تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز هم خبر تلخ آتش‌سوزی در جنگل‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: باز هم خبر تلخ آتش‌سوزی در جنگل‌ها
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان بویراحمد خبر داد.
آفتاب : سرهنگ محمد رحیم برزمند در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این آتش‌سوزی در ساعت 19 روز گذشته پنج‌شنبه 28 خرداد ماه در جنگل‌ها و مراتع منطقه "تنگ‌کناره" شهرستان بویراحمد رخ داد.


وی اظهار کرد: این آتش‌سوزی با همکاری و تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان، آتش‌نشانی و نیروهای انتظامی، نیروهای مردمی روستای سرآبتاوه، بخشدار مرکزی بویراحمد و دهیار روستا در ساعت 22 مهار و خاموش شد.


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت آتش‌سوزی خاطرنشان کرد: در یک طرح صیانت که به یک شخص واگذار شده بود این آتش سوزی به علت سهل‌انگاری گردشگران در روشن کردن آتش و خاموش نکردن آن پس از ترک منطقه رخ داد.


برزمند در رابطه با میزان خسارت وارده به جنگل‌ها و مراتع شهرستان تصریح کرد: هنوز میزان خسارت به‌صورت دقیق مشخص نیست اما طبق برآورد اولیه در پی این آتش‌سوزی بیش از دو هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی شهرستان بویراحمد طعمه حریق شد.






تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن