تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پول مردم روی ریل غیرمولد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در انتقاد از عملکرد موسسات مالی عنوان شد
پول مردم روی ریل غیرمولد
عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن ایران معتقد است که در حال حاضر منابع مالی در موسسات مالی و اعتباری ذخیره شده و این موسسات نیز پول را در بخش‌های غیرمولد هزینه می‌کنند.



 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، بیژن پناهی‌زاده با انتقاد از واردات کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، گفت: این در حالی است که تولیدکنندگان خارجی با نرخ سود تسهیلات دو - سه درصد فعالیت می‌کنند اما در ایران در بهترین شرایط صنعتگران باید سود 21 درصدی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه باید جلوی رشد قارچ‌گونه موسسات مالی و اعتباری را می‌گرفتیم، اظهار کرد: اینگونه موسسات منابع مردم را جمع و در کارهای غیرمولد وارد می‌کنند و بانک مرکزی در سال‌های اخیر نتوانسته جلوی این موسسات را بگیرد.

به گفته رییس خانه صنعت و معدن استان خوزستان، موسسات مالی و اعتباری بحران ایجاد کرده و خواهند کرد که دودش به چشم مردم خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دولت باید بدهی‌اش را به بانک‌ها پرداخت کند، اظهار کرد: این کار قدرت وام‌دهی بانک‌ها را بیشتر می‌کند. در حال حاضر ما بانک‌های دولتی را مقصر نمی‌دانیم، چرا که می‌دانیم صندوق‌هایشان تهی است.

پناهی‌زاده افزود: در حال حاضر همه منابع مالی در موسسات مالی و اعتباری ذخیره شده که این موسسات این پول‌ها را در بخش‌های غیرمولد هزینه می‌کنند.

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن ایران بیشترین بدهی به نظام بانکی کشور را مربوط به بخش دولتی دانست و گفت: باید افرادی که با انجام برخی اقدامات موجب ضرر مردم و بخش خصوصی شده‌اند در هر دوره‌ای که بوده‌اند تحت پیگرد قرار بگیرند و این مسائل با تغییر دولت‌ها به دست فراموشی سپرده نشود./ایسنا/110



۰۱/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن