تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798559941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثير طرح وام مسکن و کالاهاي خرد بر خروج از رکود/طرح بزرگ دولت براي جلوگيري از فرار مالياتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱ب.ظ)
طيب خبر داد: تاثير طرح وام مسکن و کالاهاي خرد بر خروج از رکود/طرح بزرگ دولت براي جلوگيري از فرار مالياتي موج - وزير امور اقتصاد گفت: بدون شک طرح وام مسکن و کالاهاي خرد مورد تاييد ما بوده و تاثير زيادي براي خروج از رکود خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصاد و دارايي، امروز (چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد مثبت اقتصادي کشور در سال گذشته اظهار کرد: در جلسه امروز دولت بانک مرکزي گزارشي ارايه داد که طبق آن رشد اقتصادي کشور 3 واحد درصد اعلام شده است.
وي ادامه داد: رشد مثبت اعلام شده براي چهارمين فصل متوالي بوده و اين در حالي است که در 8 فصل متوالي کشور از رشد منفي برخوردار بوده است. با اين حال اين رشد 3 درصدي ايده‌ال ما نبوده اما پس از يک دوره متوالي طولاني يک دستاورد خوب است
وزير اقتصاد در پاسخ به سوالي درباره وام‌هاي مسکن و وام کالاهاي خرد، گفت: مصوبه شوراي پول و اعتبار جديدا ابلاغ شده و بانک‌ها در حال برنامه‌ريزي براي اجراي اين مصوبه هستند و ما هم بر اجراي اين مصوبه تاکيد داريم، زيرا اين طرح در خروج از رکود بسيار تاثيرگذار است. ما مي‌خواهيم تقاضاهاي موثري در اين حوزه‌ها شکل بگيرد.
طيب‌نيا درباره ايجاد پليس اقتصادي در کشور گفت: هنوز به جمع‌بندي روشني نرسيده‌ام، اما تشکيل يک شاخه تخصصي از پليس براي پيگيري مسائل اقتصادي مورد تاييد است، اما درباره ساختار سازماني آن در حال بررسي هستيم.
وي درباره تخلف بانک‌ها در زمينه نرخ سود بانکي، اظهار داشت: بانک‌هاي دولتي و آن بانک‌هايي که تحت نظارت بانک مرکزي هستند مورد رسيدگي بوده و ما خبري از انحراف سيستماتيک از مصوبه دولت در اين بانک‌ها نداريم. موردي هم اگر بوده بانک مرکزي به آن رسيدگي کرده و به هيئت انتظامي بانک‌ها ارجاع داده است. به هر حال ما با متخلفان بانکي در اين حوزه برخورد قاطع مي‌کنيم.
وزير اقتصاد دولت يازدهم با تاکيد بر اين که دولت به دنبال ارتقاي سطح بازار سرمايه در تامين مالي است، تصريح کرد: ما دنبال اصلاح بازارهاي مالي هستيم و اصلاح ساختاري در اين زمينه از برنامه‌هاي دولت است.
طيب‌نيا در بخش ديگري ازسخنانش درباره فرار مالياتي در کشور، گفت: فرار مالياتي در کشور زياد است، اما نبايد نهاد خاصي را مسوول آن بدانيم. ما هم فرار مالياتي داريم و هم اجتناب مالياتي که اين دو مفهوم با هم متفاوتند. براي جلوگيري از فرار مالياتي طرح بزرگي در وزارت اقتصاد در حال اجراست. در چارچوب اين طرح اصلاحات نهادي و روشي اعمال مي‌شود.
وي ادامه داد: در اين زمينه سيستم الکترونيکي فعال شده و تمام عمليات تشخيص و وصول ماليات در قالب نرم‌افزار يکپارچه و الکترونيکي انجام مي‌شود و سامانه اطلاعات اقتصادي موديان ايجاد شده و تمام اطلاعات آنها در اين سامانه متمرکز مي‌شود.
وزير اقتصاد درباره ماليات پزشکان، گفت: پزشکان معتقدند که ماليات آنها براساس قوانين تنظيم شود. ما جلساتي را با نظام پزشکي و وزير بهداشت داشته‌ايم و به دنبال اخذ ماليات پزشکان همانند ساير صنوف هستيم.
طيب‌نيا درباره صندوق فروش، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده تا استفاده از ماشين فروش را عملياتي کند. با اين حال چون در اين قانون ضمانت اجرايي کافي ديده نشده، اجراي اين قانون توفيق کافي نداشته است.
وي خاطرنشان کرد: پس ما لايحه جديدي را تهيه کرده و به هيأت وزيران تقديم کرديم و سعي شده ساختاري را پيش‌بيني کنيم که در آن همه واحدهاي فروش به ماشين‌فروش مجهز شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن