تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دومين جشنواره آسماني شهر نيايش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۴ (۹:۲۸ق.ظ)
برگزاري دومين جشنواره آسماني شهر نيايش موج - قم - دومين جشنواره آسماني شهر نيايش همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان در نقاط مختلف شهر قم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز ماه مبارك رمضان افزود: برگزاري جشن‌هاي شبانه، برپايي نمايشگاه‎‌هاي فرهنگي در سطح بوستان‌ها، برگزاري نمايشگاه قرآن و عترت و چندين عنوان برنامه ديگر در قالب دومين جشنواره آسماني شهر نيايش اجرا خواهد شد.
وي به برگزاري مناسب اين جشنواره در سال گذشته ادامه داد: با تاكيدات شهردار محترم جناب آقاي دكتر سقاييان نژاد و برنامه‌ريزي‌هاي به‌ عمل آمده، شهروندان قمي امسال شاهد برگزاري هر چه با شكوه‌تر اين جشنواره خواهند بود.
سيد رسول موسوي نژاديان ادامه داد: با همكاري بسيار خوب شهرداران محترم مناطق، دومين جشنواره آسماني شهر نيايش از گستردگي مناسبي در سطح شهر برخوردار است و تمامي شهروندان در نقاط مختلف شهر مي‌توانند از اين برنامه‌ها استفاده نمايند.
وي به مشاركت برخي نهادها در برگزاري اين جشنواره گفت: با توجه به گستردگي برنامه­ هاي امسال دومين جشنواره آسماني شهر نيايش، با هدف ارتقاي كيفيت برنامه­ هاي پيش ­بيني شده، نهادهايي مختلفي در برگزاري اين جشنواره مشاركت دارند.
سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم ادامه داد: در اين جشنواره، نمايشگاه قرآن و عترت با مشاركت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي از ۱۰ تا ۱۷ تير در سالن نمايشگاهي غدير دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، واقع در چهار راه شهدا برگزار مي‌شود.
وي افزود: نمايشگاه‌هاي فرهنگي-تفريحي در بوستان هاي شهيد بنيادي و شهرك پرديسان در جوار مقبره شهيد گمنام، از ۵ تير ماه هر شب از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد پذيراي شهروندان خواهد بود.
موسوي نژاديان اظهار داشت: علاوه بر اين سازمان در نمايشگاه فرهنگي بوستان نجمه خاتون (س) افتخار همكاري با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) را دارد و نمايشگاه فرهنگي و جشن شبانه با مشاركت مجتمع فرهنگي نور از ديگر برنامه­ هاي سازمان در ماه مبارك رمضان مي‌باشد.
وي ادامه داد: جشن شبانه نور باران نيز با مشاركت سازمان صدا و سيماي مركز قم و محوريت موضوعات فرهنگ شهروندي در مقابل ساختمان اصلي شهرداري برگزار و شب بعد ساعت ۲۳ از شبكه استاني پخش خواهد شد.
موسوي نژاديان در پايان با اشاره به برگزاري محفل انس با قرآن در فضاي باز بوستان شهداي آذر گفت: از همه شهروندان جهت حضور در اين جشنواره دعوت مي شود و علاوه بر سامانه تلفني ۱۳۷ شهرداري، سامانه پيامكي روابط عمومي سازمان فرهنگي-ورزشي شهرداري قم به شماره ۳۰۰۰۴۰۴۸ آماده دريافت نظرات و پيشنهادات شهروندان مي‌باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن