تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812913043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش چين در توليد انرژي پاک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۷ق.ظ)
نقش چين در توليد انرژي پاک موج - مدير آژانس بين المللي انرژي، گفت: مردم طوري درباره چين فکر مي کنند که بيشتر يادآورد دهه هاي گذشته است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ماريا ون در هوون، مدير آژانس بين المللي انرژي گفت: تلاش چين براي سرمايه گذاري در توليد برق پاکيزه، مستحق شناسايي بيشتر از سوي جهانيان است.
مدير آژانس بين المللي انرژي، گفت: مردم طوري درباره چين فکر مي کنند که بيشتر يادآورد دهه هاي گذشته است.
ماريا ون در هوون گفت: چين اکنون بزرگترين بازار انرژي بادي در جهان است. چيني ها توليد برق از انرژي هاي تجديدپذير را که يک دهه قبل تقريبا صفر بود، اکنون به 25 درصد رسانده اند. اين ها علائم خيلي مهمي است از اينکه چين در حال حرکت در مسير صحيح است.
در همين حال؛ آژانس بين المللي انرژي اعلام کرد: در سال 2014، چين بيش از 80 ميليارد دلار صرف ايجاد ظرفيت تازه انرژي هاي تجديدپذير کرد؛ که بيشتر از اتحاديه اروپا (46 ميليارد دلار)، ژاپن (37 ميليارد دلار) و آمريکا (34 ميليارد دلار) بود.
به گفته مقامات آژانس بين الملل انرژي علاوه بر تعهد چين به توليد انرژي هاي نوين، اين امر موجب ايجاد يک بازار بزرگ شده که هزينه توليد صفحات خورشيدي را در سال هاي اخير 70 درصد کاهش داده و فايده اين تحول را جهانيان برده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن