تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798473313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت يازدهم به بخش خصوصي و غيردولتي براي احياي اقتصاد اعتماد دارد/ دولت کوچک‌تر و چابک‌تر به نفع کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۴ (۲۲:۵۴ب.ظ)
روحاني در جمع اصناف،کارآفرينان و خيرين: دولت يازدهم به بخش خصوصي و غيردولتي براي احياي اقتصاد اعتماد دارد/ دولت کوچک‌تر و چابک‌تر به نفع کشور است موج - رييس جمهوري با بيان اينکه دولت بايد در مسيري حرکت کند که تسهيلات لازم براي ورود فعال بخش خصوصي و غيردولتي در عرصه کار و تلاش مهيا شود، گفت:دولت يازدهم براي احياي اقتصاد کشور، به بخش خصوصي و غير دولتي اعتماد دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني دوشنبه شب در ضيافت افطار اصناف، کارآفرينان و خيرين با اشاره به اينکه دولت نسبت به فعاليت بخش خصوصي و کارآفرينان توجه جدي دارد، اظهارداشت: دولت تدبير و اميد در تمام سفرهاي استاني با کارآفرينان و فعالان اقتصادي ديدار داشته که هر کدام از اين جلسات موجب خير و برکت،‌فراواني براي آن استان بوده است. ضمن اينکه در سفرهاي خارجي و منطقه‌اي نيز با کارآفرينان ايراني و سرمايه‌گذاران کشور ميزبان جلساتي گذاشته و از همان جلسات، سرمايه‌گذاراني به کشورمان آمده و براي فعاليت اقتصادي اعلام آمادگي کردند.
رييس جمهوري گفت: تمام موفقيت‌هاي دولت طي دو سال اخير بخاطر حضور و حمايت مردم و خانواده بزرگ اصناف و کارآفرينان بوده و اين حضور باعث آرامش و اميد در بازار شده است.
دکتر روحاني خاطر نشان کرد: فعاليت شما فعالان اقتصادي ، اصناف و کارآفرينان نه تنها به اقتصاد کمک مي‌کند، بلکه همواره در طول تاريخ بخشي از بار سياست، خدمات اجتماعي و حتي فرهنگي را نيز بر دوش داشته ايد.
رييس شوراي اقتصاد با اشاره به اينکه بازرگانان مشهور و بزرگي در ايران حضور داشته و دارند، اظهار داشت: از دوران انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامي، اصناف و بازرگانان همواره فعال بودند و بخشي از بار سياست را بر دوش داشتند و در دوران انقلاب اسلامي اگر چه همه اقشار مردم در صحنه حضور داشتند، اما اصناف از نقش بارز و آشکاري برخوردار بودند.
دکتر روحاني تصريح کرد: دولت ترديدي ندارد رونق اقتصادي فقط در سايه تلاش و فعاليت بخش غير دولتي مي‌تواند به طور کامل حاصل شود و دولت به تنهايي نمي‌تواند بار مسووليت اقتصاد را بر دوش بگيرد. 
رييس جمهوري با اشاره به اينکه موضوع خروج از رکود از آغاز فعاليت دولت به عنوان يک اصل مورد توجه بوده است، اظهار داشت: برخي تصور مي‌کردند که دولت صرفاً به دنبال کاهش نرخ تورم است، چرا که در شرايطي وارد عرصه شديم که کشورمان با تورم بالاي ۴۰ درصد مواجه بود و ضرورت داشت که قبل از هر چيز اين تورم که نوعي بيماري بود، درمان شود، اما بلافاصله پس از اقدامات انجام شده در خصوص کاهش تورم سراغ برنامه خروج از رکود غيرتورمي رفتيم که کار بسيار پيچيده و دشواري است.
رييس شوراي اقتصاد افزود: به فضل الهي اجراي برنامه خروج از رکود غيرتورمي آغاز شد و نشانه‌هاي آن از اواخر سال ۹۲ و به طور آشکار در سال ۹۳ نمايان گرديد و اين براي دولتي که در آغاز فعاليت خود با رشد منفي ۶.۸ مواجه بود، يک اقدام بزرگ محسوب مي‌شود.
دکتر روحاني تصريح کرد: دولت بر اين باور است که خروج از رکود به تنهايي کافي نيست و برنامه‌ريزي براي ايجاد رونق اقتصادي يک ضرورت است و در اين راستا يکسري اقدامات را بايد دولت و کارآفرينان در کنار يکديگر انجام دهند.
رييس جمهوري تصريح کرد: امروز دولت ترديدي ندارد که بايد تسهيلات لازم را براي بخش خصوصي بوجود آورد و گام به گام بار اقتصاد و حتي فرهنگ و خدمات اجتماعي را به اهل آن واگذار کند.
دکتر روحاني تصريح کرد: دولت کوچک‌تر و چابک‌تر به نفع کشور است، لذا دولت مصمم است قدم به قدم با واگذاري امور، در مسير چابک‌سازي حرکت کند و اقداماتي را در اين راستا از جمله قانون کسب و کار که وجود داشت اما اجرا نمي‌شد امروز به مرحله اجرا درآورده و نيز لايحه خروج از رکود را با قيد فوريت به مجلس ارايه کرد و امروز در حال تثبيت و احياي آيين‌نامه‌هاي اين لايحه هستيم.
رييس جمهوري با اشاره به حمايت از کارآفريناني که به خاطر مشکلات اقتصادي موجود در سال‌هاي گذشته نتوانستند بدهي‌هاي خود را بپردازند،گفت: به همه استان‌ها ابلاغ شده است که کارگروهي تشکيل دهند و معوقات را مورد بررسي قرار دهند و آنهايي که بخاطر مشکلات اقتصادي موجود در سال‌هاي گذشته نتوانستند بدهي‌هاي خود را بپردازند، مورد حمايت قرار گيرند.
دکتر روحاني در ادامه لزوم توجه به صنايع و بنگاه‌هاي کوچک و متوسط را به منظور اشتغال‌زايي مورد تأکيد قرار داد و گفت: صنايع کوچک ظرفيت اشتغال‌زايي فراواني دارند و بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد.
رييس جمهوري در ابتداي سخنان خود با تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، همگان را به استفاده از برکات اين ماه بزرگ توصيه کرد و گفت: ماه رمضان، ماه ميهماني است و همه ما ميهمان خداي متعال هستيم و بالاترين افتخار در اين ماه آن است که سفره رحمت و برکت خداوند به روي همه ما باز شده است و اين ما هستيم که بايد به کنار اين سفره بشتابيم.
دکتر روحاني با بيان اينکه اسلام دين ماديت و معنويت است، گفت: ماه رمضان ماه ماديت و معنويت است و ماه مبارک رمضان ماه امنيت، ايمان و سلامت مي‌باشد البته فلسفه اصلي روزه همان تقواست اما سلامت جسم هم در کنار سلامت جان مورد توجه اسلام، قرار دارد.
در ابتداي اين ديدار رييس اتاق بازرگاني ايران، رييس اتاق اصناف و نماينده خيرين در سخناني با قدرداني از اقدامات دولت در دو سال گذشته بويژه در عرصه اقتصادي، کابينه دولت را کابينه اقتصادي توصيف کردند و برخي از پيشنهادات و مشکلات خود را با رييس‌جمهور در ميان گذاشتند.
همچنين وزير صنعت‌، معدن و تجارت گزارشي از اقدامات وزارتخانه متبوع خود در زمينه افزايش سرمايه‌گذاري و حمايت از فعالان اقتصادي ارايه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن