تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793506468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر نقدی در رابطه با جیب خالی مردم/ فرامین پیامکی دولتی ها به مجلسی ها / لیست اهالی فتنه در جیب حبیبی/ انصار حزب‌الله: امیدواریم مجبور نشویم جلوتر برویم/ مخاطب تندترین اظهارات هاشمی در چند سال اخیر کیست؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نظر نقدی در رابطه با جیب خالی مردم/ فرامین پیامکی دولتی ها به مجلسی ها / لیست اهالی فتنه در جیب حبیبی/ انصار حزب‌الله: امیدواریم مجبور نشویم جلوتر برویم/ مخاطب تندترین اظهارات هاشمی در چند سال اخیر کیست؟
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند«ادعای مصلحی در رابطه با توطئه بزرگ داخلی»،« پیش بینی شیخ قدرت از آینده سیاسی ناطق»،« رحیمی شایعات عینکی را تکذیب کرد»،« انتقاد یک امام جمعه از تعداد مهندسان زن»،« حضور مشاور وزیر روحانی در همایش جداشده‌های از احمدی‌نژاد» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ - 16 June 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
ادعای مصلحی در رابطه با توطئه بزرگ داخلی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام مهدی مطلبی از راویان دفاع مقدس و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در امامزاده خاتون باغ فیض برگزار شد،‌با اشاره به مجاهدت‌های فرهنگی این طلبه بسیجی گفت: رهبری در عین حالی که تأکید می‌کنند مذاکرات باید با قوت دنبال شود و اعضای تیم مذاکره‌کننده مردان این نظام هستند ولی تأکید دارند که باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد و بودجه مذاکره‌کنندگان به داخل باشد. وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد:‌ من به عنوان کسی که در دوره‌ای مسئولیت داشته‌ام و از برخی اخبار پشت پرده مطلع هستم تأکید می‌کنم که نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی از سوی رهبر انقلاب یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد چون همه تلاش استکبار این است که کشور را دوقطبی کند.
نظر نقدی در رایطه با جیب خالی مردم سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دومین سالگرد راه‌اندازی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج اظهار داشت: برخی عظمت این ملت را درک نمی‌کنند و فکر می‌کنند اگر مردم جیبشان خالی شد در برابر استکبار کرنش می‌کنند.سردار نقدی تأکید کرد: غواصان با دستان بسته در مقابل دشمن ایستادند و ذلت را نپذیرفتند و امروز آمده‌اند تا ببینند مردم ما با دستان باز چطور با دشمنان مقابله می‌کنند.وی تصریح کرد: البته ملت ایران بارها ثابت کرده است که همواره ادامه دهنده راه شهدا بوده و است.
موج استفعای مدیران کل آموزش و پرورش جواد لعل‌محمدی عضو کانون صنفی معلمان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این روزها استفاده ابزاری از موقعیت‌ها امری شایع و حتی مرسوم شده است و آموزش و پرورش هم به عنوان یکی از موثرترین این ابزار، دست خوش این مسئله قرار می‌گیرد.وی تصریح کرد: در حالی که از عمر دولت اعتدال تنها 2 سالی می‌گذرد و این روزها شاهد استعفای مدیران برخی از استان‌ها از جمله در استان خراسان رضوی و شمالی و آذربایجان و ... برای حضور در انتخابات مجلس هستیم.عضو کانون صنفی معلمان ایران ادامه داد: این نوع برخوردها و استعفاهای نابهنگام آقایان نشان از عدم اتکا به تعهدات داده شده است. لعل‌محمدی با اشاره به اینکه این استعفاها عدم رضایت بسیاری از فرهنگیان را در پی داشته است، افزود: آنچه در این میان رنج‌آورتر است، تلاش بی‌دریغ برخی از این دوستان برای انتصاب مدیران جدید است . بنده به یکی از آنها عرض کردم، اگر خود به تعهدات پایبند نیستید و بر خلاف تعهدات داده شده می خواهید بروید. حداقل اجازه بدهید؛ برای انتصابات جدید، بدنه فرهنگیان تصمیم بگیرند.وی همچنین با تاکید براینکه ای کاش؛ وزیر استعفای هیچ کدام از مدیران را نپذیرد، چرا که ایشان بیش از دیگران به این نوع استفاده‌های ابزاری واقف هستند، خاطرنشان کرد: اگر این وزارتخانه را به همین سبک و سیاق پیش ببرند این درخت سایه گستر نخواهد شد.
پیش بینی شیخ قدرت از آینده سیاسی ناطق حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد امکان ورود ناطق نوری به عرصه انتخابات مجلس دهم به خبرنگارنامه نیوز گفت: تا آن اندازه‌ای که من از آقای ناطق نوری شناخت دارم باید بگویم وی در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند و از فرد و یا جریان خاصی هم حمایت نمی کند.نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناطق نوری شخصیت ملی خود را حفظ می کند و خارج از حزب و جناح‌ها سعی می‌کند یک موضع مستقل داشته باشد، تصریح کرد: وی به عنوان یک سیاستمدار کهنه کار در فضای سیاسی کشور محسوب می‌شود اما با توجه به شرایط و با حفظ وجه روحانی و علمی‌اش تلاش می‌کند که بی طرفی‌اش را حفظ کند.علیخانی بیان کرد: ناطق حتی در سخرانی که اخیرا داشت تاکید که عضو هیچ حزبی نبوده‌ام و نمی‌شوم ولی در کنار این موضع صریح، از تشکیل احزب حمایت کرده است و رویه حمایتی از احزاب دارد، زیرا ایشان دوست دارد کشور حزبی اداراه شود.وی با بیان اینکه ناطق در انتخابات مجلس نه از اصولگرایان و نه از اعتدالیون و نه از شخص خاصی به صورت مستقیم حمایت نمی‌کند، گفت: اقای ناطق نوری سخنانش را صریح می زند و قطعا در آینده نزدیک همه مسائل روشن می‌شود.
40 میلیون بشکه نفت ایران روی آب

خبرگزاری رويترز گزارش داده که ايران ۴۰ ميليون بشکه نفت بر روی نفت‌کش‌های عظيم لنگر انداخته در خليج فارس ذخيره کرده و در حال آماده شدن برای افزايش صادرات نفت خود پس از لغو تحريم‌ها است. در این گزارش رویترز که روز ۲۵ خرداد منتشر شده است آمده که ايران حجم عظيمی از نفت خود را در نفت‌کش‌های آماده در سواحل‌اش ذخيره کرده است که بيشتر اين نفت‌کش‌ها متعلق به شرکت ملی نفتکش ايران است. اين شرکت هنوز هم در فهرست تحريم‌های اروپا و آمريکا قرار دارد.



رسانه ملی مزخرفات آمریکایی را پخش نکند!

سخنگوی دولت گفت: ممکن است یک نفر مقام آمریکایی یک حرف مزخرفی بزند اما این نباید در رسانه ملی منتشر شود.محمد باقر نوبخت در همایش دومین سالگرد انتخابات خرداد ماه ۹۲ که در محل تالار انتظار  شهر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه به انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رئیس جمهور و همکاران او کماکان بر عهد خود با مردم پایبند هستند.نوبخت با اشاره به اظهارات طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته ای گفت: آن ها یک نگرانی هایی دارند و می گویند که نکند ایران از انرژی سلاح تولید کند اما این دقیقا چیزی است که ما قبول نداریم.وی گفت: برخی از رسانه ها تنها بمباران ناامیدی و یاس می کنند.




فرامین پیامکی دولتی ها به مجلسی ها

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس ر گفتگو با خبرنگار نما درباره ارسال پیامک به نمایندگان در زمان رای گیری در مجلس افزود : این مسئله امر عادی است وزارتخانه ها در زمان بررسی طرح ها و لوایح در مجلس چون ذینفع هستند فعال می شوند این رایزینی ها هم به دو شکل است یک حضوری است و یا به شکل ارسال پیامک که نمونه های آن هم الان در گوشی من وجود دارد.محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در گفتگو با خبرنگار نما درباره ارسال پیامک به نمایندگان در زمان رای گیری در مجلس گفت : روزانه حدود 300 پیامک برای من می آید که آنها دو بخش است یک بخش پیامک های خبری است و یک بخش هم پیامک های از طرف سازمانها و نهادهای مرتبط با برخی وزارتخانه ها و سازمانها که عمدتا درباره طرح ها و لوایحی که در مجلس در حال بررسی است آنها عمدتا 2 درخواست دارند یک گروه خواستار دادن رای موافق هستند و یک گروه خواهان مخالفت با طرح یا لایحه مذکورهستند ، به نظر می رسد این پیامک ها از سوی برخی سازمانها و وزارتخانه ها پشتیبانی می شود که می خواهند نظر و رای نماینده ها را تغییر دهند.


 رحیمی شایعات عینکی را تکذیب کرد

در پی انتشار تصاویر حضور محمدرضا رحیمی در مراسم تشییع و تدفین مرحومه لطبفه عرفانی، همسر وی و طرح گمانه هایی در برخی سایتها و شبکه های اجتماعی در خصوص دلیل استفاده از عینک آفتابی، محمدرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار دولت بهار، شایعات منتشره را بشدت تکذیب و اعلام کرد به دلیل عمل جراحی چشم و درمان آب مروارید، به توصیه پزشک معالج از عینک آفتابی استفاده کرده است. وی تصریح کرد به دلیل عارضه آب مروارید چشم و به تشخیص پزشکان با مرخصی استعلاجی وی موافقت شده و سپس عمل جراحی صورت گرفته است.



انتقاد نماینده سابق از «ننه من غریبم» ابتکار

به گزارش پارسینه، اکبر اعلمی نماینده سابق مجلس در مطلبی به انتقاد شدید از سخنان معصومه ابتکار پرداخت و نوشت: خبرگزاری دولتی ایرنا، چندی پیش اعلام کرد در اثر سوار شدن اضافه بر ظرفیت، قایق حامل رییس سازمان محیط زیست قبل از حرکت در تالاب هورالعظیم واژگون و بلافاصله تعویض انجام و قایق بهتری جایگزین آن شد، بدون اینکه برای خانم ابتکار مشکلی به وجود آید.(ایرنا 94/3/19)اما خانم ابتکار که هنوز از کارنامه قابل قبولی در حفظ محیط زیست برخوردار نشده، در مقام بهره برداری تبلیغاتی از این رویداد ساده که ناشی از بی مبالاتی او و همراهانش بوده برآمده و ضمن اشاره به این حادثه مدعی شده است: «نزدیک بود به خاطر این دریاچه و محیط زیست جان خود و همکارانم را از دست بدهیم و این به این معناست که ما تا پای جان برای کشور و محیط زیست ایستادگی خواهیم کرد»!!درواقع این روش های نخ نما شده قبلا هم توسط برخی اشخاص آزموده شده اما نتیجه عکس داده است.نظر به اینکه خانم معصومه ابتکار خود را اصلاح طلب می خوانند، به اعتبار «حسنات الابرار، سیئات المقربین» از ایشان انتظار می رود بجای سیاست زدگی و تکرار رفتارهای پوپولیستی از جنس رفتارهای رئیس دولت پاکدست و ننه من غریبم درآوردن‌هائی از این دست، قبل از سوار شدن بر قایق، نحست احتیاطات لازم و ظرفیت قایق را در نظر بگیرند تا قایقشان بی جهت واژگون نشود، آنگاه عزم خود را جزم و ایستادگی و مقاومت خویش را صادقانه صرف رفع آلودگی محیط زیست، مقابله با ریزگردهای خوزستان که 22 استان دیگر را نیز تهدید می کند و همچنین جلوگیری از خشک شدن دریاچه های؛ ارومیه، هامون، بختگان، مهارلو، پریشان، کافتر و تالاب هائی نظیر هورالعظیم نمایند، جان دادن برای محیط زیست پیش‌کش!
این درحالی است که چندی پیش خانم ابتکار چند روز پیش در صفحه تویتر خود پست زیر را عیناً منتشر کرده است.

سه شنبه


انتقاد یک امام جمعه از تعداد مهندسان زن نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با معاون حقوقی رییس جمهور دولت را به عنوان پدر ملت خطاب کرده و گفته: اگر دولت دلسوز مردم نباشد و بی تدبیر عمل کند، مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی به وجود می آید که مانند آتش زیر خاکستر در آینده خطرناک خواهد بود.آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشته: دانشگاه ها به تعداد زیاد دانشجوی خانم در رشته حقوق پذیرش می کنند که پس از فارغ التحصیلی هیچ فرصت شغلی مناسبی برای آن ها تعریف نکرده اند و همین امر موجبات نارضایتی مردم از دولت ها و نظام را فراهم می کند. در اصفهان اگر امروز خانمی بخواهد برای سونوگرافی به دکتر خانم مراجعه کند، با مشکل روبرو می شود در حالی که تعداد زیادی از خانم ها مهندس معدن و راه و غیره هستند. وی بر اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها اعتراض کرد و گفت: در ابتدای انقلاب، هم از نظر زیر ساخت و هم از نظر نیروی انسانی کمبود داشتیم اما الان و پس از گذشت بیش از 35 سال از انقلاب این نوع اداره دانشگاه ها شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.
لیست اهالی فتنه در جیب حبیبی محمدنبی حبیبی دبیرکل موتلفه در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه بسیاری از فتنه‌گران دارای پست‌های دولتی شدند گفته: اگر دولت لیست فتنه‌گران را درخواست کند حاضریم آن را ارائه کنیم.
باد آنفلوآنزای مرغی را از پاکستان به گلستان رساند! محمد یوسفی دبیر انجمن مرغ داران کشور با تایید شیوع آنفلوآنزای مرغی در شمال کشور گفته: این بیماری از سمت پاکستان و از طریق وزش باد‌های شدید به مناطقی از گلستان و مازندران آمده اما کنترل شده است.
مخاطب تندترین اظهارات هاشمی در چند سال اخیر کیست؟ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار در مرکز دایره المعارف اسلامی و در مراسم رونمایی مجموعه تاریخ جامع ایران از برخی اظهارنظر ها درباره بی تاثیر بودن تحریم ها انتقاد کرد و گفت:: در زمان جاهلیت پیامبرش می فرماید اگر علم در ثریا باشد فارس ها آن را بیرون می کشند اما برخی باز حرف های عجیبی می زنند که ما خودمان هستیم و تحریم ها به نفع ما است. تحریم ها پدر مردم را درآورده چطور به نفع ما است؟... عده ای تحریم و غیرتحریم در زندگی شان اثر ندارد خب در کارهایشان اثر می گذارد؛ اما تحریم استخوان طبقه مزد بگیر کشور را که اکثریت کشور هستند می پوساند و زندگی ها سخت شده است.. این عده معدود تریبون دارند و حرف هایی هم می زنند اما انسان های فرهیخته و دانشمند مقداری ملاحظه می کنند و محافظه کاری دارند. این سخنان ظاهرا واکنش به اظهارات اخیر آیت‌الله صدیقی در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی و قیام خونین 15 خرداد در مسجد سید اصفهان است که گفته بود: شکسته شدن تحریم‌های بیرونی و ایجاد تحریم‌های داخلی ذلت بیشتری برای کشور دارد، جنگ برای ما یک نعمت بود و تحریم‌ها نیز یک نعمت برای ما محسوب می‌شود، متأسفانه رفع تحریم ها نه تنها سازنده نیست بلکه موجب افزایش اسراف و اشرافی گری و ورود اجناس و کالاهای لوکس به داخل کشور می شود.
حضور مشاور وزیر روحانی در همایش جداشده‌های از احمدی‌نژاد حمید شاه‌آبادی مشاور علی حنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در همایش مدیران دولت احمدی‌نژاد ( همایش جبهه یکتا) که اخیرا برگزار شده، حضور پیدا کرده است.








جن‌گیری و رمالی و چهارساله بودن دولت روحانی صالحی‌امیری رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی و از نزدیکان رئیس‌جمهور گفته: پیشگویی‌ درباره چهارساله بودن دولت روحانی شبیه «رمالی» و «جن‌گیری» است. كسانی كه از هم اكنون به چنین مسائلی می‌اندیشند آگاه باشند كه مردم در بزنگاه‌های مهم و حساس به خوبی تصمیم مناسب و آگاهانه را خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد كسانی كه به فكر منافع شخصی و گروهی خود هستند بر كشور مدیریت كنند. همواره و در بزنگاه‌های سیاسی صندوق آرا و درایت و درك بالای مردم سرنوشت كشور را رقم زده نه كسانی كه در بلندی ایستاده و بلندگو به دست گرفته‌اند و برخلاف منافع مردم فریاد می‌زنند. من معتقدم تندروها در اقلیت قرار دارند اما بلندگو به دست گرفته‌اند و در ارتفاع بلند در حال فریاد زدن هستند. به همین دلیل هم برخی صدای آنها را بلند می‌شنوند.همچنین صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گفت و گو با فارس بیان داشت، آخرین آماری را که از طریق مراکز افکارسنجی صورت گرفته بود حکایت از این دارد که بیش از 70 درصد از مردم نسبت به عملکرد کلی دولت و بیش از 90 درصد مردم از عملکرد سیاست خارجی دولت رضایت دارند.

حساب اوباما از آمریکا جداست بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و معاون علی‌اکبر صالحی در وزارت خارجه دولت دهم در مراسم رونمایی از کتاب «از سعدآباد تا لوزان» در فرهنگسرای رسانه با بیان اینکه نویسنده کتاب به درستی بین اوباما و حاکمیت آمریکا تفاوت قائل بوده است، گفته: باید حساب اوباما را از کل نظام آمریکا جدا کرد، با اینکه تلاش ندارم اوباما را تطهیر کنم زیرا به دنبال باز کردن پیچ و مهره صنایع هسته‌ای ایران بوده، اما باید این را دانست که مواضع اوباما با مواضع کلیت نظام آمریکا متفاوت است.
انصار حزب‌الله: امیدواریم مجبور نشویم جلوتر برویم! نصار حزب الله تهران ، با فراخوان اعضاء خود اولين جلسه توجيهي براي حضور در ورزشگاه آزادي ۱۲ هزار نفري را برگزار نمود. در اين جلسه كه روز دوشنبه مورخ ۲۵ خرداد ماه سال جاري در حسينيه دفتر مركزي انصارحزب‌الله برگزار شد، عبدالحميد محتشم دبيركل انصارحزب‌الله با استناد به اظهارات فرمانده محترم ناجا كه اعلام كرده جلوگيري از ورود زنان به ورزشگاه‌ها وظيفه ذاتي و شرعي نيروي انتظامي است گفته: اراده گروه‌هاي مختلف حزب الله بر اين است تا در روز موعود در مقابل ورزشگاه آزادي حضور بازدارنده خود را اعلام كند، چرا كه هنوز ابطال آئين نامه خلاف شرع در وزارت كشور اعلام نشده و البته سابقه نشان داده كه در صورت تعلل و غفلت ممكن است طرف مقابل اقدام خود را انجام دهد. هر چند در صورت تغيير رويه احتمالي مسئولين در لحظات آخر نيروهاي حزب الله وظيفه خود مي دانند كه با تمام مقدورات ممكن از ورود زنان به ورزشگاه ها جلوگيري كنند اما براساس قواعد فعلي اميد است حضور حزب‌الله در ورزشگاه آزادي در حد همراهي با نيروهاي انتظامي به عنوان ناظر بر روند مقابله با ورود زنان به ورزشگاه‌ها باشد.
بلاتکلیفی یاران سابق احمدی نژاد در حالی که اولین نشست سراسری جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) روز گذشته برگزار شد، از همین ابتدای کار شکاف و تناقض در کنش های سیاسی و سخنان اعضای این جبهه مشاهده میشود.بر این اساس که محمدمهدی زاهدی در مورد حضور این جبهه در انتخابات مجلس گفته است: ما با همه صحبت خواهیم کرد درباره حضور اعضای هیأت مؤسس این تشکل برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس. بالاخره برخی از آنها نماینده هستند و برخی قبلا نماینده بوده‌اند اما صحبت در این باره فعلا زود است.وی تاکید کرده: با توجه به تاکید آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مبنی بر اینکه این جریان در انتخابات حضور داشته باشد، ما نیز حتما این را در دستور کار قرار خواهیم داد.اما از آن سوی زریبافان عضو دیگر هیئت موسس این جبهه در گفتگو با تسنیم گفته است: جبهه یکتا برای انتخابات ایجاد نشده است و برای کار گفتمانی و عملیاتی کردن گفتمان انقلاب، امام (ره) و رهبری تشکیل شده است.
وی ادامه داد: جبهه یکتا باید به انتخابات، کارهای سیاسی و اجرایی کشور کمک کند نه اینکه در انتخابات فقط بخواهد لیست بدهد. تشکل یکتا در انتخابات به جریان‌های ارزشی کشور کمک می‌کند و لیست نمی‌دهد. عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در خصوص اخباری مبنی بر احتمال کاندیداتوری اعضای هیئت مؤسس جبهه یکتا به ‌صورت حقیقی افزود: ما قصد دادن لیست در انتخابات را نداریم و اگر کسی بخواهد از این جبهه کاندیدا شود، می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد؛ ولی اگر بخواهیم در بحث انتخابات کمک کنیم تلاش می‌کنیم که همسو، هم جهت و هم گرا با اصولگرایان حرکت کنیم و انشاءالله ساز جداگانه‌ای نزنیم
همچتین حسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور ایران، روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد فعالیت تشکل سیاسی موسوم به «یکتا» که از مدیران ارشد دولت پیشین ایران تشکیل شده را غیرقانونی اعلام کرد. مقیمی درباره این تشکل اظهار داشت که «تشکل سیاسی به نام یکتا از کمیسیون ماده احزاب هیچگونه مجوزی درخواست نکرده است بنابراین هرگونه فعالیت آنها خلاف قانون است و باید پاسخگو باشند.»وی در پاسخ به این پرسش که «این گروه سیاسی اعلام کرده در قالب جبهه فعالیت می‌کند و نیازی به مجوز ندارد» نیز گفت: «هرگونه فعالیت سیاسی افراد در قالب حزب، گروه و تشکل و با هر عنوان و نامی باید با دریافت مجوز باشد؛ از این رو تحرکاتی که این روزها با عنوان یکتا انجام شده خلاف قانون است و آنها باید پاسخگو باشند.»
وقتی به سیب زمینی میگفتند دیب دمینی من فعالیت سیاسی میکردم این بازیگر و کارگردان سینما در گفت وگوی تازه ای که با هفته نامه تماشاگران داشته هم درباره همکاری اش بادولت محمود احمدی نژادحرف زده است. وی در توضیح رابطه خود با دولت احمدی نژاد و حضور احمدی نژاد در پشت صحنه فیلم اش گفته: اطلاعات شما اشتباه است. نزدیکی به این می گویند که بنده حداقل سه ماهی یک مرتبه یک رابطه داشته باشم. من فقط یک بار در تنفیذ شرکت کردم و یک بار هم از طرف مجموعه تهیه کنندگانسینمای ایرانبا ایشان ملاقات داشتم.من حتی از این موضوع اطلاع نداشتم. فیلم من تهیه کننده داشته و نباید این چیزها به اسم من تمام شود. خیلی ها این مسئله را گفتند. بله من در دوره اول دولت، خیلی هم به ایشان احترام گذاشتم. برای اینکه دیدم تنها کسی است که به مردم محروم استان ها و شهرستان ها فکر می کند، تمام دولت ها شش دنگ حواسشان به جامعه شهری است و رأی را از جامعه شهری می خواستند، ولی ایشان در حاشیه رفتند و به دنبال رأی گشتند.وی گفته احتیاجی نیست این همه ما تو سروکله هم بزنیم؛ در جریان سال 88 حدفاصل میدان ونک تا سازمانصداوسیماسر کوچه ها سنگ ریخته بودند، برای چی بود؟ مگر من بچه ام یا خرم؟ آن زمانی که خیلی از این جوان ها به سیب زمینی می گفتند دیب دمینی یا هنوز به دنیا نیامده بودند، من فعالیت سیاسی می کردم و این چیزها را می فهمم

به جای زیارت مکه و عتبات ایران را آباد کنید صفحه اینستاگرام حضرت امام خمینی با انتشار تصویری مربوط به سخنان ایشان در روزنامه اطلاعات 27 سال 58 به نقل بخشی از این سخنان اما از صحیفه پرداخته: من مى‌خواهم از اشخاص كه براى زيارتها، براى مكه معظمه، براى مدينه منوره مى‌خواهند بروند لكن به طور استحباب مى‌خواهند بروند، من مى‌خواهم از آنها هم تقاضا كنم كه شما براى ثواب مى‌خواهيد برويد مكه مشرف بشويد، مى‌خواهيد برويد مدينه منوره، عتبات عاليات مشرف بشويد؛ امروز ثوابى بالاتر از اينكه به برادرهاى خودتان كمك كنيد [نيست‌] و اين سازندگى را همه با هم شروع كنيد كه ايران خودتان درست ساخته بشود، و برادرهاى خودتان نجات پيدا بكنند.
صحیفه امام، جلد8، صفحه 180
سه شنبه


استراتژی احمدی نژاد فشار از پایین است حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس در گفتگو با فرارو گفته است: به اعتقاد من احمدی‌نژاد هم مانند روسای جمهور اسبق ایران به سمت سازوکاری رفته است که در صحنه سیاست کشور کماکان حضورداشته باشد. او بعد از یک دوره سکوت اکنون در آستانه انتخابات مجلس شروع به فعالیت کرده و تیم سیاسی او نیز فعال خواهند بود. وی گفت: او همیشه فشار از پایین را در دستور کار داشته است. در دوره دوم ریاست جمهوری نیز همین کار را کرد و اکنون هم با تکیه‌بر نارضایتی‌های موجود از دولت کنونی و با توسل به برخی وعده‌های قدیمی خود مانند افزایش و توزیع عادلانه یارانه‌ها و ... سعی می‌کند که راه خود را ادامه دهد.فلاحت پیشه در پاسخ به اینکه آیا سیاست‌های پوپولیستی بار دیگر پیروز میدان خواهد شد یا خیر؟ گفت: در جامعه‌ای که مردم دچار مشکلات معیشتی باشند و دولت‌ها ساختاری عمل نکنند، زمینه پوپولیسم فراهم است و برخی چهره‌های سیاسی نیز روی آن حساب می‌کنند. روحانی نیز در برخی جاها همین‌طور عمل کرده است

جریان قوی در دولت به دنبال ترویج ابتذال و میانمایگی است فرزانه کرم‌پور (نویسنده) در گفتگو با ایلنا گفته: ادبیات و هنرِ ارزشمند باید از سوی رسانه‌ها به مردم شناسانده شود. در سینمای ایران شاهد ابتذال شدید هستیم. یک فیلم بی‌معنا و محتوا روی پرده‌ها می‌رود که به کسی یا جایی هم برخورنده نیست. مخاطبان این فیلم‌ها حتی اگر در تهران هم کم باشند در شهرستان‌ها زیادند. به نظرم؛ یک جریان بسیار قوی در دولت وجود دارد که میان‌مایگی و متوسط بودن و ابتذال را ترویج می‌دهد.
پلیس روی قانون را با پارچه سیاه پوشاند پلیس راهنمایی و رانندگی، تابلوهای "توقف ممنوع" در کنار ساختمان اداری خود را عملا از کار انداخت!به گزارش صراط، چند روزی است تابلوهای "توقف ممنوع" در کنار ساختمان اداری پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرک آزمایش با پارچه سیاه پوشیده شده است تا ماموران پلیس به راحتی بتوانند خودروهای خود را در این خیابان پارک کنند!گفته می شود پارکینگ پلیس راهور به دلیل عملیات عمرانی و خط کشی، تعطیل شده و از همین رو، مسئولان تصمیم گرفته اند تا ممنوعیت توقف در کنار اداره پلیس را برای خود لغو کنند!
سه شنبه


غصه زندگی هزار درد یکی از کاربران تابناک در بخش تماس با ما در خصوص آزمون استخدامی وزارت نیرو، توضیحاتی به این شرح داده است: همونطوری که مستحضرید وزارت نیرو اخیرا آزمون استخدام برگزار کرده.علی رغم اینکه از قبل تاریخ اعلام نتایج مشخص بود وهمه انتظار داشتن تا اول این هفته اعلام بشه،مکانیزمی تو سایت آزمون نیرو تهیه کردن که باید کد رهگیری وارد کنی تا بگه مشمول تطبیق مدارک هستین یانه.عملا هیچ اطلاع رسانی نمیکنن که این واسه چیه! و کسای خاصی ام مشمول این تطبیق مدارک شدن اکثرا کسایی که بصورت قراردادی الان تو وزارت نیرو مشغولن. وظاهرا همینها واسه مصاحبه خواسته میشن و بقیه مراحلو طی میکنن. یعنی این آزمون داره تبدیل به محملی میشه که کسایی که قبلا با آشنا و فامیل و رابطه تو سازمان و وزارت نیرو کارمیکردن رسمی شن. پیگیریهای من که منجر به نتیجه نشد لطفا اگه امکانش بود یه بررسی بکنین نزارین حق و ناحق شه.برادر من انقد الان آماده ست که امتحان فوق بده رتبه ی تک رقمی میاره ولی با این وضعیت احتمالا ردش میکنن.از سن استخدامشم داره میگذره شده غصه ی زندگیه هزار دردمون
تجمعی که مرگ یک کارگر را در پی داشت کاربر دیگر تابناک در تماس با ما در مورد تجمع اعتراضی کارگران شرکت معدنجو که صبح امروز برگزار شد و متاسفانه در طی آن یکی از کارگران نیز جان خود را از دست داد نوشت:صبح امروز حدود ۲۰۰ کارگر شرکت معدن‌جو شهرستان زرند در دوراهی محور زرند، راور و زرند، سی‌ریز بافق تجمع کردند.در پی این تجمع فرماندار، معاون فرماندار، معاون قضایی دادگستری، فرماندهان نظامی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع معترضان حضور یافتند و با صحبت کردن، قول پیگیری برای رفع مشکلات کارگران را دادند.

اما کارگران در پاسخ اظهار کردند: از این وعده‌های تو خالی زیاد شنیده‌ایم، چرا مسئولان این قدر بی‌تفاوت هستند، زن و بچه ما گرسنگی را تحمل کردند و ما از ابتدای امسال بیکار شدیم، تامین اجتماعی بیمه بیکاری را نمی‌پردازد و می‌گویند، شما زیاد هستید، چرا معدن را تعطیل کردند در حالی که بقیه معادن فعال هستند.این در حالی است که حدود دو کیلومتر کامیون‌های ترانزیتی در این محور متوقف شده‌اند، شرکت معدن‌جو با ۴۰۰ کارگر از ابتدای امسال تعطیل شده، این معدن در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب زرند قرار دارد


واکنش نوبخت به ادعای کاهش محبوبیت روحانی
 
نوبخت با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی، استقبال مردم از روحانی را در این سفر بی نظیر توصیف کرد محمدر پاسخ به سوالی در خصوص انشار یک نظرسنجی در هفته نامه صدا وابسته به حزب کارگزاران مبنی بر کاهش محبوبیت دولت گفت: این هفته نامه‌ای که خیلی هم نمی‌شناسمش بهتر است بیاید جواب خود را در کف خیابان ببیند؛ آمارهای ما مبین همراهی عواطف و اعتماد به دولت و شخص رئیس جمهور مانند همان ۲۴ خرداد ۹۲ است‎.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن