تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819712720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتي، خروج از بُن‌بست تحريم را تضمين مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۱ق.ظ)
جهانگيري: اقتصاد مقاومتي، خروج از بُن‌بست تحريم را تضمين مي‌کند موج - عضو هيئت‌رئيسه اتاق بازرگاني تهران گفت: مديريت ناکارآمد، سهم تأثيرگذاري را در عقب‌ماندگي اقتصاد داشت و بايد با جبران اين مسئله، رشد منفي اقتصاد را پوشش داد تا بار ديگر رونق را به توليد هديه دهيم.
مهدي جهانگيري، نائب رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي تهران درباره فراز و نشيب‌هاي اقتصادي کشور به خبرنگار خبرگزاري موج اظهار کرد: تمامي نوسانات اقتصادي ناشي از تحريم‌ها، تاکنون نتوانسته که از وابستگي اقتصاد کشور به نفت بکاهد و اقتصاد طعم ديگر مزيت‌هاي کشور را تجربه کند.
وي ادامه داد: اقتصاد کشورمان همچنان به نفت وابستگي بسيار شديدي دارد و به خاطر همين سايه سنگين نفت بر اقتصاد، ظرفيت‌هاي توليدي و صادراتي کشور تاکنون به جديدت فعال نشده است.
عضو هيئت‌رئيسه اتاق بازرگاني تهران با تأکيد بر نبود مديريت تأثيرگذار در اقتصاد گفت: مديريت ناکارآمد نيز سهم بسيار بالايي در عقب‌ماندگي اقتصادي دارد و بايد با جبران اين مسئله، عقب‌ماندگي و رشد منفي اقتصادي را پوشش دهيم.
وي همچنين در خصوص مزاياي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي نيز تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي يا همان اقتصاد درون‌زا، فعاليت‌هاي مفيدي را براي اقتصاد رقم مي‌زند که در قالب آن، مي‌توانيم با خروج از رکود به رشد و بالندگي قابل‌توجهي برسيم.
وي افزود: توجه به ظرفيت‌هاي کشور، ما را از بُن‌بست تحريم خارج مي‌کند و موقعيتي خارق‌العاده‌اي را براي اقتصاد کشور فراهم مي‌سازد تا با ذهن آرام و بدون درگيري با مشکلات توليدي، در مسير اقتصاد مقاومتي حرکت کنيم.
وي در پايان گفت: بي‌شک مهم‌ترين راه برون‌رفت از رکود و کاهش نرخ تورم، رونق توليد است؛ به‌واسطه همين رونق، دولت مي‌تواند رکود افسارگسيخته را در اختيار خود بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن