تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کريدور اقتصادي چين و پاکستان، راهي براي مقابله با توطئه‌هاي هند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۱ق.ظ)
کريدور اقتصادي چين و پاکستان، راهي براي مقابله با توطئه‌هاي هند موج - رئيس ستاد ارتش پاکستان نقض آتش‌بس در بلوچستان، کراچي و فتيه را قصد آشکار دشمن عليه ثبات اين کشور دانست، ولي؛ در اين رابطه به کشور خاصي اشاره نکرد.
به گزارش خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري موج به نقل از تريبون، ژنرال راحيل شريف در آکادمي نيروي دريايي پاکستان در مانورا گفت همه جهان نگراني‌هاي امنيتي کشور را تاييد مي‌کند. اين در حالي است که فرماندهان نظامي اين کشور، هند را عامل بي‌ثباتي‌هاي داخلي پاکستان مي‌دانند.
وي در ادامه افزود اسلام‌آباد مايل به همکاري با ديگر کشورها در راستاي صلح است، اما؛ نه به قيمت منافع ملي. رئيس ستاد ارتش پاکستان اذعان کرد ما حاضر به پرداخت هر هزينه‌اي براي محافظت از منافع ملت خود هستيم.
وي با اشاره به کريدور اقتصادي چين و پاکستان (CPEC)، آن را راهي براي ايجاد تغييرات عظيم در زندگي مردم منطقه دانست. راحيل شريف همچنين تصريح کرد: ما از نيات دشمن آگاه هستيم و اقدامات آن‌ها در برابر طرح مذکور شکست خواهد خورد.
وي اين کريدور تجاري را باعث توسعه گواتر به عنوان يکي از استراتژيک ترين بنادر منطقه توصيف کرد.
راحيل شريف همچنين با تاکيد بر لزوم همکاري مردم در نابودي تروريسم در داخل پاکستان، عمليات اخير ارتش را در اين حوزه موفقيت‌آميز دانست.
رئيس ستاد ارتش پاکستان در مراسم فارغ‌التحصيلي افسران نظامي شامل 86 ناو آموز که 48 نفر آن‌ها از پاکستان و 38 نفر از کشورهاي عربستان، بحرين و نيجريه بودند، حضور يافت. گفتني است در اين آکادمي دانشجوياني از بحرين، اردن، ليبي، مالديو، نيجريه، فلسطين، قطر، عربستان سعودي، سريلانکا و يمن تعليم داده مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن