خميني(ره) در صحيفه نور دانست و خاطرنشان کرد: مردم بايد بدانند درکجاي کار قرار دارند، اکنون در بحث اوضاع اقتصادي و فرهنگي حرف هاي زيادي وجود دارد که بهترين معيار براي تشخيص حق از باطل تنها مراجعه و تطبيق دادن موضوع با سخنان امام خميني(ره) است.
گودرزي افزود: کسي که انقلابي است و مي خواهد انقلابي بماند بايد به اين اصول برگردد، چون هرچه جلوتر برويم پيشرفت‌ها هم بيشتر مي شود، پس دشمني‌ها و تحريف‌ها ضربه زننده خواهند شد.
گودرزي ادامه داد: اگر مروري بر اتفاقات گذشته داشته باشيد و سخنان اوباما را دنبال کنيد خواهيد فهميد که برخلاف ادعاهاي مطرح شده آمريکا، ميزشان خالي تر از آن است که به انقلاب ضربه بزنند و گزينه هايي را هم که تاکنون معرفي کردند جواب نداده است.
مسوول سازمان بسيج دانشجويي کشور با بيان اينکه استکبار درکوتاه مدت تمام تلاش خود را روي دو گزينه تحريم داخلي و بحراني کردن منطقه بکارگرفته تا با بر هم زدن محور مقاومت، توان ايران را فرسايش دهد تصريح کرد: داعش به منظور تحليل قدرت ايران در عراق، دريمن و سوريه ايجاد شده تا ايران از مديريت جهان اسلام و بيداري اسلامي باز بماند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن