تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804943552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب 15 برند برتر معدني و صنعتي/ تجميع روز اصناف و صنعت و معدن در سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۵۶ق.ظ)
رئيس ستاد بزرگداشت روز صنعت اعلام کرد: انتخاب 15 برند برتر معدني و صنعتي/ تجميع روز اصناف و صنعت و معدن در سال آينده موج- با توجه به ادغام وزارت صنعت و معدن با وزارت بازرگاني سابق، مراسم تقدير از واحدهاي نمونه اين دو وزارتخانه تجميع مي‌شود و در سال آينده، از تمامي اين واحدها در يک روز قدرداني مي‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي يزداني، رئيس ستاد بزرگداشت روز صنعت در نشست خبري که امروز برگزار شد، پيرامون اين روز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز صنعت، هرساله در تاريخ 10تيرماه برگزار مي‌شود که امسال به دليل همزماني با روز چهارشنبه و جلسه هيات دولت، الزاما اين مراسم در روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: همايش نکوداشت روز صنعت و معدن، با حضور يک هزار واحد صنعتي، معدني و نمايندگان تشکل‌هاي وابسته و مقامات استاني و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود.
معاون توسعه و مديريت منابع و امور استان‌هاي وزير صنعت، معدن و تجارت، افزود: روز صنعت و معدن، روز نکوداشت شأن و منزلت کارآفريناني در تمامي بخش‌هاي توليدي کشور به شمار مي‌آيد و به‌گونه‌اي ديگر مي‌توان اين روز را، روز تعامل دولت با اعضاي بخش خصوصي در حوزه هاي صنعت و معادن نيز نام‌گذاري کرد.
يزداني با اشاره به محور اتکاي اين روز بر اجراي اقتصاد مقاومتي، اضافه کرد: محور اتکاي اين روز در سال جاري، مبتني از همدلي و هم‌زباني با دولت برآمده است که اين شعار مبني بر سلامت اقتصادي با تکيه‌بر اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و اقتصادي جهادي است.
وي با اشاره به نحوه معرفي واحدهاي نمونه نيز گفت: طي جلسات متعدد، فرم‌ها و معيارهاي انتخاب واحدهاي نمونه بازنگري شد و درمجموع، 283 واحد صنعتي، معدني و پيشکسوت نمونه انتخاب‌ شده‌اند ؛ از اين تعداد واحدها، 132واحد مربوط به واحدهاي صنعتي؛ 100 واحد طرح‌هاي معدني و اکتشافي و 51 طرح معدني انتخاب‌شده‌اند.
رئيس ستاد بزرگداشت روز صنعت با اشاره به انتخاب نهايي واحدهاي نمونه نيز تصريح کرد: اما پس از ارائه مجموعه‌اي از منتخبان، اين واحدها در قالب 3کميته بررسي شد که در نهايت تعداد 15واحد نمونه انتخاب شد.
وي درباره اين واحدها و ماهيت آن‌ها، اظهار کرد: از اين تعداد واحدهاي نمونه، 6واحد صنعتي، 5واحد در حوزه معدن، يک واحد در حوزه طرح و 2واحد در حوزه پيشکسوتان صنعتي و يک واحد نيز از پيشکسوتان معدني انتخاب‌شده است.
وي خاطرنشان کرد: از سوي ديگر يک شهرک صنعتي نمونه و يک واحد توليدي نيمه‌دولتي که تنها مديريت کلان آن با دولت است نيز انتخاب‌شده است.
معاون توسعه و مديريت منابع و امور استان‌هاي وزير صنعت، معدن و تجارت، در خصوص محوريت برنامه‌هاي امسال نيز گفت: محوريت برنامه‌هاي امسال، بخش خصوصي کشور است که در اين مراسم، معاون اول رئيس‌جمهور نيز حضور پيدا مي‌کند .
وي درباره تاکيد فرمايشات رهبري مبني بر سلامت اقتصاد نيز گفت: سعي شده است که در برنامه‌هاي وزارتخانه، تسهيل سرمايه‌گذاري، کاهش واردات کالاهاي مصرفي و تاکيد بر استفاده از توليدات داخلي بر آحاد ملت نيز اجرايي شود.
وي تصريح کرد: بر اين اساس، وزارت صنعت، معدن و تجارت در تفکر تعامل با تشکل‌هاي خصوصي است و تعامل نزديک با بخش خصوصي و واگذاري اختيارات بنگاه‌هاي اقتصادي را طبق نگاه اين وزارتخانه و برنامه‌هاي توسعه‌اي در راستاي افزايش درآمد مردمي و رضايتمندي مردم، در برنامه دارد.
يزداني در خصوص شاخص‌هاي انتخاب افراد برگزيده نيز گفت: ميزان توليد، فروش، تعداد شاغلين، هزينه‌هاي مصروف در بخش‌هاي آموزش و تحقيقات، صرفه‌جويي در حامل‌هاي انرژي، گواهينامه‌هاي معتبر و مشتري مداري در صدر بررسي‌ها براي انتخاب واحدهاي برتر بوده است.
وي با اشاره به آمار واحدهاي صنعتي در کشور گفت: 85200 واحد صنعتي در کشور فعال است که 2ميليون و ششصد و پنجاه‌هزار اشتغال‌زايي را داشته است که از اين مجموع طرح‌هايي که بالاي 50درصد داراي پيشرفت بوده‌اند، در يک سال آينده توانايي ايجاد 335هزار شغل مستقيم را در کشور دارند.
يزداني همچنين به مزيت‌هاي انتخاب اين واحدها نيز اشاره‌اي داشت و تاکيد کرد: زماني که اين واحدها از فيلترهاي مختلف وزارتخانه گذر کرده‌اند به‌عنوان يک برند تلقي مي‌شوند که اين واحدها در ادامه راه خود در مسير دريافت تسهيلات با بانک‌هاي عامل نيز مي‌توانند تعامل بهتري را داشته باشند، زيرا برند بودن براي تعامل با بانک‌ها، يک امتياز است.
وي اضافه کرد: همچنين اعتباري از درآمد هدفمندي يارانه‌ها به وزارت تخصيص داده‌شده است که اين واحدها مي‌توانند اين مبلغ را در ادامه راه از صندوق توسعه ملي دريافت کنند؛ اين صندوق در چارچوب پرداخت را به بانک‌هاي عامل معرفي مي‌کند و بسياري از اين واحدها، پس از گذر از گلوگاه وزارتخانه و معرفي به بانک‌ها، مي‌توانند از اين تسهيلات بهره‌مند شوند.
يزداني همچنين در پايان خاطرنشان کرد: از سال آينده روز اصناف و روز صنعت و معدن تجميع مي شود و در يک روز، از واحدهاي نمونه اين صنايع قدرداني مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن