تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798716946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدیقی:مذاکره‌کنندگان نیاز به حمایت‌های نظارتی شدید دارند/توقع نبود مجلس این روزها تعطیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



صدیقی:مذاکره‌کنندگان نیاز به حمایت‌های نظارتی شدید دارند/توقع نبود مجلس این روزها تعطیل شود
امام جمعه موقت تهران گفت: در توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی مربوط به شورای امنیت و کنگره و دولت آمریکا باید فورا هنگام امضای توافقنامه لغو و نه تعلیق شود.
روز نو :  امام جمعه موقت تهران گفت: در توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی مربوط به شورای امنیت و کنگره و دولت آمریکا باید فورا هنگام امضای توافقنامه لغو و نه تعلیق شود.
به گزارش روزنو، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نمازعبادی – سیاسی جمعه این هفته تهران با اشاره به روند مذاکرات هسته ای افزود: رهبر معظم انقلاب بار دیگر در دیدار کارگزاران نظام در این زمینه سخن گفتند که ما اعتقاد داریم بیانات آرام بخش معظم له آرامشی را در دل های مومنین ایجاد و مسوولان را دلگرم کرد.


وی ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب زمینه نزدیک افراد به همدیگر را فراهم کرد و ما دیدیم که چه حمایتی از تیم مذاکره کننده با الفاظ بسیار دلنشین صورت گرفت که این حمایت بار را برای مذاکره کنندگان سنگین می کند.


امام جمعه موقت تهران گفت: نایب امام زمان(عج) و مرجع بزرگ، افراد را متدین، غیور و شجاع می دانند اما در عین حال می گویند این شرایط آن ها را مصونیت نمی دهد و ممکن است اشتباه کنند.


صدیقی اظهار داشت: مجلس وظیفه دارد چتر نظارتی خود را برای صیانت از توافق تیم مذاکره کننده و پافشاری آن ها به حقوق حقه مردم شهید داده ایران بسط دهد و توقع نبود که در این ایام مجلس تعطیل شود؛ مجلس حرکت خوبی را آغاز کرد اما تیم مذاکره کننده نیاز به حمایت های نظارتی بیشتری دارد.


وی ادامه داد: مردم نیز در این شب ها باید برای تیم مذاکره کننده دعا کنند چرا که سرنوشت آینده کشور در میان است.


امام جمعه موقت تهران گفت: این یک پیچ خطرناک و حساس تاریخی است که ما خودمان را زیر پرچم ولایت ائمه (ع) می دانیم و پرچم ولی فقیه را پرچم امام زمان(عج)می دانیم و نمی توانیم ذلت پذیر باشیم و آنچه را کشورهای دیگر می پذیرند نمی توانیم به رخ بکشیم؛ ما ملتی هستیم که انقلاب کردیم و راه نو را به ملت ها نشان می دهیم و جایگاه خودمان را داریم.


صدیقی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید صلابت، امامت و ولایت را حفظ کند و این هم به دعا و هم به توسل و هم نظارت و ارشاد و تذکر دائم نیاز دارد.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بعضی ها ممکن است القاء کنند که ما در جلسات خصوصی به تیم مذاکره کننده اجازه هایی دادیم که آن ها را اظهار نمی کنیم که اینطور نیست و ما خطوط قرمزی را که در بیانات عمومی مطرح می کنیم این خطوط را در خلوت نیز گفته ایم و خطوط قرمز به تیم مذاکره کننده گوشزد شده است.


امام جمعه موقت تهران گفت: این کشور و انقلاب صاحب دارد و باید سرمایه هسته ای که رهاورد شهیدان است را جدی بگیریم، ما در بعد انرژی نیاز مبرم داریم، 20 هزار مگاوات برق هسته ای لازم داریم، در کشاورزی و دیگر چیزها به انرژی هسته ای نیاز داریم.


صدیقی افزود: رمز اینکه آمریکا داوطلب می شود را رهبر معظم انقلاب ارایه فرمودند، آن ها کسی را به محضر معظم له می فرستند و درخواست می کنند که بیایید مشکلات هسته ای را حل کنیم و قول می دهند شش ماهه تحریم ها را بردارند و حقوق حقه هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند.


وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با بصیرت خاص خودشان می فرمایند ما به آنها اعتماد نداریم و آن واسطه می گوید اعتماد ندارید، امتحان کنید و این امتحان بود که دیدید 6 ماه آن ها سر از دو سال درآورده است و هنوز چقدر زیاده خواهی ها و افزون طلبی ها دارند.


امام جمعه موقت تهران گفت: برای حفظ عزت و کرامت و روح انقلابی و سنگر توده های به پاخواسته دنیا علیه نظام استکباری جهان می طلبد که تیم مذاکره کننده با دقت بیشتری گام بردارد.


صدیقی گفت: آنچه باعث شد آمریکا بیاید و منت بکشد و خودش داوطلب مذاکره باشد برای این بود که ما دستی پر داشتیم و غنی سازی 20 درصدی را دانشمندان داخلی ما محقق کردند و دیدند تیرشان به خطا رفته و ایران به قدرتی فکر نکردنی دست یافته و با تحریم ها از پا نمی نشیند.


وی ادامه داد: هرچه ما در بعد علمی و بعد صلح آمیز هسته ای دست مان پر باشد در مذاکرات دست برتر داریم اما اگر عقب نشینی کردیم و قدر این نعمت و سرمایه را ندانستیم آن ها وعده هایی که به ما می دهند، پوچ است و به وعده دشمن نمی شود، اعتماد کرد.


امام جمعه موقت تهران گفت: ادامه کار تحقیق و توسعه علمی جزو خطوط قرمز است و تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی مربوط به شورای امنیت و کنگره و دولت آمریکا باید فورا و هنگام امضای موافقت نامه لغو شود نه تعلیق شود.


صدیقی اظهار داشت: همچنین اجرای تعهدات منوط به امضای آژانس بین المللی انرژی اتمی نباشد چرا که آژانس خوب امتحان نداده و در اختیار قدرت های بزرگ است.


امام جمعه موقت تهران همچنین اقتصاد مقاومتی را مساله اساسی و سرنوشت ساز پیش روی کشور عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب چالش هایی را در این زمینه با بیان لطیف، مهربانانه و دلسوزانه مطرح فرمودند، مسوولان را سرزنش نکردند اما چالش ها را بیان کردند که اگر کسی ایمان و وجدانی داشته باشد باید به پا خیزد. 


صدیقی افزود: یکی از چالش های اقتصاد مقاومتی، سطحی نگری است چرا که با لفظ پردازی و مباحث روشنفکری اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود و به تعبیر یکی از مراجع، اجرای اقتصاد مقاومتی عرضه می خواهد و با بحث کردن امکان پذیر نیست و حاصل تلاش های عقل جمعی است. 


وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها به کشور ما اختصاص ندارد و در بعضی کشورهای دیگر نیز این مساله به جدیت پیگیری می شود. 


امام جمعه موقت تهران گفت: وقتی کار و مقصد بزرگ است باید ظرفیت و تحمل لازم را داشته باشیم، آنچه ما در بعد هسته ای، ماهواره ای و تکنولوژی بدست آورده ایم که دشمن خواب آن را نمی دید حاصل یک شب و دو شب نیست و در این 10 سال زحمت کشیده شد و به نتیجه رسید. 


صدیقی اظهار داشت: بعضی ها القا می کنند که برای حل مشکلات ما باید از مبانی دینی عقب نشینی کنیم و با دنیای کفر بسازیم تا آن ها چراغ سبز به ما نشان دهند که این ها یا واقعا تربیت شدگان مکتب مادی غرب هستند و باورهای آن ها فاسد است و یا مامورین اجانب هستند. 


وی ادامه داد: این مطلب بسیار خطرناک و هم مساله عقب نشینی از مبانی دینی، ارزش های انقلابی و خطوط تفکر و جریان دینی حضرت امام (ره) و هم بی اعتمادی به مردم است. 


امام جمعه موقت تهران گفت: اینکه فکر کنیم مردم تحمل سختی ها را ندارند قضاوت نابجایی است و باید صادقانه مطالب و مشکلات را با مردم در میان گذاشت، مردم ما هشت سال و نیم جوان های خود را به قربانگاه فرستادند و قناعت های مثل زدنی کردند اما جبهه را حمایت کردند و مردم ما همان مردمی هستند که امام فرمود از مردم صدر اسلام برتر هستند و به این مردم باید اعتماد کرد و از آن ها درس مقاومت گرفت. 


صدیقی در ادامه به مساله تکیه به معنویت در مساله اقتصادی اشاره کرد و افزود: اگر تقوا و ایمان باشد خدا قول داده که برکات زمین و آسمان برای ما می آید و به هیچ وجه نباید تکیه به دشمن کنیم بلکه باید تکیه به ایمان، اعتقادات و معنویات کنیم. 


وی با اشاره به ضرورت توجه به ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، اظهار داشت: گناه نکردن در ماه مبارک رمضان کافی نیست چرا که این ماه پر از گنج است و باید به اندازه هزار ماه در این ماه مبارک حاصل داشته باشید لذا از ظرفیت ماه مبارک رمضان در کمک به محرومین و گره گشایی از مشکلات مردم استفاده کنید. 


امام جمعه موقت تهران گفت: براساس اطلاعاتی که به من داده شده در تهران جمعیت زیادی و هزاران نفر نان شب را ندارند و خانواده هایی هستند که در شرایط وخیمی بسر می برند. 


صدیقی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان برای جنگ زدگان عراق، سوریه و یمن دعا کنید و این در حالی است که هفته آینده نیز صندوقی برای کمک به رزمندگان این کشورها در نماز جمعه نصب خواهد شد. 




تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن