تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798570611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون مدیرکل زندان‌های استان لرستان خبر داد وجود 314 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون مدیرکل زندان‌های استان لرستان خبر داد
وجود 314 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های لرستان
معاون مدیر کل زندان‌های استان لرستان گفت: در حال حاضر 314 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در زندان‎های لرستان به سر می‌برند.

خبرگزاری فارس: وجود 314 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، ابراهیم علیپور شب گذشته در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان بروجردی اظهار کرد: از مجموع این افراد با بدهی30 میلیارد تومانی، 36 نفر مربوط به حوادث کارگاهی و تصادف با بدهی چهار میلیارد و 500 میلیون تومان در زندان به سر می‌برند.
وی ادامه داد: 233 بدهکار مالی غیر کلاهبرداری با 14 میلیارد و 500 میلیون تومان و 45 نفر زندانی مهریه و نفقه حدود 11 م میلیارد تومان از این دسته زندانیان هستند.
این مسئول خاطر نشان کرد: از این تعداد حدود 70 نفر مربوط به بروجرد و اشترینان در زندان هستند که 11 نفر به واسطه تصادف با یک میلیارد و  20 میلیون تومان در زندان به سر می‌‏برند.
علیپور با اشاره به زندانی بودن 57 زندانی بروجردی به واسطه بدهی مالی یک میلیارد و 800 میلیون تومانی، عنوان کرد: دو نفر نیز به واسطه بدهی مهریه و نفقه با مبلغ 500 میلیون تومان در زندان به سر می‌برند.
وی ادامه داد: مجموع بدهی 70 زندانی جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری بروجرد سه میلیارد تومان است.
معاون مدیر کل زندان‌های استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به گزارش عملکرد ستاد دیه از ماه مبارک رمضان سال گذشته تاکنون اشاره و عنوان کرد: با همت ستاد دیه لرستان و پتانسیل خیرین در سال گذشته 308 زندانی جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری در استان لرستان آزاد شدند که این مهم با استفاده از پتانسیل خیرین، حمایت‎های دولت و گذشت شکات محقق شده است.
علیپور با اشاره به اینکه از این تعداد 298 نفر مرد و 10 نفر زن بوده‎اند، گفت: زندانیان بدهکار دیه 87 نفر، زندانیان بدهکار مالی 171 نفر و زندانیان بدهکار مهریه و نفقه 50 نفر بوده‎اند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد 47 نفر مربوط به شهرستان بروجرد و اشترینان بوده‎اند، تاکید کرد: کمک‎های جمع‎آوری شده از شهرستان بروجرد توسط خیرین در سال گذشته قریب به 38 میلیون تومان بوده است.
این مسئول یادآور شد: در قالب برنامه‎های دیگر ستاد دیه با هماهنگی زندان بروجرد 16زندانی با کمک‎های موردی خیرین با میزان بدهی 50 میلیون تومانی آزاد شده‎اند.
علیپور کمک‏‌های بلاعوض خیرین و گلریزان‏‌ها را 500 میلیون تومان برآورد کرد که از این میزان 100 میلیون تومان در شهرستان بروجرد هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبارات یک میلیارد و 900 میلیون تومان قرض‌الحسنه نزد بانک‎های عامل و سهم 250 میلیون تومانی بروجرد، اظهار کرد: دریافت کمک‏‌های بلاعوض دولتی از طریق ستاد دیه کشور در مدت یاد شده چهار میلیارد تومان بوده است که از این میزان 950 میلیون تومان در بروجرد هزینه شده است.
معاون مدیر کل زندان‌های استان لرستان ادامه داد: احصار دادگستری دو میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که 263 میلیون تومان آن در بروجرد هزینه شده است.
علیپور از گذشت نزدیک به هشت میلیارد تومانی شمات خبر داده و اظهار کرد: کمک‏‌های دریافتی از صندوق تامین خسارت‏‌های بدنی و بیمه چهار میلیارد تومان بوده که به صورت تسهیلات 15 ساله بدون سود و ضمانت اعطاء و از این میزان 640 میلیون تومان مربوط به بروجرد بوده است.
وی با اشاره به کمک 140 میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی در مدت یاد شده، تصریح کرد: سایر مراحل فرایند آزادسازی نیز 950 میلیون تومان بوده که 260 میلیون تومان آن مربوط به شهرستان بروجرد بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: کل این جرائم در سال گذشته قریب به مبلغ 22 میلیارد تومان بوده که به واسطه استفاده از پتانسیل‎های یاد شده 308 نفر آزاد شده‌اند.
انتهای پیام/85012/

94/04/07 - 09:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن