تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلايل حذف نصبيات مسکن مهر کيسون / به نفع متقاضيان عمل کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳ب.ظ)
دلايل حذف نصبيات مسکن مهر کيسون / به نفع متقاضيان عمل کرديم موج - معين ويژه شهر جديد پرند تورم و افزايش قيمت‌ها از زمان انعقاد قرارداد با متقاضيان مسکن مهر تا زمان تحويل واحدها را عامل اصلي حذف نصبيات از مسکن مهر کيسون اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرمحمد غراوي، معين ويژه شهر جديد پرند با اشاره به حضور تعدادي از متقاضيان مسکن مهر پرند کيسون و کوزو در شرکت عمران شهر جديد پرند در خصوص توضيحاتي که درباره حذف نصب پکيج و رادياتور به اين افراد ارائه شده است، گفت: بر اساس تبصره ماده چهار قرارداد متقاضيان مسکن مهر کيسون اعلام شده که قيمت‌ها نهايي نيست و در زمان آماده تحويل شدن واحدها به متقاضي، قيمت‌ها نهايي مشخص مي‌شود. بعد از دوره تورم و مواجه شدن با رکود و افزايش قيمت‌هاي مسکن مهر، روش‌هايي را به منظور کاهش قيمت‌ها براي متقاضيان اعمال کرديم که بر اساس آن، بخشي از هزينه‌هاي آماده‌سازي توسط دولت و شرکت عمران شهرهاي جديد پرداخت شد.
وي درباره هزينه قسمت‌هاي داخلي ساختمان‌هاي مسکن مهر توضيح داد: در قرارداد کيسون نصب رادياتور، پکيج و کابينت پيش‌بيني شده بود اما بر اساس شيوه‌نامه «حذف و اضافه کارهاي مازاد مسکن مهر» اين موارد مي‌تواند حذف يا اضافه شود. در صورتي که وسيله‌اي مثل پکيج يا رادياتور به بخش داخلي ساختمان اضافه شود بر اساس اين شيوه‌نامه عمل مي‌کنيم. طبق شيوه‌نامه مذکور اگر قرار است موردي اضافه شود متقاضي بايد هزينه آن را قبول کند.
غراوي حذف برخي نصبي‌ات از مسکن مهر کيسون را به دليل افزايش قيمت‌هاي فعلي اين وسايل دانست و به رقم افزايش يافته اشاره کرد و افزود: تا پيش از افزايش قيمت‌ها، مبلغ اعلام شده براي پکيج يک ميليون و ۱۰۰ هزار تومان بود اما اين رقم الان به دو ميليون و ۶۰۰ هزار تومان افزايش يافته که متقاضي توان پرداخت ندارد. در قرارداد مسکن مهر کيسون هم به رقم يک ميليون و ۱۰۰ هزار تومان اشاره شده است.
وي تاکيد کرد: مواردي مثل پکيج و کولر را افراد مي‌توانند بعد از تحويل گرفتن واحد به هر قيمت و سليقه‌اي که خواستند خريداري کرده و نصب کنند، اما؛ اگر علاقمند باشند مي‌توانند مبالغ لازم براي نصب اين موارد را پرداخت کرده تا زمان تحويل نصب شود.
به گفته معين ويژه، اين اقلام از قيمت‌هاي هر واحد حذف شد تا در اعلام قيمت نهايي به متقاضي فشاري وارد نشود و اين مورد به آنان اطلاع‌رساني هم شد.
عضو هيأت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد با تاکيد بر اين که با اين کار قيمت‌ها با حداقل‌ها قابل تحويل به متقاضيان مي‌شود، خاطرنشان کرد: در اعتراضي هم که عده‌اي از متقاضيان کيسون و کوزو داشتند اين توضيحات کاملا براي نمايندگان شان ارائه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن