تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضويت ۱۰ هزار لرستاني در ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۲ب.ظ)
عضويت ۱۰ هزار لرستاني در ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان موج - خرم آباد - مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان از عضويت ۱۰ هزار نفر در ستاد بازسازي عتبات عاليات استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر حقي‌پور، مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان، ظهر يکشنبه، 24 خرداد، در ديدار خادمان عتبات عاليات لرستان با نماينده ولي ‎فقيه در استان لرستان، گفت: ستاد عتبات عاليات زير نظر شوراي فرهنگي فعاليت خود را آغاز کرده که در استان بيش از 10 هزار نفر با ستاد عتبات عاليات فعاليت دارند.
وي افزود: در اين ستاد به برگزاري مراسماتي مانند نمايشگاه‌ها، گردهمايي‌ها، نشست‌ها، برنامه‌هاي آموزشي و مذهبي و اجراي برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني پرداخته‌ايم.
مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان بيان کرد: طرح «لبيک يا حسين»، ساخت 110 صندوق جمع‌آوري نذورات مردمي، تشکيل ستادهاي دانش‌آموزي و اجراي طرح بهشت تا بهشت که پياده‌روي علي‌رضا خمسه از حرم امام رضا (ع) تا حرم امام حسين (ع) به مسافت سه هزار و 500 کيلومتر بود که در سال گذشته انجام شد.
وي عنوان کرد: 19 کاروان تخصصي با 267 نفر به عتبات عاليات اعزام شده، چهار کاروان نظارتي از مسوولان و خيران به تعداد 134 نفر، هفت کاروان زيارتي خواهران به تعداد 320 نفر و 47 دستگاه تريلر و کاميون براي انتقال اجناس و کالاها که در راه خدا و به‌صورت رايگان انجام شد.
حقي‌پور تصريح کرد: تلاش ما مصرف کردن نذورات مردم در همان مسيري است که نيت کرده‌اند و اميدواريم بنا به گفته برخي مراجع تقليد مردم نذورات خود را نيت عتبات عاليات اهدا کنند تا بتوانيم در ساخت همه حرم‌ها از آن نذر استفاده کنيم و ستاد عتبات عاليات نيز ستادي امانت‌دار است.
وي تصريح کرد: بازرسان عتبات عاليات با حضور در ستاد لرستان و نطارت بر کارها، لرستان را يکي از بهترين ستادها هم از لحاظ مالي و هم از لحاظ عملياتي ديدند.
مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان با بيان اين‌که وجوه نقدي واريز شده از طرف مردم به ستاد 17 ميليارد و 67 ميليون و 208 هزار و 430 ريال بوده است، گفت: هديه شرکت ماشين سازي لرستان مبلغ يک ميليارد ريال، سازمان جهاد کشاورزي به حساب مرکز 560 ميليون ريال، نذورات نقدي اوقاف و امور خيريه به حساب مرکز مبلغ 484 ميليون و 345 هزار و 400 ريال و اهدايي مردم به حساب صادرات شش ميليون 95 هزار ريال در سه ماه بوده است.
وي بيان کرد: اهداي دو هزار و 550 متر سنگ توسط مردم اليگودرز، اهداي 80 تن و 200 متر مربع در دو نوبت توسط شرکت سامان کاشي بروجرد، اهداي 13 تخته فرش، 4 هزار تن سيمان از کارخانه سيمان دورود و اهداي 13 کيلو و 502 گرم طلا و يک کيلو و 200 گرم نقره و سکه طلا از اهدايي‌هاي استان براي ستاد عتبات عاليات بوده است.
وي با اشاره به اين‌که نذورات کميته امداد امام خميني (ره) در لرستان 67 ميليون و 330 هزار 200 ريال بوده است، افزود: ساخت و نصب درب‌هاي حرم موسي کاظم (ع) توسط کارکنان بانک صادرات استان به مبلغ يک ميليارد و 430 ميليون ريال و نذورات واريزي مردم از نذورات اهدايي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن