تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804114181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقایقی جدید از پرونده اسیدپاشی اصفهان/مظنون اصلی در حال بازجویی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حقایقی جدید از پرونده اسیدپاشی اصفهان/مظنون اصلی در حال بازجویی است
حقایقی جدید از پرونده اسیدپاشی اصفهان به دست آمده و مظنون اصلی این پرونده که سارق سرقتهای سریالی اصفهان نیز بوده، در حال بازجویی است.
به گزارش نامه نیوز، حسین عباس علیزاده  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با اقداماتی که پس از حدود یک سال از اسیدپاشی اصفهان، در ارتباط با قربانیان انجام شده است با بیان اینکه وکالت سه نفر از 4 مصدوم حوادث اسیدپاشی اصفهان را برعهده دارد، اظهار داشت: سمیه مسماریان، مینا آزاده، سهیلا جورکش و مرضیه ابراهیمی بانوانی بودند که در فاصله حدود یک ماه مورد هجوم وحشیانه شخصی ناشناس واقع شدند.

وی با بیان اینکه نخستین اسیدپاشی اصفهان در تاریخ 15 شهریورماه 93 و آخرین مورد 23 مهرماه بوده است، تاکید کرد: از آن تاریخ تمامی دستگاه های اجرایی استان خالصانه وارد عمل شدند و در این راستا به عنوان فردی که در طول این مدت در جریان کامل اقدامات مسئولان مربوطه بوده‌ام از تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت اطلاعات، پلیس اداره آگاهی و زحمات و دستورات اکید دادستان و خدمات بی چشمداشت بازپرس شعبه تشکر می کنم.

وکیل پرونده اسیدپاشی اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به خشونت رخ داده در حوادث اسیدپاشی اصفهان نسبت به جامعه زنان وظیفه پیگیری این پرونده را جزو وظایف خود می دانستم، ابراز داشت: قوه قضائیه و شورای تامین استان، با حمایت وزارت اطلاعات و بازپرس محترم تدابیری انددیشیدند تا مبلغی به عنوان مساعده و کمک به این افراد پرداخت شود که این موضوع در شورای تامین استان در حال طی مراحل نهایی است.

وی در ارتباط با افراد دستگیر شده در ارتباط با این پرونده و اینکه آیا حقایقی جدید در این ارتباط به دست آمده است، ابراز داشت: از ابتدای شروع این پرونده اقدامات قضایی، امنیتی مختلفی انجام و پلیس در این ارتباط بسیار حرفه‌ای عمل کرد و با بررسی های موشکافانه و دقیق چند نفری در این ارتباط دستگیر شدند و متهمان شناسایی شده در بازه های زمانی متفاوت بازجویی شده و یا در حال بازجویی هستند.

علیزاده با بیان اینکه از جمله افراد دستگیر شده کسانی هستند که خشونت بر علیه زنان برای آنان امری عادی بوده است، تصریح کرد: اکنون فردی در حال بازجویی است که که به ظن قوی متهم اصلی حادثه است اما در نهایت امر باید پلیس این موضوع را اعلام کند و نمی توان با اطمینان 100 درصد وی را اسیدپاش اصفهان معرفی کرد.

وی اضافه کرد: این فرد پیش از این علاوه بر ارتکاب جرم‌های مختلف، جرائم بسیاری نیز در ارتباط با خشونت نسبت به زنان داشته است و با توجه به شواهد امر  از جمله اینکه مشخصات فرد دستگیر شده با اقدامات صورت گرفته در خصوص اسیدپاشی مطابقت دارد، ظن قوی مقامات کشور این است که به احتمال قوی، وی متهم اسیدپاشی اصفهان باشد.

وکیل پرونده اسیدپاشی اصفهان بیان داشت: همچنین چندی پیش پلیس اصفهان در ارتباط با اینکه متهمی در ارتباط با اسیدپاشی اصفهان دستگیر شده که سارق سرقت های سریالی اصفهان است خبر داد که فرد در حال بازجویی به عنوان مظنون اصلی، همان سارق سرقت های سریالی است.

مواجهه حضوری تک تک قربانیان اسیدپاشی اصفهان با فرد مظنون

وی با اعلام اینکه هم اکنون مواجهه حضوری تک تک قربانیان حادثه اسیدپاشی برای شناسایی این شخص در حال انجام است، بیان داشت: هرکدام از چهار قربانی حادثه اسیدپاشی اصفهان تا حدودی شخص اسیدپاش را دیده اند به گونه ای که یک نفر به شکل کامل، دیگری در یک نظر و فرد دیگر تنها صدای وی راشنیده است و از این رو شناسایی وی تا حدودی زمان بر است.

علیزاده اضافه کرد: بر این اساس امیدوارم با همت قوه قضائیه، بازپرس و دادستان و هدایت سربازان گمنام اطلاعات و زحمتهای پلیس آگاهی شخص موردنظر دقیقا شناسایی شده و هرچه سریع تر به سزای عمل خود برسد.

گفتنی است چندی پیش رئیس پلیس آگاهی کشور در همایش روسای پلیس آگاهی کشور اعلام کرد که مظنون اصلی اسیدپاشی اصفهان که سارق سرقتهای سریالی نیز بوده دستگیر شده است که در این راستا وکیل پرونده اسیدپاشی اصفهان نیز این مطلب را مورد تایید قرار داد.


منبع: خبرآنلاین


۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن