تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسازی بیش از 200 شالیکوبی در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نوسازی بیش از 200 شالیکوبی در مازندران استان‌ها > مازندران - استاندار مازندران گفت: یک‌هزار و 200 شالیکوبی در مازندران فعالیت دارد که بیش از 200 شالیکوبی نوسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران ،ربیع فلا‌ح‌جلودار در نشست بررسي مشكلات شالیکوبی‌داران مازندران در بابل گفت : درخواست‌های اتحادیه شالیکوبی‌داران قابل حل بوده و اقدامات موثری نیز در این حوزه انجام گرفت و بسیاری از مسائل در بعضی از دستگاه‌ها حل شد. وی با اشاره به اینکه به‌ زودی با بررسی مشکلات این حوزه به نفع اتحادیه شالیکوبی‌داران اقدامات خوبی انجام می‌گیرد، افزود: شالیکوبی‌ها نقش ارزنده‌ای در ارتباط با خدمات به برنج‌کاران داشته و هر اندازه این امکان فراهم شود مشکل اتحادیه‌ها به ویژه در حوزه مکانیزه کردن و به روز رساني کارخانه‌های شالیکوبی حل شود، سود آن به نفع کشاورزان و مردم استان است.
استاندار مازندران تصریح کرد: از یک‌هزار و 200 شالیکوبی فعال در مازندران بیش از 200 شالیکوبی نوسازی شده و مدرن است که باید برای نوسازی بقیه شالیکوبی‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.
مقام عالي دولت در استان تصريح نمود: هرچه این شالیکوبی‌ها مدرن و به روز شوند در تولیدات، میزان درصد شکستگی و کیفیت محصول موثر است و نقش ارزنده‌ای در بازارپسندی برنج دارد که به نفع کشاورزان است.
وي به كنترل واردات برنج در دولت تدبير و اميد اشاره كرد و گفت در سال گذشته هيچ برنجي از سوي دولت وارد نشده است و سياست اصلي ما حمايت از توليد داخل است
فلاح تاكيد كرد : از استانهايي هستيم كه شاليكاران ما متخصص و ماهر هستند و از عرصه هاي موجود بهترين بهره برداري را مي كنند .
وي بر ترويج مكانيزه كردن مراحل كاشت ، داشت و برداشت تاكيد كرد و گفت : كشاورزي اولويت اول استان ماست و ما هم وظيفه داريم از حق و حقوق كشاورزان دفاع كنيم در اين نشست مسئول اتحاديه شاليكوبي داران مازندران و چند تن از شاليكوبي داران به بيان مسائل و مشكلات اين بخش پرداختند كه پاسخ لازم توسط استاندار مازندران و مديران دستگاههاي اجرايي حاضر در جلسه ارائه شد.    

کلید واژه ها: استان مازندران -




یکشنبه 7 تیر 1394 - 09:33:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن