تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول ساماندهی کودکان خیابانی مشخص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گزارش پانا از جلسه شورای شهر تهران؛ مسئول ساماندهی کودکان خیابانی مشخص نیست خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به افزایش کودکان خیابانی، گفت: متاسفانه مشخص نیست کدام نهاد مسئولیت اصلی این کودکان را بر عهده دارد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير ساعت 11:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، اسماعیل دوستی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به افزایش کودکان خیابانی در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: متاسفانه در تمامی تقاطع ها شاهد حضور پررنگ این کودکان هستیم. وی ادامه داد: من نمی دانم این تذکر را به شهردار بدهم یا شورای تامین استان یا بهزیستی این وظیفه چه کسی است که وضعیت کودکان خیابانی را ساماندهی کند. متاسفانه این کودکان اجیر هستند و شب ها از تقاطع ها جمع می شوند و چهره بدی به شهر داده اند. همچنین بیشتر کودکان خیابانی دختر هستند و ساکن تهران نیز نیستند. دوستی در ادامه به وضعیت مهاجرت به تهران اشاره کرد و گفت: در سال ۶۳ اگر می خواستیم خانه ای در تهران ثبت کنیم اگر ساکن تهران نبودیم یا سابقه سکونت در آن را نداشتیم این مالکیت ثبت نمی شد و برای مقابله با مهاجرت به تهران پیشنهاد می کنیم برنامه هایی تدوین شود زیرا این افزایش مهاجرت سبب افزایش حاشیه نشینی و آلونک نشینی شده و امنیت را در شهر کاهش داده است. مهدی چمران در پاسخ به وی، گفت: باید علت مهاجرت را پیگیری کرد و با سختگیری مشکلی حل نمی شود. گلایه از روند پرونده خون‌های آلوده همچنین، علی صابری عضو شورای شهر تهران با اشاره به پرونده خون های آلوده، افزود: متاسفانه اسنادی داریم که نشان از هماهنگی وزارت بهداشت و قوه قضائیه در این پرونده دارد. بردن وزارت بهداشت در این پرونده قضائی برد نیست بلکه باخت است و باید خسارت قربانیان پرداخت شود. وی با بیان اینکه بسیاری از این قربانیان در آستانه مرگ هستند، گفت: دیه این افراد یک تا دو درصد اعلام شده که این دیه برای ابتلا به سرماخوردگی است نه هپاتیت و ایدز.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن