تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه شدن 40 درصد دام‌هاي عشاير کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۴:۱۹ق.ظ)
بيمه شدن 40 درصد دام‌هاي عشاير کرمانشاه موج - مدير امور عشاير استان کرمانشاه گفت: با برنامه ريزي‌هاي انجام شده تا پايان سالجاري 40 درصد دام عشاير استان بيمه مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اشرف آزادي اظهار داشت: يکي از برنامه‌هاي مهم سازمان امور عشاير موضوع بيمه دام عشاير است و تشکل‌هاي عشايري که به عنوان کارگزاري‌هاي بيمه دام عشاير مشغول فعاليت هستند با نظارت امور عشاير بايد تا پايان سال جاري حداقل 40 درصد از دام‌هاي عشاير را بيمه کنند.
وي گفت: با توجه به خشک‌سالي هاي اخير و کمبود منابع آبي، نظارت مستمر بر آب رساني سيار در مناطق عشايري براي بهبود وضعيت آب‌رساني مي‌تواند مؤثر واقع شود و از عشاير نيز تقاضا داريم در مصرف آب نهايت صرفه جويي و همکاري را با تانکرهاي آب‌رسان داشته باشند.
مدير امور عشاير استان کرمانشاه همچنين از بازگشايي و مرمت بيش از 15 کيلومتر از راه‌هاي عشايري شهرستان کنگاور خبر داد.
آزادي گفت: با توجه به بارندگي‌هاي اوايل بهار، راه ارتباطي بيش از 32 خانوار عشايري در مناطق ييلاقي شهرستان کنگاور (منطقه عبدالتاجدين) مسدود شده بود که توسط اکيپ واحد عمران بازگشايي و مرمت شد.
وي افزود: از ابتداي سال جاري تاکنون 65 کيلومتر از راه‌هاي مسدود شده مناطق عشايري استان کرمانشاه بازگشايي و مرمت شده و هم اکنون دستگاه‌هاي راه‌سازي مشغول بازگشايي ساير مسيرها در مناطق عشايري نقاط مختلف استان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن