تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ و پاكسازی حریم راهها نیازمند یك تلاش همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حفظ و پاكسازی حریم راهها نیازمند یك تلاش همگانی است
مديركل راه و شهرسازي استان مازندران عنوان كرد: زيبا سازي و پاكسازي حريم راهها نياز به يك فرهنگ سازي وسيع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم بايد نسبت به اين مهم خود را مسئول بدانند.
حيدر نوروزي ضمن اعلام اين مطلب عنوان نمود: محورهاي ارتباطي مازندران به دليل واقع شدن در مسير ترانزيتي آسياي ميانه و مسير تهران- مشهد به ويژه پتانسيل هاي گردشگري و مواهب طبيعي به خصوص در ايام تعطيلات از پرترافيك ترين راههاي كشور محسوب مي گردد. وي به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و اظهار داشت: با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در محورهاي ارتباطي استان بايد حاشيه و حريم راههاي مازندران سرسبز همواره پاك و زيبا باشد. مهندس نوروزي ضمن تأكيد و ضرورت اجرايي شدن اين مهم اظهار داشت: تمامي مسئولين ذيربط از جمله شهرداري ها ، محيط زيست و ... بايد با تمهيدات لازم در خصوص زيباسازي و پاكسازي حريم راهها كوشا باشند. مديركل راه و شهرسازي مازندران ضمن اشاره به اين مطلب كه زيبا سازي و پاكسازي حريم راهها مي تواند نقش بسيار مهمي درامنيت جاده ها و كاهش تصادفات و سوانح رانندگي ايفاء نمايد خاطر نشان ساخت: به زودي با مشاركت عمومي كاربران و نهادهاي مرتبط به زودي اقدامات گسترده اي در خصوص نهال كاري و درختكاري در حاشيه راه ها و جزيره مياني جاده ها به اجرا در مي آيد. مديركل راه و شهرسازي مازندران در ادامه خواستار عزم و اراده ملي همه مردم علي الخصوص  مالكين حاشيه راهها در زمينه پاكسازي حريم راهها شد و اظهار داشت: ساخت و ساز غير مجاز در حريم راهها يعني استقبال از پيامدهاي ناگوار ترافيكي و ناامني شديد در سطح محورها و همينطور محدوديت اراضي براي توسعه و تعريض محورها كه اين مسائل مي تواند در سطح وسيع تر عاملي در جهت ركود توسعه همه جانبه اين استان سرسبز و ولايت مدار باشد. وي تصريح نمود: با توجه به اينكه محورهاي مركز استان نياز اساسي به ارتقاء و توسعه و تعريض داشته ، اين پديده ناموزون و نامتعارف ( تجاوز به حريم راهها ) اثرات بسيار سويي را در سطح محورها ايجاد نموده است.




تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن