تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821120477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال شدن مراکز خريد گندم در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۳۳ب.ظ)
فعال شدن مراکز خريد گندم در همدان موج - در اولين روز از خريد گندم در همدان 383 تن گندم به مراکز خريد اين استان تحويل داده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 در نشست هماهنگي خريد گندم در استان همدان با بيان اين که 95 مرکز خريد براي تحويل گندم کشاورزان آماده هستند، گفت: خريد تضميني گندم در استان همدان با تحويل 383 هزار تن گندم در اولين روز به مراکز خريد شروع شده است.
مهدي فرشچي موحد افزود: تمامي امکانات و تجهيزات لازم مهياي خريد شده‌اند و احکام ناظرين، عاملين تشخيص و ذي‌حساب مستقر در مراکز خريد نيز صادر شد که اين نيروها با دريافت احکام خود در مراکز خريد مستقر خواهد شده‌اند.
فرشچي موحد با بيان ضروري تفکيک گندم‌هاي ذخيره شدهٔ قبلي با گندم‌هاي که در سال جاري خريداري و ذخيره مي‌شوند، عنوان کرد: سيلوهايي که از قبل موجودي گندم دارند مکلف به جداسازي اين گندم‌ها با گندم‌هاي تازه شده‌اند و مي‌بايستي گندم‌هاي قديمي را در مکاني ديگر پلمپ کنند.
وي با تاکيد بر خدمت رساني مؤثر به کشاورزان گفت: بانک کشاورزي به عنوان بانک عامل و پرداخت کننده وجه، بر اساس دستورالعمل، حق تسويه حساب مطالبات خود را با کشاورزان از محل خريد گندم‌ها ندارد.
فرشچي موحد رعايت موازين بهداشتي در مراکز ذخيره‌سازي را ضروري دانست و گفت: کليهٔ مراکز خريد ملزم به معرفي يک نفر مسئول فني و اخذ مجوز پروانهٔ بهداشتي از دانشگاه علوم پزشکي شده‌اند.
مدير عامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 از اسدآباد، قهاوند، نهاوند و فامنين به عنوان مناطقي ياد کرد که عمليات خريد را زودتر از ساير نقاط در استان همدان شروع مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن