تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لس آنجلس تایمز: اوباما به قیمت به دست آوردن دل ایران، اعراب را از خود می راند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لس آنجلس تایمز: اوباما به قیمت به دست آوردن دل ایران، اعراب را از خود می راند
لس آنجلس تایمز نوشت متحدان آمریکا در منطقه نگرانند آمریکا برای توافق هسته ای با ایران به آن ها پشت کند
به گزارش نامه نیوز، متحدان آمریکا در خاورمیانه ( غرب آسیا) می گویند اقدامات اخیر آمریکا درباره ایران منجر به نگرانی این کشورها درباره این مسئله شده است که واشنگتن به خاطر توافق هسته ای با ایران به آنها پشت کند.


در سال دو هزارو دوازده میلادی، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در نامه ای به سران ایران گفت هر گونه تلاش برای بستن تنگه هرمز با اقدام شدید نظامی آمریکا روبرو خواهد شد.

با این حال زمانی که بیست و هشتم آوریل سپاه پاسداران ایران کشتی شرکت مرسک را در تنگه هرمز توقیف کرد مسئولان آمریکایی از هر گونه اقدام ضد ایران خودداری کردند.

آنها تنها این اقدام را محکوم کردند و چندین شناور برای همراهی شناورهای آمریکایی و انگلیسی اعزام کردند.

مسئولان آمریکایی گفتند واکنش آنها محتاطانه بود و بسیاری از منتقدان در منطقه و آمریکا گفتند شواهد زیادی وجود دارد که آمریکا به خاطر لطمه نزدن به مذاکرات درباره مسئله هسته ای ایران از هر گونه اقدامی خودداری کرده است.

احمد الاسد سیاست مدار برجسته لبنانی که مخالف کاهش اقدامات ضد ایرانی آمریکا است می گوید آنها می خواهند دل ایران را به دست بیاورند. آنها سرمایه گذاری زیادی صورت داده اند و قصد دارند هر کاری که ممکن است برای تحقق این مسئله صورت دهند حتی اگر شرایط منجر به پشت کردن آمریکا به دوستانش باشد.



منبع: تیک


۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن