تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریتش فراتر از کار عمرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریتش فراتر از کار عمرانی است
امام جمعه شهرستان سرعین گفت: کاری که ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می‌دهد فراتر از یک ماموریت عمرانی و سازندگی است چرا که این مجموعه فعالیت ارزشی همراه با معنویت و پایبندی به اعتقادات دینی و اخلاقی را به انجام می‌رساند.
حجت‌الاسلام محمود اصغری در مراسم معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان سرعین اظهار کرد: کاری که ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال‌های اخیر به جد پیگیر بوده و دنبال می‌کند در کنار انجام ماموریت ساخت و ساز و تعمیر و بازسازی عتبات عالیات و اماکن مقدس در شهر عراق ترویج فرهنگ ارزشی همراهی مردم در سامان دادن به مکان‌های مقدسی است که در این امر مشارکتی حضور معنوی افراد مختلف جامعه دارای ارزش و اهمیت است.
وی با بیان اینکه این مجموعه بهتر از این می‌تواند با توجه به پشتوانه مردمی و اعتقادات آنها به مکان‌های مقدس به ویژه عتبات عالیات در جمع‌آوری کمک‌ها و جلب مشارکت‌ها موفق عمل کند، گفت: در شهرستان سرعین نیز فعالیت این مجموعه باید قوت و قدرت بیشتری پیدا کرده و زمینه یک حرکت مطلوب و مناسب فراهم آید. امام جمعه شهرستان سرعین افزود: ما در این شهرستان به رغم محدودیت جمعیت اما ظرفیت خوب حضور گردشگران و مسافران می‌توانیم در پررنگ شدن فعالیت‌های ستاد و جذب مشارکت‌های مردمی فعالیت‌هایمان را انجام دهیم. در این جلسه جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک سال اخیر این ستاد اظهار کرد: تمام تلاش ما در شهرها و مناطق مختلف استان در قالب ستاد بازسازی عتبات بر این است تا در جذب مشارکت‌های مردمی و کمک‌های آنها برای بازسازی عتبات عالیات موفق و شایسته عمل کنند. محسن عیدی گفت: این ستاد در شهرهای مختلف به ویژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و همچنین بازسازی عتبات عالیات و حرمین ائمه اطهار در کربلای معلی فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده و ادامه این فرایند نیازمند همراهی بیشتر مردم و کمک‌های جدی آنها است. در این مراسم از تلاش‌های علی موسی‌زاده رئیس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات سرعین قدردانی و فضل‌علی شکفته‌‌دل به عنوان رئیس جدید این ستاد در شهرستان سرعین منصوب شد تا در این شهرستان بتواند در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پیشبرد اهداف ستاد تلاش و جدیت داشته باشد.





تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن