تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدواریم در برگزاری تورهای گردشگری از حقوق مردم دفاع کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سلطانی‎فر در جمع خبرنگاران:
امیدواریم در برگزاری تورهای گردشگری از حقوق مردم دفاع کنیم
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در برگزاری تورها از حقوق مردم دفاع کنیم، گفت: تذکرهای صریح و روشنی به تورهای متخلف داده‎ایم که کارگروهی به طور مستمر این مسئله را پیگیری می‌کند.

امیدواریم در برگزاری تورهای گردشگری از حقوق مردم دفاع کنیم
به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد با آژانس‌هایی که تورهای گردشگری غیرمجاز ارایه می‌دهند، گفت: مسئولان این مسأله را پیگیری می‌کنند و به تخلفاتی که مربوط به تورهایی که به مقصد برخی از کشورها می‌روند رسیدگی می‌کنند. چرا که در این تورها تخلفات زیادی می‌شود و حقوق مردم تضییع می‌‌شود.


وی با بیان اینکه پیش از این تذکر صریح و روشنی به تورهای متخلف داده‌ایم، تصریح کرد: تعدادی اقدامات خود را اصلاح کردند و تعدادی اصلاح نکرده‌اند و کارگروهی که مسئول است به صورت مستمر شکایات مردمی را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.


سلطانی‌فر تصریح کرد: دیروز هم در جلسه‌ای که با مسئولین دفاتر خدمات مسافربری داشتیم آنها هم به ما قول دادند که پیگیری‎های لازم را مجددا انجام می‌دهند امیدواریم بتوانیم در برگزاری تورها از حقوق مردم دفاع کنیم.


سلطانی‎فر گفت: الان تمرکز بیشتر ما بر روی جذب گردشگر خارجی است که بتوانیم در سال آینده تراز گردشگری را بین 3 تا 5 افزایش دهیم نزدیک به 5 میلیون و 100 هزار گردشگر سال گذشته داشتیم که امیدواریم سال به سال افزایش پیدا کند. با توجه به جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی مذهبی کشورمان امید داریم که بتوانیم گردشگری سلامت را ارتقا دهیم.


انتهای پیام/






۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن