تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان عنوان کرد برخورد با افراد خاطی در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان عنوان کرد
برخورد با افراد خاطی در انتخابات
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه با افرادی که در عرصه نمایندگی مجلس حضور یابند حمایت می‌کنیم، گفت: به کسی اجازه تخطی از قانون را نمی‌دهیم و برخورد می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: برخورد با افراد خاطی در انتخابات



به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، علی اکبرپراوزان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع معارفه معاون فرماندار این شهرستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ایثار و فداکاری از برکات ماه مبارک رمضان است.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه ماه رمضان تنها یک ماه برای انسان‌ها نیست، افزود: اعمال نیک ماه مبارک رمضان توشه‌ای برای آخرت بشر است. 
وی افزود: افرادی که این همت را در خود می‌بینند در عرصه نمایندگی مجلس حضور یابند از آنها حمایت می‌کنیم و این حرکت عظمت فرد را نشان می‌دهد اما به کسی اجازه تخطی از قانون را نمی‌دهیم.
پوراوزان با تاکید بر اینکه هیچ هیئت اجرایی نباید غیر از قانون عمل کند، اضافه کرد: کسانی که به دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند به کشور و مردم ظلم می‌کنند.
وی تغییر و تحولات افراد را در دولت امری طبیعی دانست و گفت: مسئولان باید همسو با دولت و همراه نماینده در شهرستان باشند.
فرماندار رضوانشهر نیز در نشست مذکور با تبریک حلول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان رضوانشهر باید از هرگونه شائبه به‌دور باشند.
حمیدرضا امام‌پناهی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا از فرد خاصی در انتخابات حمایت نکنند و افزود: با مدیرانی که از امکانات دولتی برای اشخاص بهره‌برداری کنند برخورد قانونی می‌شود.
وی مسئولان را امانتدار مردم خواند و خاطرنشان کرد: وظیفه ما مشارکت حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات است و این حمایت از ولایت و رهبری سند افتخار ملت ایران است.
به گزارش فارس، در مراسم مذکور از تلاش سیاوش عاشورزاده معاون سیاسی‌ ـ‌ اجتماعی فرماندار رضوانشهر قدردانی و ابراهیم چراغی به سمت معاون جدید این حوزه معرفی شد. انتهای پیام/2300/ج۳۰

94/03/28 - 16:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن