تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814591592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی: بسکتبال ایران می‌تواند المپیکی شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی:
بسکتبال ایران می‌تواند المپیکی شود
رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسکتبال ایران می‌تواند المپیکی شود گفت: به دنبال رسیدن به آرزوی دیرینه بسکتبال تبریز که صعود به لیگ برتر است، هستیم.

خبرگزاری فارس: بسکتبال ایران می‌تواند المپیکی شود



کریم پاداش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بسکتبال آذربایجان‌شرقی در چند سال گذشته روند رو به رشدی داشته و در رده‌های پایه نیز به موفقیت‌های بزرگی نیز دست یافته‌ایم.
وی گفت: در رده بزرگسالان نیز تیم بسکتبال مردان شهرداری تبریز در لیگ دسته اول دو بار در مرحله پلی‌آف از صعود به لیگ برتر بازماند که امیدواریم که امسال این طلسم شکسته شده و شاهد صعود این تیم به لیگ برتر بسکتبال کشور باشیم، ضمن اینکه تیم بانوان شهرداری تبریز نیز با موفقیت به این مهم دست یافته است.
قرار گرفتن ایران در جمع بزرگان آسیا نتیجه تلاش محشون است
رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی قرار گرفتن بسکتبال ایران در جمع بزرگان آسیا را نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش محمود محشون دانسته و عنوان کرد: در سال 1994 وقتی در بین چهار تیم اول بسکتبال آسیا قرار گرفتیم جشن و شادی کردیم، اما سال گذشته وقتی در بازی‌های آسیایی اینچوان برابر میزبان با اختلاف اندک بازی را واگذار کرده و به مدال نقره دست یافتیم، ناراحت شدیم و این نشان از پیشرفت بسکتبال ایران در آسیا دارد که فقط به قهرمانی فکر می‌کند.
وی افزود: امروز بسکتبال به همراه والیبال پرچمدار ورزش‌های تیم ایران در آسیا و جهان شده و امیدوارم همان اندازه که به والیبال توجه می‌شود، از بسکتبال هم حمایت شود و فراموش نکنیم بسکتبال زودتر از والیبال به مسابقات جهانی و المپیک راه یافته است.
پاداش با ابراز خرسندی از انتخاب مجدد محشون به ریاست فدراسیون بسکتبال کشور گفت: قطع به یقین برنامه‌ریزی این فدراسیون راه‌یابی بسکتبال به المپیک ریو برزیل و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا بوده و امیدواریم شاهد تداوم درخشش بلندقامتان شایسته ایران در رقابت‌های بین‌المللی باشیم.
انتهای پیام/60017/ع30

94/03/27 - 14:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن