تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه مشترک براي ايجاد وحدت رويه در پرداخت مبتني بر عملکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۵ب.ظ)
کارگروه مشترک براي ايجاد وحدت رويه در پرداخت مبتني بر عملکرد موج - سه دانشگاه علوم پزشکي مستقر در تهران با حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي، قائم مقام و معاون کل اين وزارتخانه و معاونين درمان، پرستاري و روسا و معاونين سه دانشگاه علوم پزشکي تهران، شهيد بهشتي و ايران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا اوليايي منش در حاشيه برگزاري اين جلسه تشکيل کارگروهي مشترک براي ايجاد وحدت رويه در سطح دانشگاه‌ها و بيمارستان‌هاي مستقر در شهر تهران را به عنوان مهم‌ترين تصميم اخذ شده در اين جلسه عنوان کرد و گفت: با تشکيل اين کارگروه در ظرف چند روز آينده تصميمات يکسان و مشترکي در سه دانشگاه علوم پزشکي مستقر در سطح تهران اخذ خواهد شد.
به گفته اوليايي منش روساي سه دانشگاه علوم پزشکي مستقر در تهران، معاونين توسعه، درمان و مديران اداري سه دانشگاه، عضو اين کارگروه خواهند بود و تصميمات مشترک آن‌ها در خصوص نظام پرداخت مبني بر عملکرد به‌زودي اعلام خواهد شد.
وي در ادامه با بيان اين که کشورهاي توسعه يافته دنيا حدود يک دهه است که به سمت نظام پرداخت مبتني بر عملکرد حرکت کرده‌اند، گفت: مهم‌ترين مشخصه پرداخت مبتني بر عملکرد، دخيل شدن کيفيت خدمت در پرداخت به پرسنل است.
دکتر اوليايي منش در توضيح گفت: تا به حال شاخص عمده پرداخت در بيمارستان‌ها، کميت کار بوده است و کيفيت و رضايتمندي سيستم و بيمار در پرداخت‌ها نقش کمي داشت.
وي گفت: نظام پرداخت مبتني بر عملکرد در کشور براي اولين بار در وزارت بهداشت و در بيمارستان‌ها شروع شده است و ظرف روزهاي آينده 400 بيمارستان دانشگاهي و دولتي را شامل خواهد شد.
به گفته دکتر اوليايي منش پرداخت مبتني بر عملکرد به عنوان يک اقدام مترقي در وزارت بهداشت آغاز شده است و اين وزارتخانه پيشرو در زمينه استقرار پرداخت مبتني بر عملکرد در واحدهاي زيرمجموعه خود خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن