تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:


دردسر حادثه‌ساز گوشی تلفن همراه برای صاحبش خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]
جام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست صاحب آن که قصد خارج کردن گوشی تلفن همراه خود را داشت، در گلویی چاهک دستشویی منزل واقع در شهرک مسعودیه گیر افتاد.
این شخص پس از افتادن گوشی تلفن همراهش به داخل کاسه توالت قصد داشت آن را بیرون آورد که ناگهان دست راستش در سوراخ توالت گیر کرد و دیگر خارج نشد. برادر وی پس از تماس با سامانه آتش نشانی و اعلام گیر کردن دست برادرش در کاسه توالت، از ماموران کمک خواست.




امیر عطایی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: مردی 28ساله برای بیرون آوردن گوشی تلفن همراه خود، دست راستش را به داخل کاسه توالت منزل خود فروبرد که لحظاتی بعد دست او تا آرنج به علت متورم شدن درکاسه توالت گیر کرد و دیگرخارج نشد. آتش نشانان دور تا دور کاسه توالت را شکافتند و پس از یک ساعت تلاش دست این مرد را از آن خارج کردند. (۱۲۵)


دوشنبه 1 تیر 1394 10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن