تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805451780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیگ جوشان رقابت هنرمندان در جام «فرهنگ، هنر، رسانه»


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دیگ جوشان رقابت هنرمندان در جام «فرهنگ، هنر، رسانه» استان‌ها > خراسان رضوی - رقابت‌های فوتبال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» همچنان در زمین چمن مصنوعی بوستان کوهسنگی در حال پیگیری است.

به گزارش روابط‌عمومی این مسابقات؛ در نخستین شب رقابت‌ها تیم‌های «صدا و سیمای خراسان رضوی» و «انجمن سینمای جوان» به عنوان دیدار افتتاحیه به مصاف هم رفتند که در پایان و در رقابتی نزدیک، تیم صدا و سیما موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد انجمن سینمای جوان بگذرد. در دومین بازی این شب نیز «عکاسان خبری خراسان» به مصاف «هفته‌نامه سویدا» رفتند که در پایان عکاسان با نتیجه 6 بر 2 بر حریف خود غلبه کردند. در این شب «رضا صاحبی» پیشکسوت نام‌آشنای فوتبال کشور، به عنوان عضو کمیته فنی به بازیکنان حاضر در میدان نمره داد و در بین مسابقات از دو پیشکسوت هنر استان؛ «علی آزادنیا» و «خسرو نایبی‌فر» تجلیل شد.
اما در دومین شب این رقابت‌ها و در حالی که به تعداد تماشاگران مسابقات نیز افزوده شده بود، تیم‌های «گروه تئاتر شمایل» و «گروه تئاتر مونولوگ» به مصاف هم رفتند که در پایان این شمایلی‌ها بودند که موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 از سد شمایل بگذرند. بازی دوم این شب اما از حساسیت خاصی برخوردار بود؛ تیم «انجمن خبرنگاران ورزشی خراسان رضوی» که از دو بازیکن لیگ برتری به عنوان سهمیه آزاد خود بهره می‌برد، مقابل «موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی» به میدان رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد تا با این مسابقه، پرونده گروه اول رقابت‌ها (گروه مرحوم استاد انوشیروان ارجمند) با صدرنشینی تیم انجمن خبرنگاران ورزشی بسته شود.
در این شب از مسابقات از تلاش‌های ارزشمند دو پیشکسوت ارزنده عرصه هنر «علیرضا سوزنچی» و «غلامرضا بازیانمنش» تجلیل شد.
در سومین و آخرین شب از هفته اول رقابت‌ها؛ تیم «یاران استاد رضاپور» در حالی که از حریف خود یعنی «گروه تئاتر سالار» با نتیجه 2 بر صفر پیش بود، در نهایت بازی را 4 بر 2 واگذار کرد. آخرین بازی این هفته هم بین تیم‌های «انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی» و «گروه نمایش پستو» برگزار شد که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پستو به پایان رسید.
در این شب «علیرضا مرزبان» سرمربی تیم فوتبال پدیده، به عنوان مهمان ویژه حضور داشت و از آقایان تقی‌نژاد و جوانمرد دو پیشکسوت هنر خراسان تقدیر شد.


در هفته اول این رقابت‌ها مجموعه 28 توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و داوران مسابقه 10بار از جیب خود کارت زرد خارج و یک بار نیز از کارت قرمز استفاده کردند.
به این ترتیب در گروه الف (گروه مرحوم استاد انوشیروان ارجمند) تیم خبرنگاران ورزشی به لطف تفاضل گل، صدرنشین شد و تیم‌های صدا و سیما، انجمن سینمای جوان و موسسه آفرینش‌های هنری دوم تا چهارم شدند.
در گروه دوم رقابت‌‎ها (گروه مرحوم استاد رضا رضاپور) عکاسان خبری با 3امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به گروه تئاتر سالار صدرنشین است و تیم‌های یاران استاد رضاپور و نشریه سویدا، سوم و چهارم هستند.
در سومین گروه مسابقات (گروه مرحوم علی اصغر مذهب یوسفی) گروه تئاتر مونولوگ در صدر قرار دارد، پستو در رده دوم و تیم‌های انجمن هنرهای نمایشی و گروه تئاتر شمایل سوم و چهارم هستند.
اما در هفته دوم این مسابقات؛ شنبه شب از ساعت 21 و 10دقیقه انجمن سینمای جوان به مصاف موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس خواهد رفت و از ساعت 22 و 5دقیقه تیم‌های عکاسان خبری خراسان و یاران مرحوم استاد رضاپور با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
دوشنبه شب نیز در مسابقه اول تیم‌های گروه تئاتر مونولوگ و گروه تئاتر پستو با یکدیگر بازی می‌کنند و انجمن خبرنگاران ورزشی در دومین دیدار، به مصاف صدا و سیما خواهد رفت.
چهارشنبه شب و در آخرین شب هفته دوم، تیم‌های گروه تئاتر سالار و هفته‌نامه سویدار در بازی اول با یکدیکر رقابت می‌کنند و انجمن هنرهای نمایشی در دومین بازی مقابل گروه تئاتر شمایل صف‌آرایی خواهد کرد.
گفتنی است؛ این مسابقات به همت انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی و با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، شب‌های زوج در زمین چمن مصنوعی بوستان کوهسنگی برگزار می‌شود.



پنجشنبه 4 تیر 1394 - 10:03:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن