تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی مرکز آمار ایران از تورم خرداد/ جداول آخرین تغییرات تورمی را ببینید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رونمایی مرکز آمار ایران از تورم خرداد/ جداول آخرین تغییرات تورمی را ببینید اقتصاد > اقتصاد کلان - بر اساس تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران تورم خرداد معادل 14.2 درصد برآورد شده است.

خرداد در حالی به انتها رسید که در این ماه میزان تورم با 0.1 درصد کاهش به 14.2 درصد رسید و نرخ تورم نقطه به نقطه این ماه نیز با 0.5 درصد افزایش به عدد 14.2 درصد رسید.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس اعلام مرکز آمار، پنج شاخص قیمت کالا و خدمات خانوارهای شهری در خردادماه شاخص کل در این ماه عدد 211.3 را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل 1.2 درصد افزایش داشته است.



شاخص گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» در خرداد به رقم 249.6 رسید که نسبت به ماه قبل 0.7 درصد افزایش داشته است. شاخص گروه اصلی «خوراکی‌ها» در خرداد سال جاری به عدد 247.9 رسید که نسبت به ماه قبل 0.7 درصد افزایش داشته است.



همچنین شاخص این گروه اصلی نسبت به ماه مشابه سال قبل 16.2 درصد افزایش نشان می‌دهد که بر این اساس نرخ تورم این گروه 10.5 درصد است. نرخ تورم نقطه به نقطه گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» معادل 15.6 درصد و نرخ تورم این گروه معادل 10.3 درصد است که افزایشی 0.7 را نشان می‌دهد.  شاخص گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات» در سومین ماه سال به رقم 198.2 رسید که نسبت به ماه قبل 1.4 درصد افزایش داشته است. بر این اساس نرخ تورم نقطه به نقطه در این گروه معادل 13.6 درصد و نرخ تورم در آن معادل 16 درصد است که نسبت به ماه قبل 0.4 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

3939  

کلید واژه ها: مرکز آمار ایران - تورم -




چهارشنبه 3 تیر 1394 - 15:02:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن