تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797184942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات شهرداری تهران برای ترافیک بازار


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تمهیدات شهرداری تهران برای ترافیک بازار
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران جزئیات طرح «انضباط شهری» در منطقه 12 را تشریح کرد.
به گزارش نامه نیوز، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی، در مورد جزئیات اجرای طرح ساماندهی منطقه 12 (بازار) گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی بازار، ارائه خدمات شایسته به ساکنان منطقه 12 و شهروندانی است که هر روز به این منطقه تردد دارند.


وی با بیان اینکه بازار، منطقه‌ای است که تاریخ پایتخت و تجارت کشورمان در آن تمرکز و جریان دارد و دستگاه‌های اجرایی کشور در آن متمرکز شده‌اند، افزود: برهمین اساس باید شأن و شئون منطقه 12 و اهالی آن و افرادی که هر روز به این منطقه رفت و آمد می‌کنند، حفظ شود که یکی از ساز و کارهای نظم بخشی به بازار، نظارت تصویری بر آن با استفاده از سیستم‌های هوشمند حمل و نقل است تا بتوانیم با کنترل محدوده بازار، نظم و انضباط را در آن پیاده سازی کنیم.

تشکری هاشمی با بیان اینکه مدیریت حمل و نقل بار و کالا، نظم‌بخشی به ترافیک، توسعه پیاده‌راه‌ها، بهبود و توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل و نگاه اجتماعی و فرهنگی به این موضوع از جمله محورهای اصلی این طرح محسوب می‌شوند، گفت: در موضوع مدیریت حمل و نقل بار و کالا، ساماندهی حاملان بار اعم از موتورسیکلت‌ها، وانت‌بارها و گاری‌های دستی، مد نظر است.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی در این منطقه یادآور شد: توجه به توسعه حمل و نقل عمومی «انبوه‌بر» و راه‌اندازی مُدهای حمل و نقل پاک نیز در این طرح مورد توجه قرار دارد و سعی داریم در حوزه حمل و نقل بار و کالا با مشارکت بازاریان و کارگرانی که در بازار مشغول به کار هستند، مجموعه اصولی را تدوین کنیم که بتواند در موضوع جابه جایی بار و کالا، ملاک عمل قرار گیرد.

وی در مورد توسعه پیاده‌راه‌ها در این منطقه نیز گفت: تکمیل شبکه پیاده‌راهی محدوده بازار از جمله خیابان‌های 15خرداد شرقی و ناصرخسرو، اجرای پیاده‌راه در خیابان 30 تیر، تعریض پیاده‌روی خیابان امام خمینی (ره)در دستور کار قرار دارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه جابه‌جایی بار و کالا در بازار تهران، وضعیت رقت‌باری دارد اما توجه به زندگی کارگرانی که کار جابه‌جایی در بازار را برعهده دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: مدیریت بار و کالا در بازار تهران نیاز به ساز و کاری برای ایجاد سازمانی منسجم و منظم دارد، به نحوی که هم نیازهای معیشتی کارگران بازار را برطرف کند و هم بتواند پاسخگوی نیاز انبوه شهروندانی که هر روز به قلب تجاری کشور مراجعه می‌کنند، باشد.

وی فرهنگ سازی در میان شاغلان در محدوده بازار را یکی از اقدامات مهم دانست و گفت: ساماندهی جابه جایی بارهای غیر متعارف از طریق موتورسیکلت‌ها با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و با مشارکت راکبان موتورسیکلت را در دستور کار قرار داده‌ایم و مأموریت داریم تا با همکاری بازاریان و شاغلان در بازار، نظم و انضباط را در این محدوده استقرار بخشیم و بازار تهران را به الگوی نظم و انضباط تبدیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر منطقه 12 باید تقویت شده و محورهایی که استعداد و قابلیت پیاده‌راه‌سازی دارند مورد مطالعه قرار گیرند، افزود: در اجرای طرح ساماندهی منطقه 12 ، تلاش خواهیم کرد تا این طرح در طول تابستان و قبل از شروع سال جدید تحصیلی به صورت کامل در این منطقه اجرا شود.



منبع: ایسنا


۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن