تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798606840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام مالی بین‌المللی باید اصلاح شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون نخست وزیر چین:
نظام مالی بین‌المللی باید اصلاح شود
معاون نخست وزیر چین در نشست خبری مقامات چین و آمریکا در هفتمین دور از گفتگوهای راهبردی و اقتصادی چین و آمریکا بر لزوم اصلاح نظام مالی بین‌المللی تاکید کرد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، وانگ یانگ در نشست خبری مقامات چین و آمریکا در هفتمین دور از گفتگوهای راهبردی و اقتصادی چین و آمریکا در واشنگتن گفت:«ما در این گفتگوها تاکید کردیم توزیع سهمیه‌ها برای ریاست و عضویت در هیئت مدیره صندوق بین المللی پول باید به سمت کشورهای در حال توسعه و بازارهای نوظهور تغییر کند تا اینکه به گونه بهتری، وزن نسبی کشورهای عضو صندوق بین المللی پول در اقتصاد جهانی انعکاس پیدا کند. دو طرف، بحث‌های عمیقی انجام دادند.


دو طرف بر تعهد خود به حمایت از نظام چندجانبه تجارت بین الملل و تعهد به مذاکرات دوحه تاکید کردند. دو طرف تاکید کردند مذاکرات دوجانبه اولویت مهمی در روابط اقتصادی دوجانبه است. مذاکرات امروز پیشرفت داشت. پیشرفت در همکاری های اقتصادی بین استان‌ها و شهرهای چین با ایالت‌ها و شهرهای آمریکا امیدوار کننده است و ما قصد داریم سازوکارهای بیشتری در این زمینه ایجاد کنیم تا اینکه همکاری‌های نزدیک‌تری برای مبادلات اقتصادی بین دولت‌های محلی چین و آمریکا به وجود بیاید.»


وی در ادامه افزود:«دو طرف موافقت کردند تا همکاری‌ها بین دولت‌ها و تجار دو کشور در حوزه‌های سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌های کشورهای متبوعشان را بیش از پیش افزایش بدهند و درباره الگوهای مبتنی بر بازار و سودمند برای دو کشور تبادل نظر داشته باشند.


 آمریکا کاملاً به نگرانی شدید چین درباره کنترل صادرات توجه داشت و بر تعهد خود برای تسهیل صادرات کالاهای ساخته شده با فناوری های بالا به چین تاکید داشت. چین در آینده هئیتی تجاری به آمریکا اعزام خواهد کرد تا درباره تجارت دوجانبه متوازن و پایدار بحث و تبادل نظر شود. دو طرف، گفتگوها و رایزنی‌ها را افزایش خواهند داد و همکاری های خود را توسعه خواهند داد.


دو طرف موافقت کردند همکاری های مالی را توسعه بدهند و تبادل اطلاعات را افزایش بدهند و همکاری های دستگاه‌های نظارتی را برای نظارت بر فعالیت نهادهای مالی و بیمه ای گسترش بدهند. دو طرف از همکاری برای افزایش ارتباط شبکه مالی دو کشور استقبال کردند.»


وی گفت:«ما جلسه راهبردی ویژه ای درباره همکاری های دوجانبه در نظام مالی بین المللی داشتیم و به تبادل دیدگاه‌ها در این خصوص پرداختیم و اینکه با مسئولان این نهادهای مالی بین المللی رایزنی کنیم و نظام مالی بین المللی اصلاح شود.


 درعین حال، ما بحثی راهبردی درباره نظام تجارت چندجانبه انجام دادیم و به بررسی زمینه های همکاری در قالب نظام تجارت چندجانبه پرداختیم. این نوآوری‌ها ما را قادر ساخت تا گفتگوهایمان بیش از قبل بر مسائل راهبردی مربوط به همکاری های تجاری و اقتصادی بین دو کشور متمرکز باشد.


موفقیت این دور از گفتگوهای اقتصادی می‌تواند بنیادهای مستحکم تری برای توسعه روابط باثبات و سالم بین چین و آمریکا را فراهم کند و زمینه را برای پیگیری برنامه های مطرح در سفر آتی رئیس جمهور چین به آمریکا در ماه سپتامبر مهیا کند.


افزایش درک دو طرف از هم بسیار مهم است و این مسئله، پیش شرط لازم برای همکاری های برد-برد بین این دو اقتصاد بزرگ جهانی یعنی چین و آمریکا است. گفتگو و ارتباطات، راه مهمی برای تقویت مناسبات بین دو کشور است. 


موفقیت این گفتگوهای راهبردی و اقتصادی، گواه دیگری دال بر بلوغ روابط دو کشور است و نشان می‌دهد گفتگوهای راهبردی و اقتصادی، سکویی انکارناپذیر برای توسعه همکاری های چین و آمریکا است. در یک سال گذشته من ارتباط نزدیکی با جیکوب لی وزیر خزانه داری آمریکا داشتم و ما به صورت عمیق به تبادل دیدگاه‌ها درباره بسیاری از مسائل مهم مربوط به  روابط اقتصادی دو کشور پرداختیم.


گروه‌های کاری دو طرف نیز جلسات مشورتی مکرری داشته‌اند و آنها برای اجرای توافق‌ها در دور قبلی مذاکرات راهبردی و اقتصادی دو کشور و تهیه برنامه های این دور از گفتگوها، زمان و انرژی  صرف کرده‌اند.»



اخبار مرتبط

تاکید سازمان توسعه و همکاری اقتصادی بر ضرورت اصلاح اقتصاد جهانی
انرژی‌های نو را دریابیم/ جایگاه ویژه انرژی‌های نو در بازار اقتصاد جهانی
بدهی آمریکا عاملی نگران‌کننده برای اقتصاد جهانی است
"کشورهای نوظهور" سال گذشته موتور تقاضای جهانی انرژی بودند




۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن