تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798709629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید
شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...


*اهدای گلدان به مساجد شمال شرق تهران


معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 4 از اهدای گلدان به مساجد شمال شرق تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.


حمید ناصحی، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 4 گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 همزمان با حلول ماه مبارک رمضان به منظور زیباسازی نمای مساجد و ایجاد فضای مطلوب برای شهروندان و عبادت کنندگان عزیز نسبت به کاشت گل و گیاه در مساجد محدوده اقدام نموده است.


وی در بیان چگونگی اجرای این طرح تصریح کرد: بر این اساس اداره فضای سبز منطقه در ابتدا لیست مساجد موجود در منطقه را بررسی و سپس به کاشت گیاهانی همچون ناز آفتابی، نسترن، کامیس پاریس، رعنا زیبا و انواع نهال در محدوده مساجد منطقه پرداخته است.


ناصحی در پایان گفت: همچنین مساجدی که در آن‌ها امکان کاشت گل و گیاه وجود ندارد، با اهدای گلدان‌های بزرگی همچون یاس هلندی زیباسازی شده است.


*نمایشگاه بزرگ فصل نیایش در منطقه 13 برگزار می‌شود


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 گفت: بوستان پیروزی در ماه رمضان با نمایشگاه فصل نیایش پذیرای شهروندان است.


اسماعیل عربلو، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13 گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان، نمایشگاه بزرگ فصل نیایش در بوستان پیروزی اجرا می‌شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی گفت: در این بوستان استیجی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است و در ایام ماه رمضان، برنامه‌های مختلف شامل فرهنگی و سخنرانی روحانیون درباره مسائل دینی، سرود و شعر آیینی اجرا می‌شود.


عربلو در ادامه افزود: ایستگاه بزرگی با عنوان سیره زینب (س) در این بخش برپا شده است که شامل ایستگاه صلواتی، غرفه‌های متعدد با عناوین محصولات فرهنگی، عکس یادگاری، زیارت مجازی، مالک شهدا، سینما مقاومت و اجرای مسابقه و... است.


وی تصریح کرد: پردیس ورزشی در قالب ارائه خدمات ورزشی در رشته‌های دارت، فوتبال دستی، شطرنج، طناب کشی، طناب زنی به منظور ترغیب شهروندان به ورزش در نمایشگاه فصل نیایش فعالیت می‌کند.


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 در خصوص برگزاری ایستگاه اقوام در بوستان پیروزی افزود: در ایستگاه اقوام صنایع دستی و محصولات شهرهای کرمانشاه، بوشهر، شیراز و آذربایجان معرفی و عرضه می‌شود.




عربلو در پایان تاکید کرد: از دیگر محورهای فعالیت غرفه‌های نمایشگاه فصل نیایش، تغییرات فرهنگی، هویت محله‌ای، سبک زندگی یا هویت دینی و انقلابی است.


*برگزاری کارگاه‌های آموزشی سلامت در جنوب شرق تهران


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان کارگاه و کلاس‌های آموزشی با عناوین سلامت در سرای محلات منطقه برگزار می‌شود.


ابوالفضل حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: انواع کارگاه‌،‌ کلاس و همایش آموزشی با عنوان تغذیه در ماه مبارک، ارتباط روزه با انواع بیماری‌ها، اثرات روزه در افراد سالمند در این ایام در سرای محلات و پردیس قرآنی منطقه برپا می‌شود.


وی در ادامه افزود: برپایی ایستگاه سلامت شامل تست قند و فشارخون، ارائه خدمات مشاوره پزشکی ویژه عموم و همچنین مسابقات چهار گزینه‌ای سلامت و ماه رمضان با موضوع تغذیه در ماه رمضان از دیگر برنامه‌های منطقه است که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.


حیدری در پایان گفت: در این راستا پیام‌های آموزشی سلامت و نکات بهداشت و ایمنی در مساجد توسط اعضای کانون خادمین سلامت نصب و نسبت به تهیه و توزیع 10 هزار نسخه بروشور با عنوان تغذیه در ماه رمضان اقدام می‌شود.


*مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی در سرای محلات منطقه21 برگزار می شود


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه21 از برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی در سرای محلات منطقه خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی در سرای محلات این منطقه برگزار می شود.


کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه21 خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در سطح منطقه اظهار کرد: برپایی پردیس های قرآنی و عترت و اوقات فراغت در بوستان نرگس، آماده سازی و غبارروبی مساجد سطح منطقه، برپایی محافل انس با قرآن و برگزاری مراسم شب های پر فضیلت قدر در بوستان های نرگس و مساجد سرای محلات سطح منطقه برگزار می شود.


وی ادامه داد: برگزاری همایش تغذیه، نقش روزه داری در تغذیه، تغذیه روزه داران و ... در سرای محلات،‌استقرار ایستگاه سلامت و ارائه خدمات پزشکی و ایستگاه سیار سازمان انتقال خون در شب های پر فضیلت قدر نیز در دستورکار قرار دارد.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه21 در پایان گفت: ختم قرآن کریم در سطح بوستان نرگس، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم قرائت دعای جوشن کبیر در مساجد و سرای محلات و برگزاری همایش تغذیه، نقش روزه داری در تغذیه، تغذیه روزه داران و ... در سرای محلات نیز همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می شود.


شایان ذکراست این مراسم در بوستان نرگس واقع در خیابان اصلی تهرانسر میدان کمال الملک در حال اجراست.


*اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی در منطقه 22


شهردار منطقه 22 از برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی مذهبی در 4 مجموعه بزرگ تفریحی گردشگری منطقه خبر داد.
قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه ضیافت الهی، برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.


وی افزود: برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی مذهبی در دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران، بوستان جوانمردان ایران و بوستان چیتگر از جمله اقدامات رمضانی شهرداری منطقه است.


شهردار منطقه تصریح کرد: از آن جا که مساجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه‌های مذهبی فرهنگی و اجتماعی می‌توانند با اجرای برنامه‌های مختلف در انتقال ارزش‌های انسانی، اسلامی و رشد شخصیت نوجوانان، جوانان و ارتباط صمیمانه با خدا نقش مهمی را ایفا کنند و در گام اول غبار روبی از مساجد منطقه و هویت بخشی به سیمای بصری شهر را با همکاری ائمه جماعات و شورایاران محله‌های نه‌گانه در دستور کار قرار دارد.


وی با اشاره به برپایی نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی مذهبی در 4 نقطه از منطقه تأکید کرد: امسال یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری منطقه در سال‌های گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان، برپایی جشنواره و نمایشگاه‌های قرآنی در سطح منطقه است که در این نمایشگاه به ارائه خدمات مذهبی و قرآنی به شهروندان بپردازد.


وی ادامه داد: بحث ورزش، عفاف و حجاب، آموزش برای اجرای هرچه بهتر طرح خط سفید، آسمان آبی، زمین پاک و غیره جز محوری‌ترین و اصلی‌ترین اهداف در اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه‌ها است تا ضمن ارائه خدمات به شهروندان رسالت فرهنگی و اجتماعی خود را نیز به نحو احسن انجام داده باشد.


مولایی بیان کرد: در راستای خدمت به شهروندان و میهمانان ماه ضیافت الهی، اجرای برنامه‌های قرآنی به مدت 20 شب در ضلع جنوب غربی دریاچه شهدای خلیج فارس با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با برپایی غرفه‌های فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی، صنایع دستی ورزشی هنری در محوطه دریاچه در دستور کار قرار دارد.


وی ادامه داد: در بخش نمایشگاهی دریاچه شهدای خلیج فارس غرفه‌های سلامت، نسیم بهشت، آسمان آبی، زمین پاک، نمایش عروسکی، ورزش و تندرستی، خلاقیت و سرگرمی، فعالیت قرآنی، کارآفرینی، 1888، شمسه مجازی، رادیو نمایشگاه، عرفان‌های نوظهور، مدافعات حرم و عفاف و حجاب با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.


به گفته وی برپایی خیابان هنر با حضور 5 هنرمند، اجرای بازی‌های بومی و محلی و اجرای نمایش خیابانی با موضوع سنت‌های اقوام در ماه مبارک رمضان، اجرای پرده‌خوانی، شاهنامه خوانی با موضوعات قرآنی، سبک زندگی و مسائل مربوط به غزه و یمن، 110 ایستگاه محصولات فرهنگی، اجرای بازی‌های مانی‌بال، شن بازی، استخر توپ و فوتبال دستی نیز از جمله فعالیت‌های میدانی است که در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.




مولایی در پایان گفت: هدف از برنامه‌های تدارک دیده شده ایجاد روحیه نشاط، شادی در شهروندان همچنین آیین با قرآن و تقویت ارزش‌های دینی و مذهبی است.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید
توزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه رمضان
برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه شهدا شهرستان قرچک
شب های رمضان در بوستان نهج البلاغه




۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن