تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798964040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش تعزیرات حکومتی تهران به اظهارات مسئولان اتحادیه صنف بار فروشان تعزیرات براساس قانون مصوب مجمع تشخیص فعالیت می‌کند/صنف بارفروشان با قوانین و مقررات مربوط را رعایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: واکنش تعزیرات حکومتی تهران به اظهارات مسئولان اتحادیه صنف بار فروشان
تعزیرات براساس قانون مصوب مجمع تشخیص فعالیت می‌کند/صنف بارفروشان با قوانین و مقررات مربوط را رعایت کنند
تعزیرات حکومتی استان تهران در واکنش به اظهارات مسئولان اتحادیه صنف بارفروشان عنوان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس قانون مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه رسیدگی به تخلفات تعزیراتی را دارد.

خبرگزاری فارس: تعزیرات براساس قانون مصوب مجمع تشخیص فعالیت می‌کند/صنف بارفروشان با قوانین و مقررات مربوط را رعایت کنند



به گزارش خبرنگار قضایی فارس، روز گذشته رییس و سخنگوی اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در نشستی خبری از اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در میدان مرکزی میوه تره بار انتقاد کردند ، به منظور تنویر افکار عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران با استناد به مواد قانونی پاسخ ذیل را منتشر می کند. سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس قانون مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه رسیدگی به تخلفات تعزیراتی را داشته و وظیفه کنترل و نظارت بر عهده این سازمان نیست و بنابراین این سازمان وظیفه ای برای بکار گیری مامور در دربهای ورودی میادین میوه و تره بار برای کنترل فاکتورهای صادر شده نداشته و تنها در گشتهای مشترک دستگاههای نظارتی پایگاه تعزیرات برای رسیدگی به تخلفاتی که بازرسان اعلام می کنند، حضور دارند.
این مقام مسئول همچنین همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و شهرداری در مورد سد معبر در تره بار مرکزی را زیر سئوال برده است و سخنگوی بار فروشان ما حصل این همکاری را ایجاد محدودیت فضای غرفه ها عنوان کرده است که بر این اساس باید متذکر شویم مطابق ماده 17 قانون نظام صنفی، کلیه واحدهای نظام صنفی موظف به رعایت تمام قوانین و مقررات صنفی هستند و بر اساس ماده 68 ناظر بر ماده 17 قانون فوق الذکر تعزیرات حکومتی امکان صدور حکم برای تمامی تخلفات صنفی از قوانین و مقررات جاری کشور را دارد. بنابر این اتحادیه وظیفه دارد در اجرای وظیفه نظارتی خود، کسبه را ملزم به رعایت قوانین و مقررات از جمله فعالیت در محدوده قانونی حجره کرده و از تجاوز به معابرعمومی بر حذر دارد. این درحالی است که سالن های اصلی حجره ها که به منظور نگهداری و عرضه میوه ساخته شده است از سوی حجره داران به محل نگهداری پرندگان و پارک خودرو تبدیل شده است و به جای آن تمایل به فعالیت در معابر عمومی دارند.
در ادامه سخنگوی اتحادیه بار فروشان از حضور گشتهای مشترک در میدان تره بار با همراهی دستگاههای نظارتی تحت عنوان حمله های شبانه تعزیرات حکومتی با گرفتن فیلم و عکس یادکرده است درحالی که به استناد ماده 17 آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی مصوب نمایندگان ویژه رییس جمهور، دستگاه های نظارتی ضابط تعزیرات حکومتی هستند و به صورت مشترک به امر بازرسی و نظارت می پردازند بنابراین اطلاق عنوان حمله شبانه به گشتهای مشترک تعزیرات حکومتی تهران توهین تلقی و طبیعتا پیگرد قانونی خواهد داشت.
از سوی دیگر نیز تعزیرات حکومتی در کنار نقش رسیدگی به تخلفات موظف به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده می باشد بر همین اساس برخی گشتها با همراهی اصحاب رسانه همراه بوده است و خبرنگاران نیز بر اساس قانون مطبوعات اقدام به وظیفه اطلاع رسانی خود می کنند که در این راستا حفظ شان کرامت انسانی در اولویت قرار داشته و تصویری از متخلفان در رسانه ها پخش نمی شود.
همچنین بار دیگر تاکید می شود که سازمان تعزیرات حکومتی مرجع قیمت گذاری نیست و تنها به گزارش دریافتی از سوی بازرسان دستگاههای نظارتی رسیدگی می کند.
بیش از 400 مورد نظر سنجی انجام شده از سوی مردم در تره بار مرکزی نیز اکثریت اعلام کردند که از حضور پایگاه گشت مشترک تعزیرات حکومتی به این میدان راضی هستند و این حضور تاثیر مثبت روی ظاهر این بازار و کاهش تخلف داشته است.
در پایان انتظار می رود صنف بارفروشان با قوانین و مقررات مربوط را مانند درج قیمت فروش محصول ارائه فاکتور معتبر، دریافت سود قانونی یا حق العمل مصوب ، پرداخت حقوق کارگران و خالص فروشی میوه و فعالیت در حریم حجره را رعایت کنند تا شاهد نظم در شان بازار اسلامی و مردم شریف و عرضه میوه به قیمت مناسب باشیم.
همچنین از اتحادیه انتظار می رود به جای جو سازی و بیان مطالب غیر قانونی و غیر واقع به مسئولیت نظارتی خود عمل کرده و گزارش متخلفان صنف را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کند. هرچند تاکنون حتی یک مورد گزارش تخلف از سوی اتحادیه برای رسیدگی اعلام و یا ارسال نشده است. انتهای پیام/

94/04/07 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن