تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 12 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809181838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد جو و گندم در اردبيل در حال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
خريد جو و گندم در اردبيل در حال اجرا است موج - مدير تعاون روستايي استان اردبيل گفت: ما هيچ مشکلي را در خريد گندم و جوي کشاورزان مشاهده نمي‌کنيم و با تمام توان در مراکز خريد آماده پذيرش محصولات توليدکنندگان پرتلاش هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا ميرزاحسيني گفت:‌ با توجه به وضعيت مناسب توليد محصول و مطلوبيت کار برداشت، مراکز خريد ما در شهرهاي مختلف شمال استان فعال شدند، به‌ طوري که ما در شهرهاي پارس‌آباد، بيله‌سوار و گرمي خارج از ظرفيت انبارها و سيلوهاي خود اقدام به اجاره مکان‌هاي جديد کرديم تا نسبت به ذخيره‌سازي اقدامات لازم انجام شود.
وي تصريح کرد: در پارس‌آباد چهار مرکز خريد به همراه کارخانه قند، در گرمي سه مرکز خريد، در بيله‌سوار چهار مرکز خريد به همراه فعال کردن مراکز خريد در جعفرآباد و اصلاندوز سعي داريم تا لحظه به لحظه وضعيت خريد را رصد کرده و نسبت به افزايش ظرفيت مراکز انبارهاي مان بيفزاييم.
مدير کل تعاون روستايي استان گفت: در صورت نياز ما در گرمي از انبارهاي مازاد و در مرادلوي مشگين‌شهر نيز از انبار راه و ترابري استفاده مي‌کنيم تا دغدغه‌ها و نگراني‌هاي احتمالي برطرف شود که البته خود زارعان نيز اعلام مي‌کنند که هيچ نگراني از تحويل محصول خود ندارند.
ميرزاحسيني در بخش ديگري از سخنان خود افزود: ما در خريد جو تا 10 هزار تن تا به امروز فعاليت داشتيم و پيش‌بيني مي‌کنيم به عنوان مباشر پشتيباني امور دام به نرخ 920 تومان تا 17 هزار تن خريد جو را شاهد باشيم.
وي پرداخت بها جوي خريداري شده را 45 روزه اعلام کرد و ادامه داد: البته ما منتظر اين 45 روز نمي‌مانيم و تلاشمان بر اين است تا به سرعت بها جو خريداري شده را به حساب کشاورزان پرداخت کنيم که در اين پرداختي‌ها شهرستان گرمي و کشاورزان آن در اولويت هستند.
مدير تعاون روستايي استان اردبيل در مورد برداشت گندم و خريد اين محصول نيز بيان کرد: ما به مردم اين اطمينان را مي‌دهيم که تعاون روستايي به عنوان يک شبکه قوي در اين زمينه عمل کرده و اقدام به خريد محصول زارعان مي‌کند و قطعاً بدون هيچ‌گونه مشکلي اين خريدمان را انجام مي‌دهيم.
وي به افزايش 170 درصدي توليد محصول گندم در بيله‌سوار اشاره کرد و گفت: هفت مرکز خريد گندم در بيله‌سوار فعال کرديم و بها گندم زارعان را به سرعت پرداخت مي‌کنيم که اين پرداختي‌ها تاکنون به صورت آنلاين بوده است.
مدير تعاون روستايي استان اردبيل اضافه کرد:‌ هيچ محدوديتي در خريد محصول گندم نداريم و از زارعان نيز انتظار داريم در برداشت و تحويل محصول خود عجله نکنند.
ميرزاحسيني با ابراز نگراني از وضعيت افزايش قيمت خودروهاي حامل گندم در منطقه مغان اظهار کرد: بدون دليل اين نرخ‌ها افزايش يافته و ما از مسوولان انتظار داريم تدبيري در اين زمينه بينديشند و خود زارعان نيز با برداشت تدريجي اجازه اين دلال‌بازي‌ها و سوءاستفاده‌هاي احتمالي را ندهند.
وي تصريح کرد: با احتساب کشت و صنعت پارس هفت مرکز خريد در اختيار زارعان بيله‌سوار است تا بتوانند برداشت محصول را انجام دهند.
ميرزاحسيني در ادامه گفت: در پارس‌آباد پنج مرکز خريد فعال بوده و براي پنج مرکز جديد نيز کدي تعريف کرديم تا با استفاده از اين 10 مرکز بتوانيم خريدمان را انجام دهيم.
مدير تعاون روستايي استان اردبيل با اعلام اين که به هيچ وجه خريد گندم با رطوبت بالاي 14 درصد در مراکز خريد انجام نمي‌شود، افزود: زارعان براي اينکه متضرر نشده و دچار ضرر و زيان و يا دوباره کاري نشوند، اميدواريم با رطوبت تعيين شده محصولشان را تحويل بدهند.
ميرزاحسيني از آغاز برداشت محصول گندم و خريد آن در گرمي خبر داد و بيان کرد: مردم نبايد به بازار سياه شکل گرفته در افزايش نرخ کاميون‌ها توجه کنند، بلکه بدون توجه به شايعات و دلال‌بازي‌ها محصولشان را به قيمت يک هزار و 155 تومان به تعاون روستايي تحويل دهند.
وي اضافه کرد:‌ ما به‌صورت 24 ساعته آمادگي خريد داريم و در اين مدت بيش از 10 هزار تن جو و در دو روز اخير نيز بيش از 10 هزار و 100 تن گندم خريداري کرديم و بايد اين مطلب را اعلام کنيم که تيم‌هاي نامحسوس ما در گشت و کنترل هستند تا به هرگونه شکايت زارعان رسيدگي کرده و جلوي هرگونه دلال‌بازي در خريد گندم را که در اطراف مراکز خريد شکل مي‌گيرد به هر نحوه ممکن بگيرند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن