تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت تسهيلات به 23 طرح گردشگري و صنايع دستي گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳ب.ظ)
پرداخت تسهيلات به 23 طرح گردشگري و صنايع دستي گيلان موج- مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان از پرداخت تسهيلات به 23 طرح پشتيبان گردشگري و صنايع دستي گيلان از طريق صندوق کارآفريني اميد گيلان خبر داد.
به گزارش خبرگزاي موج، رضا عليزاده، مديرکل ميراث فرهنگي اين اداره کل در نشست کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري گيلان با اشاره به اختصاص 2 ميليارد و 50 ميليون تومان تسهيلات به طرح‌هاي گردشگري استان از طريق صندوق کارآفريني اميد گيلان در سال 93 اظهار کرد: تاکنون 2 ميليارد و 300 ميليون تومان تسهيلات از طريق صندوق مذکور پرداخت شده است.
وي به پرداخت تسهيلات به 23 طرح پشتيبان گردشگري و صنايع دستي گيلان از طريق صندوق کارآفريني اميد گيلان اشاره کرد و افزود: هر کدام از طرح‌هاي مذکور 200 نفر اشتغال زايي دارد.
عليزاده از پرداخت تسهيلات به 30 طرح خوداشتغالي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان از طريق صندوق کارآفريني اميد استان خبر داد و بيان کرد: تعداد 25 طرح از 53 طرح معرفي شده به صندوق مذکور موفق به دريافت تسهيلات شدند.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان با بيان اينکه تفاهم نامه گردشگري بومي براي انعقاد قرارداد به صندوق کارآفريني اميد گيلان ارائه شده است، تصريح کرد: اجراي طرح مذکور در اشتغال‌زايي بسيار تاثيرگذار است.
وي در ادامه به وضعيت طرح گردشگري «حليمه جان» در رودبار اشاره کرد و يادآور شد: طرح مذکور مشکل احراز مالکيتي دارد و در صدد برطرف کردن اين موضوع هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن