تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه 195 براي رسيدگي به تخلفات خدمات اينترنتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد: سامانه 195 براي رسيدگي به تخلفات خدمات اينترنتي موج-وظيفه ذاتي سازمان تعزيرات حكومتي رسيدگي به تخلفات صنفي در بخش كالا، خدمات، بهداشت، داور و درمان و قاچاق ارز و كالا است.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان؛ عليرضا حسن پور، مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان در جمع اصحاب رسانه فرارسيدن هفته قوه قضائيه و روز ملي اصناف و روز تبليغ و اطلاع رساني را تبريك گفت و به بحث نصب تابلوهاي LED فروشگاه‌هاي عرضه مرغ اشاره كرد و گفت: از ابتداي سالجاري با حمايت و پيگيري اتاق اصناف، 60 درصد از واحدهاي مرغ فروشي در سطح شهر همدان مجهز به تابلوهاي LED شده‌اند و به صورت روزانه قيمت مرغ و فرآورده‌هاي مرغي تعيين و به صورت پيامك ابلاغ مي‌شود تا بر تخلفات و گران‌فروشي‌ها نظارت بهتري صورت گيرد.
وي به اقدامات صورت گرفته سازمان تعزيرات حكومتي استان پرداخت و خاطرنشان كرد: براي بازرسي و نظارت بر عرضه‌كننده‌هاي موادغذايي و نظارت بر بهداشت محيط، بيمارستان‌ها و درمانگاه‌ها با دانشگاه علوم پزشكي و در خصوص نظارت بيشتر بر كشتارگاه‌ها و مراكز توزيع مواد خام دامي با اداره کل دامپزشکي و همچنين درخصوص نحوه توزيع سموم و كود شيميايي با جهاد كشاورزي تفاهم‌نامه‌هايي منعقد شده است.
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان در خصوص جلوگيري از عرضه كالاهاي غيراستاندارد گفت: در اين باره با اداره کل استاندارد همكاري‌هاي لازم صورت گرفته و 70 پرونده تشكيل و از عرضه كالاهاي آن ها جلوگيري شده است.
حسن پور به نظارت بر مهدكودك‌هاي سطح استان اشاره كرد و افزود: تيم بازرسي از مهدكودك‌هاي سطح استان با همكاري اداره كل بهزيستي شكل گرفته كه به صورت مستمر درخصوص مسائل بهداشتي و نرخ‌هاي دريافتي نظارت صورت گيرد.
وي ابراز داشت: با توجه به اين كه استان همدان مقصد گردشگري است گشت‌هاي مشترك جهت بازرسي و بازديد به لحاظ بهداشتي و تخلفات صنفي از مراكز اقامتي و گردشگري، رستوران‌ها و مراكز تفريحي انجام مي‌شود.
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان به سامانه 195 اشاره كرد و گفت: اين سامانه زير نظر سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است و تمامي شكايات در زمينه خدمات اينترنتي به وسيله اين سامانه رسيدگي خواهد شد.
حسن پور اذعان داشت: در 3 ماهه ابتداي سالجاري 2 هزار و 857 فقره پرونده رسيدگي در تعزيرات استان تشكيل شده كه از اين تعداد 2 هزار و 523 فقره از آن مختومه شده است و جمع كل محكوميت‌ها 36 ميليارد ريال مي‌باشد همچنين در حوزه قاچاق كالا و ارز با 31 ميليارد ريال بيشترين فراواني محكوميت را داشته است.
وي ادامه داد: 2 هزار و 700 پرونده در حوزه كالا و خدمات با بيش از 4 ميليارد ريال محكوميت تشكيل شده است.
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان ميانگين زمان رسيدگي به پرونده‌ها را 16 روز اعلام كرد و افزود: در بخش كالا و خدمات 14 روز، در بخش دارو و بهداشت 10 روز و در بخش قاچاق كالا و ارز 41 روز ميانگين رسيدگي به پرونده‌ها است.
حسن پور خاطرنشان كرد: بيشترين تخلفات در بخش گران‌فروشي با 776 فقره، عدم درج قيمت با 715 فقره، عدم رعايت دستورالعمل بهداشتي با 283 فقره و كم فروشي بيشترين تخلفات در حوزه كالا و خدمات است.
وي به سامانه پيامکي 30009651 اشاره كرد و افزود: بيشترين گزارش ارسالي به سامانه سراسري رسيدگي به شكايات مربوط به خدمات آسانسور، كابينت سازي و تعميرات فني خودرو است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن